פעילויות לנוער בימי שישי בערב

lightning ב

New member
פעילויות לנוער בימי שישי בערב

אם יש לכם הצעות לדברים שהנוער יכול לעשות בימי שישי בערב בעיר המשעממת הזאת שיעלה אותם פה.. אנחנו כבר אובדי עצות ובאמת שכבר מאסנו לשבת בגנים ולהתווכח עם שוטרים שאין לנו לאן ללכת או לשבת בקניון שמשעמם בדיוק כמו העיר.
 

מגי 336

New member
אני רואה שלא ענו לך...

אולי אוכל לסייע עם רעיונות - למשל - לארגן עם כמה חבר'ה מסיבה באחד הבתים אולי ללכת לברבי, לבאולינג, לסרט, בית קפה / מסעדה / הצגה? אולי לארגן הסעה משותפת למסיבות שנערכות בבית ברל / ויתקין ...? אולי כדאי לברר במועצת הנוער אם קיימת פעילות כלשהי או שיוכלו לארגן כזו - במידה ותהיה התעניינות והתארגנות שלכם? במקום להתלונן, אולי כדאי להרים את הכפפה וליזום בעצמך?
 

ba r2 0 1 0

New member
מועצת נוער...

מועצת הנוער כל תקופה מסויימת מפיקה כמה אירועים לרווחת הנוער, בין השאר גם אירועים שמטרתם אך ורק חוויתית. אך אנו לא רואים בזה את הפתרון, אלא רק דרך להתמודד עם הבעיה (בעיית מחסור במקומות בילוי בעיר). "חלום" של מועצת הנוער שעובדים עליו במשך קדנציות רבות הוא הקמת מועדון לנוער שיהיה פתוח גם בסופי שבוע, למשל כמו "המרתף" ברעננה. הדברים האלה מתקדמים מאוד לאט, למרות שבשנה האחרונה הייתה התפתחות-יזם שרוצה להקים מרכז מסחרי באזה"ת וככל הנראה יחייבו אותו להקים מועדכון כזה כתנאי להקמה. זאת בעיה מאוד ידועה, ואני מקווה מאוד שהיא תיפתר בשנים הקרובות... הדברים האלה לצערי לוקחים הרבה זמן, דיבורים, אכזבות, כספים ורצון של השקעה של יזמים (מה שקורה, וזאת בעצם הבעיה הגדולה, היא שהעירייה לא יכולה להפעיל מקומות ציבוריים שלה בשבת, ולכן צריך למצוא ולשכנע מישהו פרטי). במהלך החופש הגדול הפעילה מועצת הנוער את "יולינוער", במסגרתו נפתח מרכז הנוער העירוני עד השעות הקטנות של הלילה עם זולה, משחקי פינג פונג, ביליארד וכו', שתייה, אוכל ומוסיקה. כל שבוע היו ערבים מיוחדים וגודלים יותר כמו ערבי מוסיקה מכל הסוגים, להקות צעירות, סטנדאפ, ערבי סרטים, ערב בנות עם סנדרה רינגלר, ערב שאנטי ועוד ועוד... בעקבות ההצלחה של הפרוייקט ומפני שאנחנו לא יכולים לדעת כמה זמן תימשך השביתה, אנו מנסים לחדש את הפרויקט גם עכשיו בימי השביתה. בשביל זה קיבלנו אישור מהעיריה להפעיל את מרכז הנוער במתכונת הזאת ביום שני הבא כניסיון לראות איך זה הולך. אם זה ילך טוב ותהייה היענות גדולה, כנראה שנוכל לעשות דבר כזה גם בשביתה. לכן שיתוף הפעולה שלכם הכרחי ונשמח מאוד אם כמה שיותר יגיעו בשני הבא בלילה למרכז הנוער לערב בסגנון "יולינוער". יהיה כיף-כמו תמיד!
 

ba r2 0 1 0

New member
הערב נדחה ליום חמישי הבא

עקב כל מיני אילוצים ואירועים... הערב יתקיים ביום חמישי, 25.10.07 במרכז הנוער העירוני.
 

מגי 336

New member
בר - היכן תתקיים הפעילות?

תוכל לתת כתובת מדוייקת בשביל כל מי שלא יודע? תודה
 

ba r2 0 1 0

New member
צודקת! כתובת מרכז הנוער העירוני:

רח' דוד אלעזר 3 כפר-סבא, בדיוק מתחת לבמה הלבנה של כיכר העיר. טלפון מועצת הנוער, היושבת במרכז הנוער העירוני: 09-7419649. אתר: moaza.multinet.co.il
 
למעלה