פניה לעיריית רעננה- רדאר מחסום הרכבת בכפר שמר

tezao

New member
פניה לעיריית רעננה- רדאר מחסום הרכבת בכפר שמר

יהו. נכנסתי לפורום היום לראשונה, והייתי בטוח שיהיה מוצף בהודעות נזעמות על האסון התחבורתי בבקרים, אך משום מה אינני רואה אף לא הודעה אחת. העומס היום היה כזה שלקח שעתיים (!! כן כן 120 דקות) לצאת מרעננה לאילון. למי שלא מעודכן הכל נובע מהתקנת רדאר הרכבת במחסום כפר שמריהו שמותיר את המחסום סגור למעלה מ-50% מהזמן בשל טווחי בטחון בלתי סבירים וזחילה של הרכבות הנוסעות במקום.כל היציאות לכיוון כביש החוף ואילון פשוט חסומות. השיבושים התחילו כבר ביוני אבל בגלל החופש הגדול והחגים לא נוכחנו עד השבוע (אחרי החגים) במלוא הקטסטרופה. הדבר פשוט בלתי נסבל. אני פונה לעיריית רעננה שתפעל אצל רכבת ישראל להסרת הרדאר הטיפשי הזה.
 

tezao

New member
קישור לכתבה ב-YNET

והכתבה עוד מדברת על אתמול, היום היה הרבה יותר גרוע!!
 

inbaryiz

New member
הקישור לכתבה

tezao הכתבה בקישור ששמת מדברת על הפקקים שהיו בדרך לפסיכומטרי ב-2002.....
 
זה לא שייך להרצליה??

נראה לי שזה בשטח השיפוט / גיאוגרפי של הרצליה או כפר שמריהו, מה הקשר לרעננה?
 

ארזS

New member
העניין הוא

שרוצים שחופרי ילחץ על גרמן [רק לא מבינים שזה לא יעזור כי עשו את הרדאר הזה בגלל התאונות].
 
אכן, הרדאר הוא יוזמה ארצית

בעקבות גל תאונות קטלניות בצמתי רכבת. מה שישחרר את הלחץ הוא סלילת המשך לאיילון שישלב את התנועה לכביש החוף בנקודה צפונית מכפר שמריהו.
 
בתחנת בית יהושוע

חנכו לפני כשבועיים + את הכביש המפלסי מעל פסי הרכבת, אתמול יצא לי לעבור שם, (האישה רצתה איקאה...:)), פשוט תענוג הנתיב החדש, לא להאמין שעשרות שנים נהגים סיכנו את עצמם גם במעבר מסילת הברזל במקום, שלצערנו גבה קורבנות וגם בכביש המפותל והמסוכן שהיה שם. ידוע שיש תוכנית רב שנתית כוללת לעשות את כל מעברי הברזל בארץ כמו שיש שם (עפ"י דברי שר התחבורה), אבל עד שזה יקרה מי יודע עוד כמה פגיעות בנפש יהיו במעברים האלה.
 
רק אתמול

אישתי היתה צריכה את איקאה.....וטב שכך, לא??
 

tezao

New member
הרדאר הזה הוא חוכמה קטנה מאד

ברור שעשו אותו נגד תאונות, וברור שככל שטווחי הבטחון יהיו גדולים יותר יקטן הסיכוי לתאונות, אך השאלה אם טווחי הבטחון האלו סבירים? יש לי פתרון עוד יותר בטוח - להשאיר את המחסום סגור 100% מהזמן. זה הכי בטיחותי. שקודם יעשו הפרדה מפלסית ואז שישימו כמה רדארים שהם רוצים.
 

meirg10

New member
שייך להרצליה וכ' שמריהו ולמעשה לכל תושבי מז'

השרון. כתוצאה מפניקה שנוצרה לאחר תאונת בית יהשע, הציבו ראדרים בצמתי המסילות עם הכבישים וכיוונו אותם כך שהמחסום ירד הרבה, אבל הרבה לפני בוא הרכבת ("טווח בטחון"), הפקקים אדירים, בהם רבים מתושבי רעננה ואני מצדיק אותם בהשתמשם בציר זה, הן לצפון והן לדרום. הפתרון הוא להפעיל את הראדר, דהיינו את המחסום בחכמה ולא בפניקה, זה במיידי, ובטווח המתקדם להפוך את המיפגש לדו מפלסי, תכניות ישנן, כמדומני בתיקצוב הרכבת, לרשויות המקומיות יש רבות מה לאמר בנדון, להפעיל לחץ על הרכבת (שראשיה, כנראה לא גרים באיזור....) ולהתחיל לעבוד...בשלב מיידי רצוי, הכרחי, להוסיף נתיבי נסיעה בחציית המסילה, שכן הכביש הופך להיות חד נתיבי שם, מה שמאפשר מעבר איטי, טיפין טיפין, את המסילה, גם כאשר המחסום מאפשר זאת...והעיקר להפעיל את הראדר בחכמה!! רק לחץ על הרשויות, המוניציפליות והרכבתית תקדם הנושא וטוב שהעלתה, כאן בפורום זה , הנחשב כיעיל. תודה
 
למעלה