פרסום יד2 - סיכום ביניים

0 אור 0

New member
פרסום יד2 - סיכום ביניים

זוכרים את כל הסיפורים העסיסיים? אז בינתיים עברו כבר 3 שבועות, והנה קצת מסקנות (שישמחו מאד את בעלי האתר) קודם כל, מכל הפרסומים האחרים שלנו ביחד, אולי הגיע אדם אחד או שניים וגם הם מהמרכז. שבלית ברירה אנחנו מגיעים לשם (בעיקר עוזי) אבל ההעדפה כמובן היא לנסות להגיע למצבת מטופלים יציבה כאן קרוב. מפרסומים באתרי מטפלים ואתרים של מועצות איזוריות בדרום בכלל 0 כרגע ... התועלת הכי גדולה של יד2 היא בכך שהפרסום המפולח לפי איזורים, הביא אלינו הרבה מאד התעניינות מהאיזור שלנו. אז בשבוע הראשון היו בערך 100% מהפונים ששואלים על הרפיה ו/או מנתקים כששומעים גבר עונה, ועדיין היו כמה שעברו את מחסום התשובה השלילית והגיעו לטיפול מקצועי. (שניים אפילול עוזי - הרוב בכל זאת מעידפים מטפלת) וזה למרות, אגב, שאני לוקחת מחיר גבוה יחסית למקובל באיזור (המטפלות שעובדות עם עוזי בספא לוקחות 120 עד 150 ש"ח לטיפול) מהשבוע השני ואילך, ירדה כמות הפניות, אבל בהחלט היו כמה שלא שאלו על תוספות, והיו כמה שהתגברו על האכזבה, ובכל זאת התעניינו במה שאנחנו כן מציעים . השיא היה היום כשמישהו התחיל משאלות על הרפיה, אבל כשהוא הבין שהתשובה שלילית לחלטין (כל השיחה אגב עם עוזי - לא אתי), נזכר פתאום שיש לו טריגליצדים גבוהים בדם, ואז הטלפון עבר אלי והתחלנו לדבר על סדרת מפגשים ליעוץ תזונתי בישלוב צמחי מרפא. אז בסך הכל - כן עושה את העבודה. איפה החסרונות? א. צריך להיות פתוח וסובלני כדי לעבור את ההצפה הזאת של שיחות לא רלבנטיות ב. פיוז מאד קצר של המגיעים - אם אני פנויה באותו רגע ושעה שהוא מתקשר - אז יש לי טיפול, אבל אם אני לא מקבלת מטופלים באותו יום או מציעה לקבוע מועד אחר - זה בדרך כלל לא מתאים. בשבוע מסויים שבו הייתי רוב הזמן בדרכים - בין סידורים לבין הכנסת והוצאת הרכב מהמוסך - דחיתי לפחות 2-3 אנשים ליום. ג. אחוז ביטולים ענקי - למעלה מ 50% מהאנשים שקובעים טיפול מבטלים. וזה שיש טלפון ושם (בדוי או לא) - לא ממש עוזר, כי מה אני אעשה ? אתקשר ואדרוש ממנו את הכסף? אז כשאני בבית ובאים אלי זה עוד בסדר, אבל לא נעים לחשוב באיזה מצב הייתי נמצאת אם הייתי שוכרת קליניקה ויושבת שם ומחכה. ד. איפה הנשים איפה? אמרתי לעוזי שנראה לי שאם מתקשרת איזו אמא מודאגת שרוצה לטפל בילד שלה בעזרת רפלקסולוגיה (או בעצמה) , נראה לי שאני אשתטח לרגליה בהוקרת תודה ואעשה לה הנחות ענק
(מזל שיש מטופלות מקודם).
 
חבל, דווקא רציתי להציע לך טיפול...

יום שישי, 7 וחצי בערב. מישהו מתקשר "בקשר למודעה". יצא שאני מפרסם עוד משהו, מכיוון שהתרגלתי לטלפונים מוזרים בשעות הערב, הנחתי שזה קשור למודעת המכירה דווקא. אבל לא, הבחור ביקש עיסוי זוגי, אמרתי שאפשרי, ואז הוא ביקש תוספות מהמטפלת. ודאתי שלא מדובר באורז או פירה, ואמרתי שזה לא מסוג הדברים שיש בטיפולים אצלי, אז הוא המשיך לחפש משהו "מעניין יותר". אגב, אצלי יד 2 לא היה להיט, בעיקר טלפונים הזויים. יש מצב שמטופל יצא "לא מסופק" מהטיפול, אבל הוא לא אמר כלום לפני או אחרי, אז זה לא וודאי :)
 

0 אור 0

New member
מזתומרת?

