פנים

HP900PTW

New member
יפה מאוד

3 דברים: 1. אין לי מושג איך לעשות פנים אבל האף לא נראה כל כך טוב.. הפנים יפות מאוד, אבל האף טיפה הורס את זה.. תעשה אותו גדל ככשל שהוא יורד ולא ישר כל הדרך ורק בסוף נהיה רחב 2. למה שלא תעשה ראש מאחורה? 3. כמה זמן לוקח לך לרנדר את זה?
 

Gorgon

New member
!Nice!

Fantastic, you did a Great job now to the cruel and harsh comments you appear to have PINCHING on the cheaks which is due to more then 4 edges connecting to a vertex, you might not know this but max´s SUBD works best when its in QUADS thats a model with sets of 4 sided polys. Except that Fantastic!! :)
 

Gorgon

New member
Link

אה כן, והנה קישור ל-TUTORIAL בשביל הפה שלה: http://www.3dluvr.com/setherial/tutor/mouth/tutor01.htm דרך אגב, איך הכנתה את הטקסטורה לפנים שלה? PHOTOSHOP?
 

Gorgon

New member
No need to be rude

well, I apologize for your ignorance,first off, no need to be crude second off, QUADS are used on every single modeling software for SUBD Next that link is for nendo and mirai...as proof that it is used on every package. and I take great offence on your comment as if Im suppose to know what package he works on.
 

preacher

New member
טוב יאללה בואו נדבר עברית

נמאס לי לנסות לקרוא פסקאות הפוך באנגלית, זה מייבש לי את השכל, אולי נחזיר את הפורום לשפת הקודש?
 

preacher

New member
אה ודרך אגב

זו סתם היתה הערת אגב, לא הייתי מציע לך להעלב מדבר כזה - זה לא בריא ללחץ דם...
בתור מישהו חדש בפורום הייתי מציע לך לעשות מה שאני עשיתי (אני די חדש כאן בעצמי)- תקרא קצת אחורה ותכיר את האנשים ובאיזה רמה הם. בקשר לQUADS, ההערה שאמרת נכונה אבל לא מדויקת. QUADS נותנים את התוצאות הכי טובות אבל מספר ה-EDGES שמתחברים ל-VERTEX אחד לא חשוב. קטרזיס, אם תוכל לשים תמונה של המודל בWIREFRAME זה יהיה נחמד...
 

Gorgon

New member
סאחטן

אל תדאג, הלחץ דם שלי נמוך, אני בטוח
בעיקרון, QUADS לא נותנים את התוצאות הכי טובות אלא את ההתוצאות הכי צפויות...בעיקרון אתה יודע שעם אתה משתמש ב-QUADS איך תראה הMESH. אם אתה מנסה לשמור על QUADS אתה חייב שלרוב הVERTEXES יהיו 4 EDGES משמעות השימוש ככה הוא = QUADS. נכון שיש מקומות שניתן להשתמש ללא QUADS, אבל זה משום המקומות האילו חלקים ולא משופעים...אני מוסיף JPG קטך שמראה את ההבדל.
 

Katarzis

New member
O.K

דבר ראשון תודה על התגובות -מה רע באף סולד? -מה זאת אומרת ראש מאחורה??? -לקח כמה שעות טובות לרנדר -אני אכן לא עובד עם מקס אלא עם לייטווייב -שמתי WIRE אבל הצירוף הקודם בטח לא יעזור אז צירפתי אחד של הראש השלם לפני הסאבדיווייד והשילוש. זהו אני חושב : ).
 

Nebelis

New member
למה לשלש?

א. למה לשלש? ב. למה לעשות עוד סאבדיוויד? כשאתה עובד עם סאבפאצים אין שום צורך בעולם לעשות עוד סאבדיויידם. תגיע לכמות הפוליגונים שתתין דמות טובה ואז בלייטוייב רק תעלה או תוריד את הסאבפאטצ´ לבל.
 

Katarzis

New member
תתפלא

כשאתה עובד עם "מרובעים" ברדיוסיטי רואים אותם ברינדור בגלל זה השילוש. רינדור בסאבפאטש הוא ארוך יותר, בגלל זה אני עושה סאבדיווייד ואז משאיר את הכל כפוליגונים רגילים.
 

Nebelis

New member
smoothing

אם תשתמש בסמוט בטקסטורה ותשנה את הזוית המירבית תוכל לעבוד גם ב low poly וגם לוודא שברדיוסיטי לא יופיעו הריבועים. סה"כ אין פסול בלשלש זה דוווקא לפעמים פותר הרבה בעיות אבל לחזור לפוליגונים "מרובעים" אח"כ בלתי אפשרי. אני מניח שאתה כמובן שומר את האובייקט לפני השילוש אז בקיצור... סבבבבבבבבבה. נ.ב. מחכה לראות דברים חדשים. הלוואי והיה לי את הזמן לעשות דברים משלי ולהציג אותם כאן. והדברים שאני עושה בעבודה-אסור לי להראות אותם כביכול. כמו שאמרים c´est la vie...
 

radm

New member
צבעוניות יפה.אוהבת את הפרטים בעניי

ובפה.לא מחדשת דבר אבל האף והגבשושים לרוחב הפנים מקלקלים.
 
למעלה