פרלינים לפסח - עדכון

wranger

New member
פרלינים לפסח - עדכון


בליל הסדר, בשעת הקינוח, הגשתי שני סוגי פרלינים (אני מזכיר שאני רק חובב ולא מתיימר להיות מומחה גדול):
1. במילוי מצה עם שוקולד: פשוט פוררתי מצה, ערבבתי עם שתיים או שלוש כפות של ממרח שוקולד השחר וזהו. היה לי קצת קשה לזלף את זה כי שברי המצה לא התרככו אלא חוררו את שק הזילוף, אז פשוט חתכתי פתח גדול מהרגיל וחתכתי עם מספריים בין פרלין לפרלין... אבל היה שווה את זה, כי רוב הטועמים הסכימו שזה היה המוצלח יותר (אחד מהם אמר "בוא'נה, זה סתם שוקולד השחר עם מצה, אבל זה ממש טעים!!!").
2. במילוי שוקולד לבן עם קוקוס: (כרגיל, שמנת מתוקה, שוקולד לבן, קוקוס) לשמחתי, גם שונאי קוקוס שהעזו לטעום הודו שזה טעים, ובאופן אישי חיבבתי אותו יותר מהטעם הראשון.

הבעיה היחידה הייתה לי עם השוקולד המריר שבו השתמשתי למעטפת של הפרלין: מטעמי כשרות, קוצר זמן וריחוק גיאוגרפי מכל מקום שמוכר שוקולד איכותי, נאלצתי להשתמש בשוקולד מריר רגיל של ורד הגליל. לא שיש לי טענות אליו בדרך כלל כשוקולד, והאמת שבתחילת דרכי החובבנית עם פרלינים השתמשתי בו ולא נתקלתי בבעיות, אבל הפעם הפרלינים שלי סבלו משינויי צבע משונים. מכירים את זה? שחלק מהשוקולד נעשה פתאום בהיר יותר ועמום?
בהתחלה חשבתי להציג את זה כ"בטח, בכוונה יצרתי פרלין בשני גוונים של שוקולד!", אבל מהר מאוד שיניתי את הגרסה ל"כן, זה בגלל פסח, אבל חכו חכו מה אני אכין לכם משוקולד כמו שצריך אחרי החג!"...
 
כייף לממש פנטזיות מתוקות

ולהגיש שוקולד משלך, וכייף במיוחד שאהבו אותו למרות פשטות החומרים
זה מדהים כמה סלחנות יש כלפי שוקולד וממתקים,סם הסוכר תמיד מנצח
 

Lironyp

New member
השני צבעים- בעיה בטמפרור

ויכול לקרות בכל שוקולד
 

wranger

New member
תודה, אבל... מה הבעיה?

זה מעולם לא קרה לי ולא זכור לי שעשיתי משהו שונה הפעם, מלבד להשתמש בשוקולד פחות איכותי.
 

Lironyp

New member
יכולות להיות הרבה סיבות

החדר היה חם מדי, המילוי של הפרלין היה חם מדי, השוקולד היה חם מדי, אם טימפררת בהזרעה, אז האם השוקולד בו השתמשת היה מטומפרר היטב?
בכל מקרה, הדרך הכי טובה למנוע מצב כזה הוא מבחן הקלף/הסכין לפני שמשתמשים בשוקולד- מורחים שכבה דקה של השוקולד על קלף, בודקים אם הוא מתקשה ומבריק במהירות, אם לא- צריך להמשיך לטמפרר
 
למעלה