פרויקט CH יצא לדרך...
המטרה: להחזיר לCH החביב שלי את נעוריו, ויותר מכך. הכלי: CH250 שנת 1999 עם 22,000 ק"מ על השעון, יד ראשונה אחרי שלוש החלקות (אחת מהן כללה ישור שילדה) הרעיון בכללי: אחרי שניסיתי במשך זמן מה למכור את הCH (יש לי רכב ואין לי כרגע כסף להחזיק את שניהם) וכל ההצעות שקיבלתי נעו בין 5K ל 6K החלטתי שבמחירים האלו לא שווה לי למכור אותו (מחירון מוטו להזכירכם עומד על 12K) והעמדתי את הכלי. כשהגיע מועד הטסט הפקדתי את הרשיונות שלו, ואז החלו לצוף להן המחשבות לגבי מה עושים איתו. מאז התאונות שעשיתי איתו, הכלי היה במצב לא משהו, את ישור השלדה לא עשו (זה החשש שלי) בצורה מקצועית מדי (למרות שמדובר במוסך גדול ומוכר) - והנפילות שבאו לאחר מכן לא הטיבו עם מצבו של הכלי, כך שהיום הגעתי למצב שהוא (לדעתי) לא בטיחותי לרכיבה. הרעיון של השיפוץ הוא לשפר את הקיים, וכיון שלא מדובר בכלי שמשרת אותי לרכיבה כיום, אני יכול לקחת את הזמן ולנסות לשכלל ולשנות. התהיה של רבים תהיה בוודאי "למה?". ובכן: ה CH הינו מבחינתי הקטנוע האידאלי. קטן כמו 125 אבל עם מנוע חזק (שהביא אותי למקומות רבים בארץ - מעזה בדרום ועד נהריה בצפון). יש לו תא מטען ע-נ-ק מתח לכסא, שעד היום (למיטב ידיעתי) נשאר ללא מתחרים בגודלו. בקיצור: פראקטי, נעים ומהיר. בעיות ספציפיות בקטנוע שלי:
שלדה שידעה ימים טובים יותר
מכסה וריאטור סדוק כתוצאה מהתאונות
הרבה דברים תפוסים/חורקים עקב שנה של חוסר תזוזה.
רעידות חזקות בכידון בנסיעה הפנטזיות שלי (אני עוד לא ממש יודע אם ואיך יוגשמו):
להחליף את המזלג הקדמי העתיק במשהו יותר טלסקופי ומודרני (מישהו אמר אפריליה לאונרדו?)
להחליף את הגלגלים למשהו בקוטר גדול יותר (יטפל גם בבעיית מרווח הגחון הידועה לשמצה ב CHים)
להחליף בלם אחורי לדיסק ואת דוושת הבלם להפוך לידית.
להחליף אגזוז, כיון שהמקורי הוא מכוער, כבד ומגושם
להחליף לוח שעונים למשהו סקסי יותר (אם כי זה פחות בוער לי) בקיצור, העבודה רבה ואנחנו רק בתחילתה של הדרך. אני לא מצפה שזו תהיה עבודה קלה, וזולה היא בטח שלא תהיה, אבל אני כן מצפה להרים קטנוע מכובד - לא בטוח שאצליח, אבל אני לא מתכוון לותר בקלות. ואם הגעתם עד כאן, אז זה הזמן שלכם לתרום: כיון שזה הנסיון הראשון שלי במכונאות (אופנועים או בכלל) ועל אחת כמה וכמה בפרויקט כזה, אני צריך עזרה, הערות, הארות והצעות שתוכלנה לסייע לי במלאכה כמו גם טיפים קטנים (משהו בסגנון של "אברבנל זה שם..."). דיווחים, אם יהיו, יגיעו בהמשך, ובינתיים כמה תמונות. Fazer
המטרה: להחזיר לCH החביב שלי את נעוריו, ויותר מכך. הכלי: CH250 שנת 1999 עם 22,000 ק"מ על השעון, יד ראשונה אחרי שלוש החלקות (אחת מהן כללה ישור שילדה) הרעיון בכללי: אחרי שניסיתי במשך זמן מה למכור את הCH (יש לי רכב ואין לי כרגע כסף להחזיק את שניהם) וכל ההצעות שקיבלתי נעו בין 5K ל 6K החלטתי שבמחירים האלו לא שווה לי למכור אותו (מחירון מוטו להזכירכם עומד על 12K) והעמדתי את הכלי. כשהגיע מועד הטסט הפקדתי את הרשיונות שלו, ואז החלו לצוף להן המחשבות לגבי מה עושים איתו. מאז התאונות שעשיתי איתו, הכלי היה במצב לא משהו, את ישור השלדה לא עשו (זה החשש שלי) בצורה מקצועית מדי (למרות שמדובר במוסך גדול ומוכר) - והנפילות שבאו לאחר מכן לא הטיבו עם מצבו של הכלי, כך שהיום הגעתי למצב שהוא (לדעתי) לא בטיחותי לרכיבה. הרעיון של השיפוץ הוא לשפר את הקיים, וכיון שלא מדובר בכלי שמשרת אותי לרכיבה כיום, אני יכול לקחת את הזמן ולנסות לשכלל ולשנות. התהיה של רבים תהיה בוודאי "למה?". ובכן: ה CH הינו מבחינתי הקטנוע האידאלי. קטן כמו 125 אבל עם מנוע חזק (שהביא אותי למקומות רבים בארץ - מעזה בדרום ועד נהריה בצפון). יש לו תא מטען ע-נ-ק מתח לכסא, שעד היום (למיטב ידיעתי) נשאר ללא מתחרים בגודלו. בקיצור: פראקטי, נעים ומהיר. בעיות ספציפיות בקטנוע שלי: