רקפת וינטרוב
New member
פרסום אווירי
בשנה שעברה השתמשתי בשירותי חברת אייר מדיה (שייכת ליצחקי) בפרסום אוירי, הלקוח היה הרשות למלחמה בסמים והכרזה שהמטוס גרר היתה "אקסטזי זה רעל כימי". מדיה זו נבחרה מאחר וקהל היעד אליו הרשות מכוונת את הקמפיין הוא נוער, והחיבור של נוער-קיץ-ים הוא מתבקש. הכרזה נראתה לאורך החופים בימי שישי במסיבות החוף. אם אתה בודק אפקטיביות במבחן התוצאה, אני לא בטוחה שהיה שינוי עמדות בנוגע לשימוש באקסטזי בעקבות הפרסום האוירי, אבל אם אתה בודק אפקטיביות לפי חשיפה- אתה זוכה לחשיפה גדולה. אגב, הבעיה בפרסום כזה שהתשלום הוא לפי שעות טיסה, וכשהמטוס גומר את הלג ועושה 180 הכרזה הפוכה ויושבי החוף לא יכולים לקרוא אותה.
בשנה שעברה השתמשתי בשירותי חברת אייר מדיה (שייכת ליצחקי) בפרסום אוירי, הלקוח היה הרשות למלחמה בסמים והכרזה שהמטוס גרר היתה "אקסטזי זה רעל כימי". מדיה זו נבחרה מאחר וקהל היעד אליו הרשות מכוונת את הקמפיין הוא נוער, והחיבור של נוער-קיץ-ים הוא מתבקש. הכרזה נראתה לאורך החופים בימי שישי במסיבות החוף. אם אתה בודק אפקטיביות במבחן התוצאה, אני לא בטוחה שהיה שינוי עמדות בנוגע לשימוש באקסטזי בעקבות הפרסום האוירי, אבל אם אתה בודק אפקטיביות לפי חשיפה- אתה זוכה לחשיפה גדולה. אגב, הבעיה בפרסום כזה שהתשלום הוא לפי שעות טיסה, וכשהמטוס גומר את הלג ועושה 180 הכרזה הפוכה ויושבי החוף לא יכולים לקרוא אותה.