פסטיבל מוסיקה אירית בסוף ינואר

jonbaum

New member
פסטיבל מוסיקה אירית בסוף ינואר

היום הודיעו בחדשות שהולך להתקיים פסטיבל מוסיקה אירית בדבלין בסוף החודש. האתר מצורף
 

Liorking

New member
חבל שאין מסיבות איריות

לאו דווקא הופעות, אבל פשוט משמיעים מוזיקה אירית לריקודים. לא סתם להקה בפאב או מופע ריקוד, משהו מרקיד ומקפיץ. צריך לפתוח ליין כזה של מסיבות, כמו מסיבות רוק ומטאל בטכניון, רק יותר טוב.
 

thesheep

New member
האמת ש

לא מזמן העליתי את עניין ביטול הפסטיבל בפורום האירי ב-ynet. כבר כמה שנים שאני מנסה להעלות פסטיבל אירי אלטרנטיבי אבל עד כה לא הצלחתי להגיע לאיזו נוסחה שתצליח הן במישור המוסיקלי והן במישור הכלכלי (כיסוי עלויות, לא רווח).
 

Liorking

New member
לא רק פסטיבל

גם ליין אירי כזה במסיבות. זה מקפיץ וטוב לדפוק ת'ראש. אפשר גם לטפטף שירים איריים כמו Rocky Road to Dublin או שירים של להקות כמו פלוגינג מוליז, דרופקירק מרפיז וכו'. שירים כאלה לצד שירי רוק ופופ מקפיצים, זו הזדמנות טובה לשלב ולהפיץ מוזיקה אירית (גם אם פאנק אירי ולאו דווקא מוזיקה עממית אירית) לקהל בישראל.
 

thesheep

New member
תצ'מע

אני מאמין שמה שאתה אומר נכון, ואפילו יצא לעשות די ג'י בסיינט פטריק אחד בצפון עם השירים שציינת. התגובות היו חיוביות למרות שבסופו של דבר מוסיקה אירית אלקטרונית עשתה את העבודה טוב יותר. אשמח לתקלט שוב ולהרכיב ליין של מוסיקה אירית לריקודים, אפילו בסכום סימלי, אם יאפשרו לי.
 

garfan

New member
זה רעיון חביב אבל

פעם כשישבתי במולי בלומס (הפאב האירי הטוב בארץ, למי שלא יודע) בשעה מאוחרת ביותר ושמעתי בפס הקול של השעה שירים איריים רכים ואיטיים שמטרתם להעיף את פטרוני הפאב הבייתה (U2, VAN MORRISON וכד'), ביקשתי מהמלצרית להכניס שיר אחד ויחיד של מוזיקה קלטית מסורתית לפלייליסט, והיא ענתה בחינניות רבה, שגם אחרי שיר אחד נרצה לירות לעצמנו בראש. אני מאוד מאוד אוהבת מוזיקה אירית, אבל הקהל שמעוניין להאזין למוזיקה כזו בווליום של מסיבה לאורך כמה שעות הוא קטן ביותר. תחשבו על זה לפני שאתם שוכרים את המקום ומשלמים למלצרים
 
למעלה