פנים.. אפילציה, קרן אור או אולי לייזר?

breaking bad

New member
פנים.. אפילציה, קרן אור או אולי לייזר?

משהו שאני מתלבט כבר שנים לגביו, חושש לאללה ולא יודע מה לעשות מכיוון שמדובר באזורים מאוד מאוד רגישים... יש לי שיעור יתר בפנים ובגבות. אני מעוניין להסיר את השערות האלו שאצל אנשים אחרים הן בד"כ שקופות, מעל הזקן לכיוון העיניים. בנוסף אני גם חושב הרבה על הסרת שיער בגבות. בין הגבות ואזור מסוים בחלק התחתון של הגבה. הפחד העיקרי שלי הוא כמובן מאזור העיניים. בכל זאת, מדובר באזורים קרובים מאוד לעין, ועוד עשיתי לייזר בעיניים לפני שנתיים. אני חושש לעיניי. למרות שאפילציה לאזורים כמו הפנים נשמעת לי הכי יעילה, היא מפחידה לא פחות. רק לחשוב על הרעיון של מחט קרובה לעין!!! מלחיץ... אני לגמרי אובד עצות
איך אני יכול לטפל בשיעור יתר המעצבן באזורים אלו? נמאס לי מהפינצטה, נמאס. אני בסך הכל רוצה כמה שיותר לדחוק לפינה את המאנקי ג'ין ושיראו את הפרצוף שלי. השיעור לא נותן לזה לקרות. אודה לעוזרים והעוזרות.
 

meyl1

New member
אפילציה

בהחלט מתאימה ביותר ולא מפחידה בכלל,מומלץ לבצע אצל בעלי נסיון רב.
 

צדפה3

New member
אפילציה לעומת ipl ולייזר

קרן אור ipl אומנם מותאמת לשערות בהירות יותר, אך אפילציה זאת השיטה הכי טובה להסרת שיער בפנים. כעיקרון לא מומלץ להתקרב לאיזור הפנים עם שום שיטה פרט לאפילציה, כי זאת שיטה ממוקדת שמותאמת במיוחד לתחום הסרת שיער בפנים. תוכל גם להיכנס לאתר שייתן לך את כל התשובות... בהצלחה!!
 
למעלה