תלוי מי מפרסם ולמי - מסכימה איתך!
מאד מסכימה איתך שזה מאד תלוי! כמו הרבה דברים בשיווק.
פייסבוק נותן אינטראקטיביות וזו מילת המפתח, מה שגוגל ושום דבר אחר לא נותן. גוגל זה קניון והאתר הוא אחת החנויות שיש סיכוי שייכנסו אליה ואולי גם ישאירו פרטים וכשזו המטרה ומצליחים להשיג אותה זה אכן מתאים. יש חברות שרוצות להתמקד בקהל יעד מאד ספציפי ופה נכנס הפייסבוק.
לדוגמא חברת נדלן עם פרויקט דירות בחדרה, גוגל יכול לעשות את העבודה, אבל יש אפשרות לעשות משהו יותר עמוק מאשר איסוף לידים. תחשבו מה יכול לקרות בפייסבוק - קמפיין למתגוררים בחדרה, לגיל מסוים (שמתאים שירצו לקנות בית) ויש אפשרות להעביר להם חוויות ותחושות, של הווי המקום, השכונה, האנשים, התרבות של המקום, הסביבה, העיצוב ועוד ועוד. אפשר להעביר תחושה ואפשר להגיב, לשאול, לראות מה חושבים החברים. לכן לחברת נדלן למשל הייתי מציעה לפרסם בפייסבוק גם אם זה לצרכי חשיפה ולאו דווקא איסוף לידים.