פרטים לגבי המשך העונה ה-4

marauders

New member
טעימה קטנה מהמשך העונה ../images/Emo58.gif

נראה שהמחצית השנייה של העונה הולכת להיות טובה, מהנה וכיפית הרבה ביותר מהקודמת. http://www.youtube.com/watch?v=tREbJG13oi0 אישית, אני פשוט לא הפסקתי לצחוק כשראיתי את הנ"ל. לפי איך שזה נראה עד עכשיו, העונה נהפיכת לטובה, מהנה וכיפית הרבה יותר ממה שהייתה עד עכשיו. ולא יודעת מה אתכם, אבל אני חושבת שהיא הייתה. גאאדדד, אני פשוט מתרגשת שאין לכם מושג! אם דיבוק מסויים של נערה פאקצית ובלונדינית היה נכנס אלי ברגע זה, כל מה שהייתם שומעים ממני זה: יאי, יאי, יאי, יאי, יאי. טוב, כמובן שהרגע שבו ראיתי את צ'אק כ"כ להוט לנשק מישהי אחרת - אישה מזורגגת - הרס לי מעט את המומנט, אבל זה בסדר; כי כשבלייר חפנה את עכוזו של נייט הכל נהפך לורוד שוב. לעזאזל, אני פשוט כ"כ אוהבת אחת שיודעת!
 
מתי ממשיכה הסידרה??מתגעגעת!!!!!!!!!!!

 

marauders

New member
../images/Emo58.gif זה באמת הוא?!

אווומיייגגגאאאדדד, אני חושבת שרק עכשיו קלטתי מי מרביץ לדמיאן בפורמו! יכול להיות שאני טועה, אבל אני כמעט בטוחה שזה ג'ק! עצרתי את זה על השנייה והוא ממש דומה בפרופיל לדודו היקר של חברנו סב, רק בלי הזקן, כמו בעונה ה2.
 

בננילה

New member
תקצירי פרקים - בקשה

לפני תקופה ראיתי את הפרקים לפי הסדר , בשלב מסוים הפסקתי ואני רוצה להמשיך לראות את הסדרה מהפרק שבו הפסקתי רק איני זוכרת מה מספר הפרק ואיזו עונה זו היתה. האםיש מקום עם תקצירי כל הפרקים שבו אוכל לבדוק מה מוכר לי ומה לא?
 

Rinat114

New member
ויקיפדיה?

בעברית אני לא חושבת שיש תקצירים מסודרים. בויקיפדיה יש באנגלית, גג אם את מסתבכת נסי לתאר את הפרק האחרון שאת זוכרת שראית ונעזור לך :) הנה של עונה 1 - http://en.wikipedia.org/wiki/Gossip_Girl_(season_1) בהתאם יש שם כפתור לעבור לעונה הבאה. בהצלחה!
 

בננילה

New member
תודה רבה, אני לא אסתדר עם האנגלית

מה אני זוכרת? אני זוכרת שברי קטעים, היה שלב שהם טסו לחופשת קיץ כולם באזה מקום עם בלייר, התקבלו לקולג', היתה כיתה של סטודנטים ..
 

Rinat114

New member
מוזר...

בלייר נסעה בדיוק פעמיים כל הסדרה, תחילת עונה רביעית לפריז עם סרינה, ותחילת עונה שנייה להמפטונס. תיארתי לעצמי שאת מדברת על העונה השנייה, אבל הקולג' לא תואם את העונה השנייה מכיוון שהם עדיין בתיכון. תנסי להיזכר בעוד דברים, אם לא הולך, אני אומרת שאת יכולה לנסות לראות ככה 10 דקות ראשונות של הפרק הראשון מהעונה השנייה, תראי אם דברים נראים לך מוכרים :)
 

בננילה

New member
באיזו עונה הם התחילו את הקולג'?

אני זוכרת שחבר של מישהי שכר דירה ריקה וקטנה בבניין גבוה עם חלונות זכוכית וכל הבית היה ריק
 

Rinat114

New member
יש תשובה :)

את מדברת על נייט ובלייר, אם ככה הפסקת לראות בעונה 2 פרק 23. מקווה שעזרתי!
 

Ayelet 363

New member
תודה רבה!

כמו שאמרקתי על פרסום קודם, אין לי עוד הרבה זמן ככרגע... אבל אני מקווה שיהיה לי מספיק זמן לצפות בקישור כי אני ממש סקרנית.
 
../images/Emo207.gif זוכרים אותי?

אני הייתי פה פעם
חיפשתי את פרק 9 של העונה הרביעית עם תרגום, ועדין לא מצאתי... אם מישו יודע איפה אני יכולה לראות אשמח למסר עם הקישור! תודה למי שישלח..
 
למעלה