פרידה סופית מפורום טיפקס

פרידה סופית מפורום טיפקס../images/Emo57.gif

יום ראשון הוא ייסגר, מילים אחרונות
אני נהנתי לנהל אותו במשך שנה ושבועיים(בדיוק
) וגם לפני להיות חלק ממנו, הכרתי פה אנשים ממש נחמדים
 
לא לסגור את פורום טיפקס

מקסימום שיהיה בלי מנהל\ת מקסימום יכנסו גולשים לא רצוים מה כבר הם יעשו חוצ מלכתוב דברים מטופשים טיפקס לא תתפרק כל עוד התחנה המרכזית הישנה לא נהרסת וכל עוד יותר סרטי צילום אני שלוש וחצי שנים גולש בפורום עוד מהכינוי הישן שלי(oshri5917)שהחלפתי בגלל שעוד משתמש חלק איתי את אותו שם משתמש טיפקס לא תתפרק תראוט שעוד תצא הודעה דרמטית
 

טיפקסית

New member
זהו הא?

כל פעם שמופיעה הודעה עם כותרת של פרידה במקום כלשהו זה עדיין לא מתעכל אצלי. רציתי להודות לאיש ולחזון-עידו,שהביא את טיפקס לתפוז [אחרי מסע שכנועים ארוך למדי],ובנה לנו פה את יסודות הבית. להוד-שהגיע אחריו ודאג לטפח,להשקות ולגנן-שהיה ממשיך דרכו-גם לך שלוחה ברכה על עבודה מבורכת וטהורה במשך תקופה לא קצרה-תודה תודה תודה ולך מאיה-שסוגרת את המעגל נועלת את הבית שלך-עשית עבודה מצוינת בתקופה שקטה,בדרכך המיוחדת והבלתי מתפשרת. תודה לכל מי שלקח חלק בפורום במשך כל שנות קיומו,גם כשהיינו עוד בדיבורים,וגם לאלו שהצטרפו בדרך. ותודה מיוחדת לשלושה אנשים מדהימים! שנתנו לנו סיבה להקים את הפורום הזה בכלל קובי גל רמי שלקחו חלק פעיל,וגרמו לנו להתאחד ביחד,לגלות עולמות חדשים ,והצליחו להעלות חיוך על השפתיים ברגעים הקשים. לכם יקרים אנחנו מודים על 20 שנות פעילות מוזיקלית ענפה,מחאתית,מבפנים,שנים שבהם גרמתם למהפכה במוזיקה הישראלית. מודים לכם שפתחתם לנו דלת לביתכם הלהקתי,והפכתם אותנו למשפחה שלכם. אנחנו מאחלים לכולכם הצלחה גדולה בכל דרך אליה תפנו בעתיד. והכי חשוב-אל תשכחו לזכור אותנו.
 
בשמת אל תדאגי יום חמישי 16.08.2009 הופעה של

טיפקס תהיה לכבוד יום ההולדת העשרים ושלוש שיעהיה לך ומאיה לא סוגרים את פורום 1276
 

טיפקסית

New member
אושרי הסגירה לא תלויה בנו אלא בהנהלת האתר

ולכן אין לנו השפעה על מה שקורה. כן זה לא קל לחשוב שהפורום נסגר אבל זו אחת מדרכיו של העולם. זה לא אומר שאי אפשר לשמור על קשר עם מי שהיה פה. הפורום ייסגר מחר ולכן מחובתינו להשלים עם העניין.
 
../images/Emo43.gifסגירת הפורום../images/Emo43.gif

אנו מודים לשורטת קירות על ניהול הפורום, ההשקעה והמסירות ומאחלים לה הרבה הצלחה בהמשך דרכה
עקב פירוק הלהקה
ומיעוט פעילות, בשלב זה הפורום ייסגר. אתם מוזמנים להמשיך ולגלוש ביתר הפורומים של תפוז
אנשים
 
למעלה