חיפושיתת זבלל
New member
פעולת הומור וצחוק../images/Emo13.gif
השבוע יש לנו פעולה חופשית..וחשבתי להעביר פעולת הומור\צחוק!
לשכבת ז'.
מטרות: 1. החניך יבין מהו הומור 2. החניך יבין שהומור עלול לפגוע, וידע איך להשתמש בו בלי הלעליב את האחר. (כגון: ציניות, בדיחות גזעניות וכו') 3. החניך יהנה
(ויכיר בדיחות חדשות!
)-סוג של מטרה
חחחחח אם יש לכם או מטרות שלדעתכם כדאי להגדיר בפעולה הזאת, אני אשמח לשמוע
מתודות: 1. כל החניך אומר מי הכי מצחיק אותו, ורושם על דף פדיחה שקרתה לו ומכניס אותה לקופסא. אחר כך כל אחד מהחניכים מוציא פדיחה, מקריא אותה ומנחש למי מהחניכים היא קרתה. 2. מחלקים את הקבוצה לקבוצות קטנות וכל קבוצה צריכה להעביר בדיחה שהיא מקבלת על כרטיסיה לקבוצה בדרך הכי מצחיקה שיש! 3. בוחרים 2 נציגים מהקבוצה ומביאים להם בדיחה על כרטיסיה. חניך אחד צריך להעביר את הבדיחה בלי לזוז ולספר בלי רווחים ופסיקים, והשני צריך לזוז הרבה לשנות את טון הדיבור. ואז שואלים את החניכים מי סיפר יותר טוב לדעתם ולמה. 4. שואלים את החניכים מה זה הומור לדעתם ומביאים להם הגדרה של הומור. 5. בתחילת הפעולה כל חניך רושם 2 משפטים ומכניס לקופסא. בוחרים 2 חניכים ונותנים להם סיטואציה ופתקים, הם צריכים לנהל שיחה ולפתוח פתקים תוך כדי, שהם קוראים את מה שרשום להם בפתק שניה לפני, ואז זה יוצא מצחיק ולא קשור לשיחה לפעמים. לדוגמא: סיטואציה של בעל ואישה מתווכחים, פתאום הבעל פותח פתק שבו כתוב "איזה יום נפלא היום" ואומר את מה שרשום לו בפתק. אם יש לכם עוד רעיונות למתודות ומשחקים בנושא אני אשמח!
תודה!
השבוע יש לנו פעולה חופשית..וחשבתי להעביר פעולת הומור\צחוק!