פרסום באינטרנט - גוגל לעומת פייסבוק

אעב

New member
אתה יודע מה הבעיה איתך קרמר?

שלמרות שאין לי שום בעיה לא להסכים איתך על כלום יש לי בעיה עם הדיבור המתריס שלך, לא רק פה אלא בכל תגובה שלך שקראתי אי פעם. אז אם זה לא הולך להשתנות אני מבקש שספציפית לי לא תגיב יותר ואני לא אגיב לך. טוב? המון תודה
 

dudusapir

New member
לדעתי ומניסיון

אין כמו גוגל.
כל דבר מחפשים בגוגל.
מי מחפש בפייסבוק?
חיפשתי שם פעם משהו ולא מצאתי.
 

אעב

New member
השאלה היא מה מוצאים לא מה מחפשים

אני גם בפירוש כתבתי שיש דברים שעדיף לפרסם בגוגל ובראשם בעלי מקצוע למינהם, אבל כל העניין בפייסבוק זה לנצל את הויראליות שלו וליצור לעסק שלך קהילת לקוחות שאתה מתחזק ועושה מהם כסף גם מיידית וגם אולי בטווח ארוך יותר. וכל זאת מבלי להשקיע אלפי שקלים בהקמת ואחזקת אתר אינטרנט. אני מצאתי גם שהרבה פעמים העסק בגוגל נעשה דבר יקר מידי ולא תמיד משתלם. המחיר לליד בפייסבוק נמוך משמעותית מאשר בגוגל והתוצאות ממש לא בהתאם
 
מזל שלא צריך לנחש את התשובה

פרסום באינטרנט הוא דבר שונה מכל פרסום אחר.
הפרסום באינטרנט הוא מדיד - ניתן בכלים מאוד פשוטים להגיע למדידה אמיתית של אפקטיביות הקמפיין.

מציבים מטרה - נניח מילוי טופס "צור קשר" ומסמנים אותה בקמפיין.
מחלקים את עלות הקמפיין לזמן מסויים בכמות המטרות שהושגו = המחיר להשגת המטרה.
עושים את זה באופן זהה בשני הקמפיינים ומשווים.

חלק מהנישות / המילים / העסקים יקבלו תוצאות טובות יותר בפייסבוק, חלק בגוגל.
כל כך פשוט, כל כך קל וכל כך נכון.

הקביעה שלך בסוף המאמר שפייסבוק טוב יותר לא מגובה במספרים אלא סובייקטיבית לגמרי. בוא נראה אותך מרים קמפיין פייסבוק למכירת מוצרים למרפאות ועומד מאחורי הקביעה הזו שלך.
 

אעב

New member
אני עומד מאחורי זה

אני שוב טוען שיש פרסומים שעדיף בגוגל
אבל אני בהחלט מוכן להענות לאתגר ולהוכיח שבכל מה שקשור להשגת לידים התוצאות שניתן להשיג בפייסבוק טובות יותר מאלו שניתן להשיג בגוגל על אותו דף נחיתה
 

Alexsushi

New member
תלוי מי מפרסם ולמי - מסכימה איתך!

מאד מסכימה איתך שזה מאד תלוי! כמו הרבה דברים בשיווק.
פייסבוק נותן אינטראקטיביות וזו מילת המפתח, מה שגוגל ושום דבר אחר לא נותן. גוגל זה קניון והאתר הוא אחת החנויות שיש סיכוי שייכנסו אליה ואולי גם ישאירו פרטים וכשזו המטרה ומצליחים להשיג אותה זה אכן מתאים. יש חברות שרוצות להתמקד בקהל יעד מאד ספציפי ופה נכנס הפייסבוק.
לדוגמא חברת נדלן עם פרויקט דירות בחדרה, גוגל יכול לעשות את העבודה, אבל יש אפשרות לעשות משהו יותר עמוק מאשר איסוף לידים. תחשבו מה יכול לקרות בפייסבוק - קמפיין למתגוררים בחדרה, לגיל מסוים (שמתאים שירצו לקנות בית) ויש אפשרות להעביר להם חוויות ותחושות, של הווי המקום, השכונה, האנשים, התרבות של המקום, הסביבה, העיצוב ועוד ועוד. אפשר להעביר תחושה ואפשר להגיב, לשאול, לראות מה חושבים החברים. לכן לחברת נדלן למשל הייתי מציעה לפרסם בפייסבוק גם אם זה לצרכי חשיפה ולאו דווקא איסוף לידים.
 
בשביל להגיעה לאתר של פייסבוק של הנדל"ן

צריך קודם את גוגל . להקיש דירות בחדרה . שיוביל לאתר של פייסבוק של הנדלן . פייסבוק זה טוב כאשר אתה מכיר את הסחורה . כמו סוני . פורד ועוד . אבל אים אתה סתם מחפש דירות בחדרה . רק גוגל יהייה הראשון שיוליך אותך לפייסבוק של מוכרי דירות .
 

Alexsushi

New member
הבנתי למה אתה מתכוון.. וזה עובד קצת שונה

אני מבינה למה אתה מתכוון ובלוגיקה אתה חושב נכון, אך הכוונה בפרסום בפייסבוק היא שאתה מגיע לאנשים כשהם בפייסבוק ו"מציע להם" את התכנים שיש
בפייסבוק ומעדכן אותם בדף העסקי בפייסבוק. אתה לא צריך שהם יגיעו לעמוד העסקי מגוגל. יותר מזה, בפייסבוק יש היום אפשרות לשים בפנים גם את האתר
כך שהוא מספק פתרון לשניהם - גם אתר וגם פייסבוק ומאחד אותם ומזה גוגל מאד משקשקים.. שלא לדבר על היתרון האדיר של פייסבוק שיש להם מידע אינדיוידואלי
שאין לגוגל ולשם הכל הולך! תחשוב שהם יודעים שהיית בפריז כי פרסמת תמונה, אז הם יכולים להציע לך עכשיו מסעדות צרפתיות בארץ... או יודעים שקנית רכב כי פרסמת סטטוס או תמונה, אז יציעו לך שטיפה במבצע. גוגל כבודו במקומו מונח, אני אומרת שאין לזלזל בכוחו של הפייסבוק כי הוא הולך להפתיע..
שמעת שהם קנו את החברה הישראלית שיודעת לזהות פנים?
 

יחסל367

New member
תלוי בקהל היעד

גוגל מאפשר למצוא את הלקוח במצב רוח של קניה \ המרה
פייסבוק מאפשר לפרסם בחתכים מאד קטנים שלא קיימים בגוגל.
משתמשים לפי צרכי העסק וקהל היעד שלו.
 
למעלה