פנצ'רים

פנצ'רים

בשש הנסיעות האחרונות (כל אחת כ 7 ק"מ בסה"כ). ארעו 4 מקרי פנצ'ר (אגב, שניים באותו יום בגלגל אחר כל פעם). אני נוסע עם פס גומי ועם חומר בפנימיות. אשמח לדעתכם לגבי מה קורה כאן: 1. הצמיגים מאיכות ירודה. 2. אינני מוצא את הקוץ בצמיג אבל הוא בכל זאת שם ממשיך להפתיע. 3. קורה, אין מה לעשות. 4. החלפתי בין הכדור האדום לירוק וכל זה אינו אלא הזיה :). 5. אפשרות אחרת שאיני חושב עליה. תודה.
 
עוד אפשרות

אתה עם לחץ אויר נמוך, והפנימית נצבטת בין החישוק לצמיג. צביטה כזאת אינה יכולה להסתם עם החומר ששמת בפנימית, משום שהיא גדולה מדי ונמצאת בחלק העליון של הצמיג. אם זה המצב, ואתה מעדיף להיות עם לחץ נמוך (כמוני וכמו רבים), שקול מעבר לטיובלס. בהצלחה
 

t h e pinky p

New member
הרבה אפשרויות אחרות...

הונטיל חתוך,זה קורה ואתה לא תמיד יכול להבחין בזה,החיבור של הפנימית עצמה והונטיל יכול להחתך על ידי החישוק,תבדוק את זה! תעבור שוב על הצמיג והפנימיות ותראה אם אין שם איזה מסתנן חד וחמקמק. כשאתה בונה מחדש את הגלגל תשים לב שאתה לא פוצע את הפנימית עם הכפות או עם כל דבר אחר. אולי המשטח שאתה נוסע עליו רבוי במזיקי גלגלים למיניהם?. אממ מה עוד? אולי אתה נוסע בלחץ נמוך מאוד והפנימית מקבלת "צביטה" מהחישוק ועושה בה נקב? פנימית יבשה וישנה? קשה לי להאמין שזה הצמיג... תבדוק את הפסי גומי גם! ותבדוק אם הונטיל סגור עד הסוף,אתה יכול לסגור אותו,יש לזה מפתח מיוחד.. אלו הרעיונות שלי...
 

oferbic

New member
מתי החלפת פנימיות בפעם האחרונה ?

החומר שבפנימית מתייבש אחרי כמה חודשים ומומלץ לשים פנימית חדשה לפני כל תחילת קיץ וקוציו. מנסיוני, חומר (טרי וטוב) סותם הכל. פס גומי מיותר אם יש לך חומר, ואפילו מפריע.
 
תודה

את התיקון אני מבצע בכל פעם ע"י החלפת פנימית כך שזה לא מצב של פנימית ישנה או ונטיל חתוך. בשלוש מתוך ארבע המקרים גם מצאתי את החור. מדובר בחור יחיד ולכן לא נראה לי שמדובר ב-Snake Bite. תודה ואשמח לרעיונות נוספים.
 

oferbic

New member
יש פנימיות עבות יותר שמשמשות לרכיבה

אגרסיבית. אולי אתה צריך כאלו.
 

dyego

New member
בטוח שיש לך קוץ תקוע בצמיג....

יתכן שהוא קצן נסתר או שצבעו דומה לזה של הצמיג ולכן אתה לא רואה אותו. פרק את הפנימית והעבר את האצבעות על הצד הפנימי של הצמיג או לחילופין הפוך את הצמיג כאשר הצד הפנימי בולט כלפי חוץ (לא תמיד קל) וחפש את המזיק. אפשרות נוספת היא שפיץ חשוף בצד הפנימי של החישוק אשר מפנצ'ר את הפנימיות.
 
תבדוק את הגלגל

אמור להיות פס הגנה בין הפנימית לג'אנט. אם הפס לא שם הפנימית עלולה לחטוף "גול עצמי" מהגלגל...
 
למעלה