פסטיבל האביב בצאלים תתכוננו!!!!!!!!

jah know

New member
פסטיבל האביב בצאלים תתכוננו!!!!!!!!

השנה הפסטיבל יהיה 3 ימים 29-31.3.2007 ובו שלל הופעות רגאיי ותקליטנים מהארץ ומחו"ל!!! פרטים ממש ממש בקרוב אז תשריינו את התאריכים וספרו לחברים!!! ובינתיים ב22.2 סוליקו ואקסום באים לעשות שמייח!!! תהיו טובים!!!!!
 

S t o l a

New member
לא יכול לחכות כבר...

בדוק בדוק שאלו התאריכים? כי באמת צריך לשריין אותם...
 

johnnypsy

New member
פשש...

כבר עברה שנה.... מחכים בקוצר רוח...!!!!!! יש כבר ליין אומנים?
 

Moyel

New member
שנה שעברה

לעירוניים שבינינו\ששומעים על הפסטיבל בפעם הראשונה, אפשר לספר קצת על הפסטיבל, מה היה שנה שעברה? Give me wanja :)
 

SaBaGMaN

New member
היה טוב!

באנו המאסיב הבאר שבעי,חלקם נהנו,חלקם פחות.. מה שאני מאוד אוהב בצאלים זה הווייבס! אווירה חזקה,אוירה של רגאיי! חלק מהחבר'ה היו גם בארוע שהיה ליפניי שנתיים ועשו השוואה בין מה שהיה שנה שעברה לבין מה שהיה ליפניי שנתיים וטוענים שהארוע הראשון היה פחות המוני ויותר נחמד,אבל לי אישית אין שום בעיה עם פסטיבל "המוני" אני גם מכיר כמה מהחבר'ה של צאלים שהיו באים אלינו לליינים אז בקיו,או ב69 אחלה אנשים! שנה שעברה תפסה אותי חזק ההופעה של התיקווה 6 שהביאו ים אנרגיות ממש נהנתי! גם סיסטר קרול אז קפצה להגיד שלום,ולכמה מאיתנו הייתה שיחה מצחיקה עם בעלה שהסתובב שם בחור נחמד.. היו גם את פירחי הדאב ועוד כמה שבטוח שחכתי.. לסיכום היה אחלה! מקווה להגיע גם השנה.. כבוד לג'מעה של צאלים על העשיה ! שבת שלום ומבורכת לכולם
 

jah know

New member
קצת פרטים!!!!

אז התאריכים כבר סגורים!!! גם הליין אפ (תחכו בסבלנות) שיכלול 9 סאונדסיסטמס מובילים ו-8 הרכבים חיים כולל 2 הופעות מחו"ל!!! למי שלא מכיר מדובר בפסטיבל עם הכי הרבה וויבס והכי מעט מיסחור (אין שלטי ענק של רדבולו וכו') עוד פרטים תמצאו כאן: www.zeelim.co.il תהיו טובים!!!
 

Ras Or

New member
שבחים שמעתי על צאלים שנה שעברה

אני והמאסיב בהחלט נראה נוכחות ראס ! .
 
למעלה