פריסה קלה של השיטה שאני מאמין בה

פריסה קלה של השיטה שאני מאמין בה

רע לי, לא טוב לי במדינה הזאת ואני חושב שאני יכול שיהיה לי טוב יותר אם לסביבה שלי יהיה טוב יותר, אני יודע בוודאות שיש קשר חזק בין מה שאני מרגיש וחווה לבין מה ששאר האנשים חווים, נמאס לי שישראלים דופקים אחד את השני, אני רוצה שיהיה כאן כמו בשוויץ. אין טעם לחלק כסף אבל יש הרבה טעם ללמוד וללמד דברים מועילים.

כשאני רואה את המוסלמים ואת החרדים אני רואה המון בעניות בשכלה(אני מכליל ולא מתכוון לכל יוצאי הדופן), אבל מצד שני הם ביחד ולכן הם מקבלים הרבה מאוד הטבות, הבתים זולים יותר, הם קונים רכוש ביחד ועושים עיסקאות טובות, בגלל האיחוד שלהם הם חזקים יותר. ואם הם יכולים בזמן שהם עניים יותר אז גם השאר יכולים. כשאנחנו לחוד כל גוף גדול יכול להתעלל בנו ואנחנו חסריי עונים, ביטוח לאומי, מיסים, קניית דירה, אחוזי ריבית במשכנתא, מחירים גבוהים פי 2-3 בחנויות משאר העולם, מכונית יקרה, וקיצור הכל רע, וזה למה? כי כל אחד לעצמו, אין עזרה הדדית.

ומה קורה כשעוזרים? הרבה פעמים זה למען מטרות אנוכיות של כבוד או התנשאות, זה נדיר שעוזרים באמת איפה שצריך מיתוך אמפטיה. אנחנו עם עם המון גאווה, ואת זה אני מרגיש בכל פעם שאני פוגש אנשים מחו"ל, אני לא סתם אומר.

אני מאמין שאם נעזור אחד לשני מיתוך אמפטיה ונוריד את הגאווה שלנו אז יהיה לנו הרבה יותר טוב, ואני מתחיל מעצמי, מקווה שגם אתם תתחילו מעצמכם, תודה על תשומת הלב.
 
למעלה