פרסום
מה שחשוב זה לא לזרוק כסף על פרסום לא מדויק עבורה.
מנסיון של מטפלים רבים, הפרסום האפקטיבי ביותר הוא האישי - כזה שבו המטפלת מיוצגת, נותנת את האמירות שלה ומרגישה אתו נוח
כדאי לפרסם בצורה מדויקת במקום שאנשים שהיא רוצה כלקוחות מגיעים אליהם , ולא סתם לפזר מודעות.
למשל באינדקסים של מטפלים, בפורומים וקבוצות של העיר בה היא גרה ו/או מטפלת
למשל להשתתף בביז
למשל להשאיר פליירים במכולת או בחדר הכושר המקומי
בתפוז עסקים אני חושבת שהם משתדלים לפרסם את המודעה בפורומים רלבנטיים (אבל אם היא לא תכתוב בהם אז יתכן שהחשיפה לא תהיה מספקת)
בפרסום בפייסבוק גם אני לא מבינה, אבל לדעתי אם הפרסום לא מוביל לדף שהיא נמצאת פה אז חבל על הכסף