יש חי בעיה, כשאני עושה פרווה למשהו (פוליגון) אז יש חלקים שיש בהם הרבה פרווה ויש בהם חלקים שיש בהם פחות פרווה ויש חלקים שאפילו אין עליהם פרווה בכלל... איך אני יכול לעשות שכל הגוף של הדמות יהיה פרווה אחידה? תודה מראש!!
מאיה מחלקת את הפרווה על גבי אוביקט פוליגונאלי לפי מפת הUV- כלומר אם לדוגמא שמת על הדמות (או אוביקט או מה שלא יהיה) שלך FUR עם 10000 שערות MAYA מפזרת אותם באופן שווה על גבי מפת הUV שלך. אם תבחר את האוביקט שלך ותסתכל בUV TEXTURE EDITOR תראה את מפת הUV של האוביקט ברביע הימני העליון - בין 0-1 בU ובV (מקווה שזה מובן) על פני הריבוע הזה מאיה מחלקת את כל השערות. אם לדוגמא אתה רוצה יותר שערות על גוף של דמות הגוף צריל לתפוס יותר מקום. אם אתה רוצה פחות שערות הוא צריך לתפוס פחות מקום. אפשר לראות את זה באופן אינטרקטיבי ע"י הוזזת הUV'S. בכל אופן יש עוד דרכים לעקוף את הבעיה. בעזרת BALDNESS MAP וDENSITY או בעזרת יצירת UV SET במיוד בשביל הפרווה. שים לב - כל שטח ריק במפת הUV הוא מבוזבז כי מאיה מחשבת את השערות שמה. כלומר אם שמת 100000 שערות על דמות וחצי מהריבוע של הUV ריק. זה אומר שיכולת להסתדר עם תכנון נכון עם 50000 שערות (תיאורטית) והרבה פחות זמן רינדור. יש עוד כל מיני דברים שכדאי וצריך לדעת אבל עברתי את כמות הכתיבה השנתית שלי בערך. מקווה שזה היה מובן. אם לא - אתה מוזמן לשאול. עופר.