פנייה מהחדשות המקומיות

אישיאס

New member
פנייה מהחדשות המקומיות

שלום רב בקרוב יחל יום השנה למייק בראנט. אשמח לדעת האם מעריצים מתכננים לעלות לקברו בחיפה או פעילות אחרת מתוכננת תודה
 

מיכל שמ

New member
שלום גם לך ....

בהחלט , בקרוב תתקיים האזכרה במלאות 34 שנים למותו של מייק בראנט ,האחד והיחיד . האזכרה תתקיים בי"ד באייר כבכל שנה . פרטים ימסרו בהמשך.
 

Hedy48

New member
מיכלי, הזמן רץ יותר מדי מהר.

נדמה לי שימלאו 36 שנים מאז שאיבדנו את מייק.
 

אישיאס

New member
צילום כתבה לחדשות המקומיות

י"ד באייר הוא ערב פסח ואיננו משודרים באותו היום. אני מניחה שלא תגיעו לאזכרה באותו היום. אנחנו בחיפה,האמת שבעיקר אני באופן אישי, נשמח להפגש עם אנשים שמוקירים וזוכרים ומתגעגעים למייק. האולפן שלנו בחיפה נמצא סמוך מאד לרחוב בו גדל מייק וליד הפאב של פיטר. אם כמה מכם מוכנים להגיע בחיפה לקראת התאריך הנ"ל, להתלוות לבית הקברות ולהביא אלבומים עם מזכרות ולספר את הסיפור יותר מאשמח. מה דעתכם?
 

מיכל שמ

New member
תשובתי להדי וגם לאישיאס ....

תודה הדי , טעות שלי ,אכן כבר 36 שנים ימלאו בקרוב לחסרונו של מייק . ואלייך אישיאס, י"ד באייר אינו ערב חג פסח כי אם י"ד בניסן . אנחנו נהיה שם בי"ד באייר שיוצא השנה ב-18/05 ,אם תגיעי לבית הקברות , בדרך כלל אנשים מגיעים עם תמונות ומזכרות ממייק ותוכלי לשמוע את הסיפורים במקום וגם לפגוש אותנו ,אלו שמוקירים ,זוכרים ובעיקר מתגעגעים.
 

חנן585

New member
האם יהיה עוד מפגש מעריצים חוץ מהמקום העצוב

הזה אם היה מפגש במקום שאני מכיר ובשעה נוחה ותגידו לנו כמה ימים מראש אז אולי מי שעדין לא פגש את המערצים יתכן שיבוא בפעם הרשונה תודיעו לנו מראש ונראה
 

חנן585

New member
זה תמיד מענין ונחמד לראות כתבות על מעריצי

מייק היקרים וטוב לפחות שחדשות מקומיות מוכנים לצלם את האזכרה ולעשות כתבה על מייק והמעריצים וזה יפה וגם היתי רוצה לו זה היה ניתן שגם הערוצים המרכזיים ערוץ 2 או 10 או היו מסכימים לצלם כי אם היו פונים לערוצים האלו יתכן שיסכימו ויבואו לעשות כתבה רק צריך להזכיר לכם באיזה תאריך
 
למעלה