מאמר נחמד אבל אתה מתעלם מעובדה אחת
גוגל זה שוק של קונים, בעוד שפייסבוק זה שוק של מוכרים.
רוב התנועה ברשתות החברתיות היא...איך לומר בעדינות...חברתית. אנשים לא באים לשם כדי לחפש דילים או פתרונות לצרכים ספציפיים.
מצד שני, כאשר אנשים מחפשים משהו לקנות הם הולכים לגוגל.
כשאתה נמצא בפייסבוק אתה בהלך רוח חברתי, והסיכוי שתוציא את הארנק ותקנה משהו קטן ביותר.
שים לב אגב שרוב הפרסומות בפייסבוק מפנות לסטטוסים או לדברים חינמיים, בעוד שבגוגל זה בדיוק הפוך.
מה גם שהיום, נושא הרימרקטינג תופס תאוצה, ובעזרת גוגל אפשר "לרדוף" אחרי אנשים שביקרו באתר שלך בכל רחבי רשת האינטרנט.
אני כמובן לא פוסל את הפרסום בפייסבוק, אבל לטעון שעדיף לפרסם שם מאשר בגוגל זה פשוט לא נכון.