פריסה על מישהו אחר

ענתי 10

New member
פריסה על מישהו אחר

עשיתי פריסה: האם - איש תלוי X - אביר חרבות מעוניין - אס גביעים בי - 7 גביעים סיכום - מלכת חרבות אודה אם תפרשו את זה. אין לי שום רקע לגבי האיש. לא מכירה אותו הרבה, לא נתקלת בו הרבה. הוא נותן לי רמזים דו-משמעיים. אגב, זה בכלל לא קשור לפריסות שעישיתי לפני כמה שבועות.
 

צ ל י ל 8

New member
יש משהו שאני לא מבינה...

את לא נשואה
איך את כל הזמן שואלת על גברים אחרים?
 

ענתי 10

New member
למה כל הזמן?

יש דברים שאי אפשר להתעלם מהם, גם כשנשואים. זה לא שאני רוצה קשר עם כל אחד. פשוט אם אדע שהוא מעוניין בי זה ישנה את כל ההתנהגות שלו כלפיו. אגב, אם כבר העלנו את הנושא, אני שונאת שגברים מסתכלים עליי בתור אובייקט, ועצם זה יכול לשנות את כל הגישה שלי כלפי בן אדם, אפילו אם הבן אדם נפלא מכל הכיוונים האחרים. אני לא שואלת על הגברים בגלל שאני רוצה איתם קשר, אני שואלת כי אני רוצה לדעת מה הם חושבים עליי.
 

צ ל י ל 8

New member
לדעתי זה לא משנה

מה הם חושבים עליך. אם את חושבת שהם מסתכלים עלייך בתור אובייקט, אולי את זו שמשדרת להם כך? זה לא משנה מה הם חושבים עלייך, את השינוי את צריכה לעשות עם עצמך
 

ענתי 10

New member
לדעתי את ממש לא צודקת

לפחות לא במקרה הזה. אם היית מכירה אותי היית רואה מיד שאני לא משדרת שום דבר. מעבר לזה שאני, מה לעשות, בחורה נאה, עם "נתונים" יפים (ואת זה אני לא יכולה לשנות). ואולי זה באמת לא כ"כ רלוונטי מי חושב על מי ומה, אבל לי אישית זה די חושב לדעת, גם באופן כללי, וגם במקרה הספציפי הזה.
 

צוף3

New member
הי ענתי 10

אם את בחורה נאה עם נתונים מרשימים אזי קחי את הרמזים שאת מקבלת כמחמאה ואל תעשי עם זה שום דבר. הידיעה שגבר אחר שאינו בעלך חושב שאת בחורה מושכת לא חייבת לגרום לך לשנות את ההתנהגות שלך כלפיו, את יכולה להמשיך להיות קורקטית ולהבהיר שאת נשואה ותו לאו. לא ניתן לפרוס על פוטנציאל כאשר אין קשר ממשי בינך לבין גבר אחר. אם יש לך תחושה שהגבר הספציפי הזה שעליו פרסת שולח לכיוונך רמזים דו משמעיים, את יכולה להתעלם מהם או פשוט לומר לו שזה מביך אותך או לא נוח לך עם הרמיזות הללו.
 
למעלה