פרארי : מאסה ? רייקונן ?

  • פותח הנושא lb22
  • פורסם בתאריך

lb22

New member
פרארי : מאסה ? רייקונן ?

ההודעה נכתבת הרבה לפני סיום המירוץ הטורקי..... כזכור לנו בעשור האחרון בפרארי היה נהג 1 שומאכר והנהג השני שעזר לו להשיג את האליפות.. העונה זו העונה הראשונה מזה עשור שאין בפרארי נהג אחד שרץ לאליפות הנהגים אלא שניים , כרגע המצב שלהם הוא 20 נקודות הפרש מהמקום הראשון (רייקונן) 21 נקודות הפרש (מאסה). האם במידה ומחר יהיה 1,2 פרארי , האם צריך להריץ רק נהג אחד נגד המקלארנים או שעדיין יש להריץ את שני הנהגים או אם אחד מהנהגים מנצח מחר והשני לא מצליח להתברג בין ה3 הראשונים יש להריץ את המנצח? להזכיר יש עוד 60 נקודות בקופה הפערים שבירים מאוד..... מה שבטוח יהיה מעניין לראות איך פרארי יפעלו.
 

Thierry Henry

New member
במקרה של הסיטואציה השנייה

אני חושב שגם הנהג וגם פרארי יבינו שזה הדבר הכי חכם, גם לטובת החברה. במקרה של הסיטואציה הראשונה - במקרה שהנהגים של פרארי אכן יתחילו לשלוט ויזכו במוקמות 1-2 בכמה מירוצים, לא חושב שפרארי תעשה משהו נגד זה. במקרה שאחד מהם לא יצליח להתברג למקום השני , המקרה שבסיטואציה השנייה יהפוך לחוסר ברירה.
 

man31

New member
אם הם יקחו את מקומות 1-2 והם עוד יהיו במאבק

אז אני מאמין שהם לא יילחמו ממש אחד בשני אלא ינסו רק להשיג את המקום הראשון בלי לפגוע בשני (שהשני לא ידרדר למקומות יותר נמוכים) אני מאמין שאם אחד מהם יתקרב לנהגי מקלארן והשני לא אז יהיה הנהג המוביל
 

Suli

New member
מי שיקבל את היתרון לקראת הסוף מבינהם

יקבל את התמיכה של החבר שלו לפרארי בנתיים אף אחד מהם לא נראה לי כמי שיקח את האליפות
 
למעלה