פניה לחברי הפורום בקשר לאלמונימי
מסתובב לו כאן במחוזותינו פילוסוף חריף לשון, גאון בדורו, מעמיק בהגותו וזוהר באור חכמתו. הגותו של האיש שוכנת לה בספירות שמיימיות שרוב בני האדם לא זוכים לשזוף בעינם בימי חלדם. יש אך מעט אנשי שמאל שזוכים מעת לעת להגיע לרוממות האקזיסטנציאלית של חשיבתו אפופת המסתורין. אנשי ימין, מטבע הוויתם, נבערים וחשוכים המה, על כן אינם מסוגלים אפילו להעריך את עוצמתה ורוחבה של הגותו של הפילוסוף שלנו. חשיבתו היא בליל של ניגודים, שהוא, ביד אומן, שוזר אותם זה בזה ומביא אותם לידי הרמוניה שמימית בלתי נתפשת על ידי אנשים מוגבלים, כלומר הימנים שבינינו. וכך יכולה שנאת לרוצח לדור יחדיו עם הבוז לאותה שנאה ועם אהבת האויב הרצחני שהוא בכלל אוהב. וכך כל טענה כלפי ההוגה הדגול הופכת את הטוען לשקרן סדרתי, מתחסד שמתיימר לחנך את פילוסוף העל. כך גם, בדומה לישו הקדוש, שופך הפילוסוף הנעלה הררי אהבת אמת על הימני הסורר התורן עד שבבת אחת מתהפך לו כיוון הלהב והקורבן ההמום זוכה מטר ברד קטלני של כינויים שלא היו מביישים את נביאינו ירמיהו. אלמונימי הגדול הולך לו בדרכי מורהו הדגול ישעיהו לייבוביץ זג"ל (זכר גאון לברכה), אשר גם היה הכל מכל כל, גם וגם וגם: גם דתי אדוק ומאמין וגם דוגל בחופש מכל או כפיה דתית ובשיויון המוחלט , גם אדם רגיש עדין ומבין לסבלו של אחר (כלפי הערבים שהם תמיד לוחמי החופש) וגם לוחם אמיץ למען הצדק ושולל בשמו בזעם קדוש ונורא כל טרוניה על סבל כלשהו (כלפי היהודים שהם תמיד יודונאצים ). הוא גם היה רגיש לשואה וגם טען שאין לה שום משמעות מבחינת היהדות. כי ליבוביץ´ היה בכל מקום, תפס את העמדות וכל הדעות בבת אחת ובאתו הזמן בדיוק. בני אדם רגילים לא יכולים היו להבין את עמקי חשיבתו מלאת הקונטרדיקציות. אי אפשר היה לתפוס אותו בטעות, ראשית כי תמיד היה מחליף עמדה ומתקיף בשצף קצף מהאגף הנגדי ושנית – בגלל שהוא מעולם לא טעה. על כן פונה אני כאן לידידי הימניים: אל לכם לטרוח להבין את עומק הגותו של הגאון הצדיק הקדוש הלא הוא אנונימי האלמונימי. אל לכם לחפש הבנה בנשגב מכם, כי סופכם יהיה כמו של האדם הראשון שגורש מגן העדן כשניסה להתחכם לנשגב ממנו. לעולם לא תוכלו להבין את דברי הקדושה שיוצאים מפיו. רק כהנים מיוחדים שיוכשרו במיוחד יוכלו אולי לפרש את עמקי פסיקותיו וחשיבתו הנפתלת והמתפתלת של ההוגה הנעלה ולמסור לעם את הגרסה המוסמכת בשפת אנוש שתובן על בני אדם רגילים. לכן, אחי הימניים הנבערים, חדלו מנסיונות הסרק שלכם להתמודד עם הגאון הנשגב, הוא אלמונימי הגדול. מסוכן מאד להתעסק איתו. שני הוא רק לההוא השוכן במרומים.
מסתובב לו כאן במחוזותינו פילוסוף חריף לשון, גאון בדורו, מעמיק בהגותו וזוהר באור חכמתו. הגותו של האיש שוכנת לה בספירות שמיימיות שרוב בני האדם לא זוכים לשזוף בעינם בימי חלדם. יש אך מעט אנשי שמאל שזוכים מעת לעת להגיע לרוממות האקזיסטנציאלית של חשיבתו אפופת המסתורין. אנשי ימין, מטבע הוויתם, נבערים וחשוכים המה, על כן אינם מסוגלים אפילו להעריך את עוצמתה ורוחבה של הגותו של הפילוסוף שלנו. חשיבתו היא בליל של ניגודים, שהוא, ביד אומן, שוזר אותם זה בזה ומביא אותם לידי הרמוניה שמימית בלתי נתפשת על ידי אנשים מוגבלים, כלומר הימנים שבינינו. וכך יכולה שנאת לרוצח לדור יחדיו עם הבוז לאותה שנאה ועם אהבת האויב הרצחני שהוא בכלל אוהב. וכך כל טענה כלפי ההוגה הדגול הופכת את הטוען לשקרן סדרתי, מתחסד שמתיימר לחנך את פילוסוף העל. כך גם, בדומה לישו הקדוש, שופך הפילוסוף הנעלה הררי אהבת אמת על הימני הסורר התורן עד שבבת אחת מתהפך לו כיוון הלהב והקורבן ההמום זוכה מטר ברד קטלני של כינויים שלא היו מביישים את נביאינו ירמיהו. אלמונימי הגדול הולך לו בדרכי מורהו הדגול ישעיהו לייבוביץ זג"ל (זכר גאון לברכה), אשר גם היה הכל מכל כל, גם וגם וגם: גם דתי אדוק ומאמין וגם דוגל בחופש מכל או כפיה דתית ובשיויון המוחלט , גם אדם רגיש עדין ומבין לסבלו של אחר (כלפי הערבים שהם תמיד לוחמי החופש) וגם לוחם אמיץ למען הצדק ושולל בשמו בזעם קדוש ונורא כל טרוניה על סבל כלשהו (כלפי היהודים שהם תמיד יודונאצים ). הוא גם היה רגיש לשואה וגם טען שאין לה שום משמעות מבחינת היהדות. כי ליבוביץ´ היה בכל מקום, תפס את העמדות וכל הדעות בבת אחת ובאתו הזמן בדיוק. בני אדם רגילים לא יכולים היו להבין את עמקי חשיבתו מלאת הקונטרדיקציות. אי אפשר היה לתפוס אותו בטעות, ראשית כי תמיד היה מחליף עמדה ומתקיף בשצף קצף מהאגף הנגדי ושנית – בגלל שהוא מעולם לא טעה. על כן פונה אני כאן לידידי הימניים: אל לכם לטרוח להבין את עומק הגותו של הגאון הצדיק הקדוש הלא הוא אנונימי האלמונימי. אל לכם לחפש הבנה בנשגב מכם, כי סופכם יהיה כמו של האדם הראשון שגורש מגן העדן כשניסה להתחכם לנשגב ממנו. לעולם לא תוכלו להבין את דברי הקדושה שיוצאים מפיו. רק כהנים מיוחדים שיוכשרו במיוחד יוכלו אולי לפרש את עמקי פסיקותיו וחשיבתו הנפתלת והמתפתלת של ההוגה הנעלה ולמסור לעם את הגרסה המוסמכת בשפת אנוש שתובן על בני אדם רגילים. לכן, אחי הימניים הנבערים, חדלו מנסיונות הסרק שלכם להתמודד עם הגאון הנשגב, הוא אלמונימי הגדול. מסוכן מאד להתעסק איתו. שני הוא רק לההוא השוכן במרומים.