פסוריאזיס וים המלח - תשובות לכל

פסוריאזיס וים המלח - תשובות לכל

בתראיך 23.4 חשכו עיני כאשר גיליתי כי משהו החליט להוציא את שיטת הטיפול לחולי פסוריאזיס לאור . טוב, הוא החליט לכתוב על רגל אחת , אבקש את סליחתו על רגלו (המעט ``עקומה``) אז למי שיש שתי רגלים שיקפל אותם וישב. אז הדברים הם אלו: טיפול בים המלח הוא ביןחודש בשנה (למי שמרשה לעצמו) לבין שבועים (שהם מינימום) מה עושים? יש שתי שיטות האחת היעילה קצת פחות (לעצלנים שביננו)היא לעלות על גג של אחד המלונות לתפוס מיטה ולשכב עליה שאתה מורח בשמנים מקדמים ועוד כל מיני תכשירים, השיטה השניה (לרצייינים שבחבורה) היא לרדת לחצר שיזוף ענקית שמחולקת לגברים ונשים (סולריום)להוריד בגדים ולשכב בעירום מלא (זה לא בושה כולם עושים את זה). מורכים את הגוף במקדי הגנה שונים(אחרי הכל גם הבריאות חשובה) ואחרי זה מקלחת ואחרי זה שמנים שונים ומשונים ומי שזכה לביקור מקומי אצל רופא מקבל תאר(זפת) שחור בעל ריח איום, ומתחילים להצלות כאשר הימים בראשונים רצוי פחות חשיפה לשמש אבל אחרי יומיים שלושה כמה שיותר יותר טוב. שהשמש עוד לא חמה יעני 9 מומלץ לרדת לים אבל כדי להיזהר לא להיות עם פצע פתוח זה שורף בשעה 11 מומלץ בחום רב לצאת להפסקה עד 13 (השמש חמה מאוד ולא ממלץ להצלות בשעות הללו)אז הולכים לנוח לשתות ולאכול משהו
 

ayay

New member
חשבונות אישיים...רותם?

אז זהו רותם מכיוון שאתה מזוהה בשמך המלא ולאחר העלבונות שעלבת בי אתה לא מותיר לי בררה אלא לרדת נמוך (כן, ממש נמוך) צר לי לאכזב אותך אבל אין לך שום בעלות על הפסוריאזיס(למרות שבמקרה שלך אולי חבל שלא כך הוא) ולכן אם אני בוחר לשתף אנשים חדשים שרוצים לדעת ואין להם את מי לשאול אז זה ממש מצער ש``חשיפת הסוד הכמוס ביותר`` עושה לך שחור בעניים. ועל מנת להסיר ספק אז אולי כדאי שנזכיר כי בקיטנות רבות של חיותה היית רץ ומתחבא מאחורי הסינר של אמא שלך שגם לשבועים של קיטנה לא יכולה היתה לתת לך להשאר לבד. ואם זכרוני איננו מטעה אותי (תהיה בטוח-הוא לא) לך ולשנוזל השני (ערן) היו בעיות מאוד קשות להתפשט בסולריום (משום מה). חמור מזה אתה טועה ומטעה וזה יותר חשוב מהכל-הפרוט המיותר בהחלט של השעות והפעולות ש``צריך`` לעשות שם הוא אולי אינדיבידואלי לך ויזיק למישהו אחר ובנוסף תלוי מאוד בתקופה של השנה.ולא זו לא עצלנות להשתזף על הגג, פשוט עניין של העדפה אישית-גם כך הטיפול די קשה. האינפורמציה היותר רלונטית לעניין כבר צוינה ולכן לא חידשת דבר!!!
 
סגירת חשבון וסליחה

לAYAY תראה אני לא חושב ולא רוצה לחשוב שניסתי לפגוע במישהו ובטח ובטח שלא בך. אם פגעתי אני מבקש סליחה לא היתה לי שום כוונה לעשות את זה ישיר או עקיף זה היה סתם ללא סיבה ניסיון להומור(ירוד אבל יש גם כאלה) . מקווה שתבין ותסלח רותם.
 

dr yaniv ron

New member
סגירת חשבונות אישיים בפורום

שמחתי לראות שהגעתם להבנה ושהיתה התנצלות על התבטאות מיותרת סה``כ כולנו כאן כדי לעזור ולהסתייע זה בזה בברכה ד``ר יניב
 
חובה

בעניין הסולאריום אז אני מבינה שיש הפרדה נשים גברים אבל בכל זאת האם אני חייבת להיות ליד כולם חשופה בעירום מלא? יש פתרון אחר בכל זאת אני מתביישת
 
חובה

מירית שלום תראי להיות חייבת את לא אבל אומרים שזה רצוי להשתזף בעירום אם את רוצה ויש לך בעיה עם הקטע הזה את יכולה להשתזף עם בגד ים.
 
למעלה