*את יכולה לעשות להם תפסוני עם המילה חלום ח...לו...ם *את יכולה לעשות תופסת חלומות *את יכולה כמו שיש להדביק את הזנב לסוס את יכול לעשות הדבק לילד את החלומות *אפשר כאילו שהם אומרים לך חלומות טובים וחלומות רעים ואת רושמת את זה וכאילו אח"כ זורקת את הרעים לפח.... * אממממ את יכולה להכין להם רעשנים משתי כוסות שמחברים ושמים בתוכו אורז והם כאילו מבריחים את החלום הרע....
בכל מקרה לכל משחק יש כיוון, השאלה שלי הייתה בעיקר לאיזה משמעות לוקחים חלום-משהו שקורה כשאנחנו ישנים או משהו שאנחנו שואפים להגיע אליו, שתי דוגמאות שלוקחים כל משחק לכיוון שונה לגמרי...
בניתי פעם פעולה על חלומות..אבל אני לא בטוחה שזה יתאים למסגרת אחרת.. בעיקרון המטרה הייתה שהחניך יבין שבשביל להגשים את חלומו הוא יצטרך לעבוד קשה.. בפעולה עצמה כאילו לכל החניכים יש חלום משותף שהוא להתפרסם ולהיות עשירים ובמשך הפעולה הם עוברים משימות קשות שיצטרכו להתאמץ בשבילם על מנת להגשים את החלום. המשימות היו: למכור לבוגרים בסניף כרטיסי טיסה למקומות שונים בחוץ לארץ..כאילו צריך לדבר מראש עם בוגרים ולתת להם שטרות כאלו של כסף.. החניכים היו צריכים להכין לימונדה[אני שילבתי את זה עם מירוץ שליחיחם] ואז הם צריכים שוב לשכנע בוגרים לקנות את המיץ.. עוד משימה זה להתחלק לשני צוותים צוות ביצוע וצוות פרסום. על צוות הבצוע לעלות הצגה קטנה ועל צוות הפרסום לגרום לבוגרים לראות את ההצגה. המשימה האחרונה זה לשכנע בוגר שהוא יענו מנחה בתוכנית טלוויזיה להזמין אותם לראיון מיוחד. בסיום המשימות את מעניקה להם את החלום שלהם ומסבירה שרק אם הם יתאמצו הם יגישמו את החלום... קצת פלצני אבל זה פעולןה נחמדה..את יכולה לפתח אותה או לשנות אותה בהתאם לגילאים ולתנאים..
אני עשיתי פעם פעולת חלומות.. אני זוכרת שעשיתי להם משחק זיכרון כזה של פירושי חלומות נגיד ..ציירתי בית בכרטיס אחד ובכרטיס אחר רשמתי הצלחה גדולה כי זה מה שהפירוש חלומות אומר יש לי דף של פירושי חלומות אם את רוצה..