נעית נעית נעית
New member
פעולת ציפיות
ציוד: -כוסות -משקאות בצבעים שונים: מים, שוקו, מיצי פרות, קולה, בירה שחורה, חלב. -לימונים חתוכים, זיתים, מטריות קיסם לקישוט. -בריסטולים וקרפים -כלי כתיבה מהלך: -משחק פתיחה קצר[לא משנה איזה] -הכנת קוקטייל ציפיות: חלק לכל חניך כוס ושים את כל הבקבוקים והקישוטים באמצע. בקש מהחניכים להכין לעצמם קוקטייל שיכיל את הציפיות שלהם. כלומר, להכין קוקטייל שמיצג את מה שהם מצפים מהמפגשים הקבוצתיים. לדוגמא: קולה עם פלח לימון-"שהפעילות תהיה תוססת ומתוקה עם רק קצת חמוץ בפה" שוקו-"התחלה חדשה ורעננה כמו שוקו טרי" -סבב ציפיות. כל חניך מראה את הקוקטייל שלו. -צייר בריסטול ובתוכו מסגרת. בקש מכל החניכים לכתוב את השם שלהם. סביר להניח שכולם יכתבו את שמותיהם בתוך המסגרת. -דיון: למה כולם כתבו את שמותיהם בתוך המסגרת? במקרה ומישהו כתב את השם מחוץ למסגרת שואלים אותו למה. בסופו של דבר מגיעים לזה שכולנו נמצאים בכל מסגרת, אם לא הייתה לנו מסגרת היינו הולכים לאיבוד. מכל מסגרת יש ציפיות ובכל מסגרת אם רוצים או לא יש חוזים והסכמים. -בניית חוזה. חוקים, מטרות ויעדים, לוח זמנים, עקרונות. במקרה ומישהו עובר על החוקים צריך לקבוע באיזו תגובה חינוכים [לא עונש!] יש לנקוב. [הפעולה לא מושלמת. היא סובבת סביב השעה וצריך להוסיף מתודות. כדאי לעשות את הפעולה הזאת במפגש השני..] לאב-לאב-לאב נעה
ציוד: -כוסות -משקאות בצבעים שונים: מים, שוקו, מיצי פרות, קולה, בירה שחורה, חלב. -לימונים חתוכים, זיתים, מטריות קיסם לקישוט. -בריסטולים וקרפים -כלי כתיבה מהלך: -משחק פתיחה קצר[לא משנה איזה] -הכנת קוקטייל ציפיות: חלק לכל חניך כוס ושים את כל הבקבוקים והקישוטים באמצע. בקש מהחניכים להכין לעצמם קוקטייל שיכיל את הציפיות שלהם. כלומר, להכין קוקטייל שמיצג את מה שהם מצפים מהמפגשים הקבוצתיים. לדוגמא: קולה עם פלח לימון-"שהפעילות תהיה תוססת ומתוקה עם רק קצת חמוץ בפה" שוקו-"התחלה חדשה ורעננה כמו שוקו טרי" -סבב ציפיות. כל חניך מראה את הקוקטייל שלו. -צייר בריסטול ובתוכו מסגרת. בקש מכל החניכים לכתוב את השם שלהם. סביר להניח שכולם יכתבו את שמותיהם בתוך המסגרת. -דיון: למה כולם כתבו את שמותיהם בתוך המסגרת? במקרה ומישהו כתב את השם מחוץ למסגרת שואלים אותו למה. בסופו של דבר מגיעים לזה שכולנו נמצאים בכל מסגרת, אם לא הייתה לנו מסגרת היינו הולכים לאיבוד. מכל מסגרת יש ציפיות ובכל מסגרת אם רוצים או לא יש חוזים והסכמים. -בניית חוזה. חוקים, מטרות ויעדים, לוח זמנים, עקרונות. במקרה ומישהו עובר על החוקים צריך לקבוע באיזו תגובה חינוכים [לא עונש!] יש לנקוב. [הפעולה לא מושלמת. היא סובבת סביב השעה וצריך להוסיף מתודות. כדאי לעשות את הפעולה הזאת במפגש השני..] לאב-לאב-לאב נעה