לא זה העניין, לא הבנת אותי..
מורן היקרה. דיברתי בעיקר על
הקליפים כהשוואה בין המוסיקה האלקטרונית ובין המוסיקה המלודית (נראה לי שזו הקטגוריה הנכונה להכניס אליה את השירים של "אין חלום אחר" ושל "מציאות הפוכה"). אני מסכימה איתך,במיוחד לאחר קריאת המילים של "עולמות אחרים" (אגב, מאיפה הן? משמיעה?) שנימרוד לא איבד מקסמו לקלוע למילים שמתארות מציאות,במקרה זה מציאות זוגית שאני יכולה מאוד להזדהות איתה, אבל תשימי לב שהאפקטים בקליפ הם רבים. גם המוסיקה היא חלק נרחב בשיר הזה,ולכן היה לי קשה לקלוט את המילים שלו בשמיעות ראשונות. אצל נימרוד
אני יותר אוהבת את המילים של השירים, ואת הנגינה, מאשר את האפקטים. זה לא שאני פוסלת מיד כי זה אלקטרוני. עובדה, אני אפילו אהבתי את הביצוע שלו ל"את לי לילה" של בועז שרעבי במקור. רגשות מובעים בכל הסגנונות. נכון. אבל בשירים שהם לא אלקטרוניים,יש על הרגשות קצת יותר דגש, ולכן אני אוהבת אותם יותר. זה לא מפחית מערך האלקטרוני בעיניי, רק אמרתי שהוא קצת מטשטש את הרגש. איפה לדעתך מובע ב
קליפ יותר רגש, בשיר "גשרים" או בשיר "צ'יינה"? אין בטשטוש רגשות כל רע,מורן,אני פשוט מעדיפה את הבעת הרגש. האם יש יוצר ישראלי שיוצר אלקטרוני מילולי,בכללי? אני לא מכירה.. וחוצמזה,אני לא חושבת שנימרוד נחשב מיינסטרים. הוא לא מחשיב עצמו כמיינסטרים.. עכשיו שאלה לי: מה הקשר בין מוסיקת המועדונים - סצנת המועדונים - והעובדה שאני מנהלת הפורום שלו? אני יכולה להיות המעריצה הכי גדולה של נימרוד,למרות שאני לא אוהבת את ההגדרה מעריצה,ולא להיות אף פעם במועדון. האם את,מורן,חושבת את עצמך למעריצה של נימרוד,ואת הפורום הזה לפורום מעריצים של נימרוד? לדעתי יש בעייתיות בהגדרת המושג הערצה.
שבוע שקט,ורגוע! *מקווה לשביתה מחר..* אליאן.