פרויקט שנועד לשפר את הטיפול בהפרעות אכילה בישראל זקוק לכם!

Sunshineliron

New member
פרויקט שנועד לשפר את הטיפול בהפרעות אכילה בישראל זקוק לכם!

שלום.
שמי לירון כהן. אינני מטפלת ואינני מייצגת אף גוף טיפולי.
אני כאן בכדי להזמין אתכם להשתתף בפרויקט שמבוסס על עדות אישית של אנשים שחוו טיפול בהפרעות אכילה במטרה לשפר את איכות הטיפול שמוצע בארץ.

עברו שנים רבות, מאז שחליתי באנורקסיה בגיל 13. מאז שהחלמתי, תשע שנים מאוחר יותר, הבטחתי לעצמי שאעשה כל שביכולתי כדי לשפר את חייהם וסיכויי ההחלמה של אחי ואחיותיי במלחמה בהפרעות אכילה.
יש לי המזל הגדול שחברתי הטובה קרין עלי, אחד האנשים האיכותיים ביותר שאני מכירה, בחרה להקדיש את עבודתה לאותה המטרה.
קרין, שמבוססת באוניברסיטת אוקסופרד, הגיעה לישראל במיוחד על מנת ללמוד מכן ומכם כיצד לשפר את איכות הטיפול בהפרעות אכילה. אם את או אתה מעל גיל 18, סבלת מהפרעת אכילה בעבר או סובל/ת ממנה בהווה, ויש לך ניסיון עם מערכת הטיפול בהפרעות אכילה בישראל (כל טיפול), אנא שקלי/שקול להשתתף בפרויקט.
פרטי יצירת הקשר למתן פרטים כלול בהודעה, אך אנא הרגישו חופשיים לשלוח לי הודעה פרטית ואשמח לענות על כל שאלה.
זהו פרויקט חשוב שיש לו הפוטנציאל לעשות שינוי ממשי בחייהם של אנשים כמונו.
תודה, לירון.

הנה ההודעה הרשמית מקרין:
המחסור במרכזי טיפול להפרעות אכילה ידוע לכולנו. פרויקט חדש מבקש לערוך סדרה של מפגשים (קבוצות מיקוד), כדי לבנות תשתית להקמת מרכזי טיפול נוספים העונים לצרכי הקהילה. אם את/ה מעל גיל 18, ובעבר חווית טיפול להפרעות אכילה, או ניסית לגשת לטיפול (גם אם בהצלחה חלקית או ללא הצלחה), יתכן שפרויקט זה מתאים לך. בקבוצות המיקוד ינוהל שיח על חוויות ודיעות אישיות של כל המשתתפים בנוגע לנהלים ונגישות של מרכזי טיפול, וכמו כן על שינויים במערכת שעשויים לשפר את מתן הטיפול בארץ. בראש הפרויקט עומדת קרין עלי, חוקרת באנתרופולוגיה רפואית באוניברסיטת אוקספורד, בריטניה. למידע נוסף על הפרויקט: https://anthro.web.ox.ac.uk/sites/d...of_people_with_eating_disorders_in_israel.pdf
למידע נוסף על קרין: https://www.isca.ox.ac.uk/people/dr-karin-eli .ֿ
ליצירת קשר במייל, אם את/ה שוקל/ת להשתתף (ללא מחויבות), או למידע נוסף: [email protected] .
 
למעלה