פרסום בפייסבוק - מחוץ לתחום של אוכלוסיה מסוימת

Breakerdeal

New member
פרסום בפייסבוק - מחוץ לתחום של אוכלוסיה מסוימת

שלום רב.
אני מעוניין ליצור קמפיין , שהלקוחות שלו נמצאים בישראל.
במידה ואני רוצה רק דוברי עיברית , ושום לקוח שיש לו שתי שפות (לדוגמא אנגלית)
איך אני חוסם בעצם את הגישה לדוברי אנגלית , שנמצאים בישראל
תודה
 
איך עושים קמפיין לייקים?

היי, אין לך איך לחסום את מי שיודע גם עברית וגם אנגלית. אתה יכול כמבן לכתוב רק דוברי עברית. מה המוצר שלך? אם לדוגמא אתה משווק לימודי אנגלית ולכן לא רוצה דוברי עברית ואנגלית, המודעה תהיה המסננת שלך, נאמר ותכתוב משהו כמו "לא יודע אנגלית, מרגיש מובך במקום העבודה".... כנראה שמי שדובר אנגלית לא יצטרף לדף שלך.
 

Breakerdeal

New member
הבעיה שאני לא מלבד שפות

אני מוכר ביגוד לאוכלוסיה מסוימת , וגיליתי (לא בקטע גיזעני) - שהרבה מהאנשים שנכנסים הם מהמגזר הערבי , שאני בספק אם הם באמת מעוניינים.
אני מרגיש שאני משלם על הקמפיין והאוכולוסיה שאני מעוניין בה - הישראלית יהודית - לא עושה לייק , אלא יותר הערבית
 
איך עושים קמפיין לייקים?

הסיבה שאתה מקבל לייקים ממגזרים לא רלוונטיים היא חוסר הבנה ונסיון בסיסיים בפרסום הממומן בפייסבוק. כי כל מי שעשה קמפיין או שניים יודע שחוסר מיקוד מביא המון לייקים לא רלוונטיים.
מי בדיוק הקהל שלך? במה הוא מתעניין? איפה הוא גר? מה המוצר שלך?
 

Breakerdeal

New member
הקהל שלי גר בכל רחבי ישראל

אני לא יכול להגביל אותו לעיר. אני מקדם אתר אינטרנטי.
משום מה 80 אחוז מהקליקים הם מישובים ערביים , ואין לי מושג למה
 
כניסה לאתר ממגזרים לא רלוונטיים

לצערינו זו תופעה ידועה.
הפתרון היעיל ביותר הוא למקדם את הקהל לתחומי עניין.
זה בסדר שזה יהיה קהל בפריסה ארצית אבל לא מספיק רק להגיד גילאים שלו או איזור גאוגרפי אלא צריך גם להוסיף תחומי עניין ושפה.
שפה אני מבינה שאתה כבר מוסיף (אגב זו שפת ממשק שימוש בפייסבוק ולא שפה מדוברת) וחשוב יהיה להוסיף תחומי עניין ודפים ספציפיים אחריהם הקהל שלך עוקב.
אפשרות נוספת היא להגיד לפייסבוק לא להכליל ערים ספציפיות בחשיפת הקמפיין - מצרפת תמונה היכן עושים את זה

 

Breakerdeal

New member
כן אני מסכים איתך

אבל עדיין העבודה היא קשה. להתחיל להכניס ערים בצורה ידנית...בעסה..
 
למעלה