רצית להציע לי טיפול ועכשיו אתה כבר לא רוצה? אבל אני תמיד אוהבת לקבל טיפול
מבטיחה לא לבקש תוספות, אולי כוס חליטת צמחים אחר כך ...
 
במטריד הבא, מבטיח!

אבל...אבל... אבל אמרת שאת לא מט(ו)פלת בת"א, ושהעדפה היא לדרום...
 

0 אור 0

New member
מדי פעם אני מגיעה ../images/Emo13.gif

אבל זה נכון, שעדיף בבית (לקבל ולתת)
 

ub8

New member
הפרסום היחידי שעובד באמת

במדיה האינטרנטית זה רק בגוגל ואולי גם פעילות רשתות חברתיות (למרות שבזה אני לא מבין). מה הבעיה שעושים קידום בגוגל אם רוצים לקבל פניות בכמות יפה, צריך להביא את האתר רק למקומות הראשונים. מקומות 7-10 (שגם לשם זה לא תמיד קל להגיע) הוא חלש משמעותית ממקום 1,2 ולפעמים הוא גם כמעט ולא יעיל. הסיכויים להיכשל גדולים בהרבה מהסיכויים להצליח. כמו בכל דבר, בפיסגה יש מקום רק לבודדים. קידום זה כמו ריצה למרחקים ארוכים, צריך הרבה אוויר. לגבי הפרסום ביד 2, אני לא מופתע מהתוצאות. היה ברור שזה מה שהיה.
 

0 אור 0

New member
לא חושבת שיש לי סיכוי להגיע למקום 1-2 בגוגל

בכל תחומי העיסוק שלי/שלנו יש הרבה שהיו שם קודם, וחלקם משקיעים במקצוענות בנושא, ולמען האמת , הבעיה העיקרית שלנו היא איך לבצע חיבור לאיזור שלנו - כי גם קודם כל הזמן הגיעו אלינו אנשים ופונים, אבל רובם ממרכז הארץ. שזה לא היתה בעיה אם הייתי מצליחה לרכז את כולם ליום אחד ברצף סביר - כבר הייתי מוצאת מקום, אבל כמובן שזה לא עובד ככה ... ד"א הבן שלי שהוא לא רע בנושא (האתר שלו מופיע ראשון בתחום העיסוק שלו בכל המדינות דוברות הספרדית) סיפר לי על שיטת פרסום של חברה שמייצרת מגנטים למקרר עם כל מיני גימיקים חמודים. הם פשוט שתלו הפניות אליהם בכל מיני אתרים שעוסקים בסקס - חילופי זוגות, סרטי פורנו חדשניים וכו'. ומתבר שאחוז ההגעות אליהם באתר ענקי, וכתוצאה מזה גם הקניות . אז כמובן שהשיטה לא ממש ישימה אלי, ואפילו לא למישהו שמוכר מוצרים שדורשים מחשבה ותכנון - רק למין קניית מצב רוח כזה, בכל זאת - רעיון שיווקי יפה.
 

ub8

New member
אבל את כן יכולה

לנסות לקדם ביטויים הקשורים בעיר באר שבע והסביבה. הסיכויים שלך להגיע למקומות טובים בביטויים הללו הם סיכויים טובים מכיוון שהם לא תחרותיים. מצד שני, הם יכולים להיות יעילים עבורך. גם אצלי יש את אותה בעיה, אני גר בצפון ו99% מהפונים הם במרכז. בגלל זה אני מרכז את הטיפולים ליומיים בשבוע שבהם אני עובד במרכז. זה בהחלט אפשרי והרבה מטפלים עובדים בצורה כזו.
 
אשמח לעזור ללא..

תמורה בלייעץ איך לקדם את האתר למקום שני או שלישי בגוגל. ראו את האתר שלי. כיתבו, עיסוי במודיעין.בעלות מאד מאד נמוכה...... וגם ללא עלות מקום שלישי.. אז תתקשרו ואציע בכיף.. נמרוד
 
למעלה