פרסום יד2 - סיכום ביניים
זוכרים את כל הסיפורים העסיסיים? אז בינתיים עברו כבר 3 שבועות, והנה קצת מסקנות (שישמחו מאד את בעלי האתר) קודם כל, מכל הפרסומים האחרים שלנו ביחד, אולי הגיע אדם אחד או שניים וגם הם מהמרכז. שבלית ברירה אנחנו מגיעים לשם (בעיקר עוזי) אבל ההעדפה כמובן היא לנסות להגיע למצבת מטופלים יציבה כאן קרוב. מפרסומים באתרי מטפלים ואתרים של מועצות איזוריות בדרום בכלל 0 כרגע ... התועלת הכי גדולה של יד2 היא בכך שהפרסום המפולח לפי איזורים, הביא אלינו הרבה מאד התעניינות מהאיזור שלנו. אז בשבוע הראשון היו בערך 100% מהפונים ששואלים על הרפיה ו/או מנתקים כששומעים גבר עונה, ועדיין היו כמה שעברו את מחסום התשובה השלילית והגיעו לטיפול מקצועי. (שניים אפילול עוזי - הרוב בכל זאת מעידפים מטפלת) וזה למרות, אגב, שאני לוקחת מחיר גבוה יחסית למקובל באיזור (המטפלות שעובדות עם עוזי בספא לוקחות 120 עד 150 ש"ח לטיפול) מהשבוע השני ואילך, ירדה כמות הפניות, אבל בהחלט היו כמה שלא שאלו על תוספות, והיו כמה שהתגברו על האכזבה, ובכל זאת התעניינו במה שאנחנו כן מציעים . השיא היה היום כשמישהו התחיל משאלות על הרפיה, אבל כשהוא הבין שהתשובה שלילית לחלטין (כל השיחה אגב עם עוזי - לא אתי), נזכר פתאום שיש לו טריגליצדים גבוהים בדם, ואז הטלפון עבר אלי והתחלנו לדבר על סדרת מפגשים ליעוץ תזונתי בישלוב צמחי מרפא. אז בסך הכל - כן עושה את העבודה. איפה החסרונות? א. צריך להיות פתוח וסובלני כדי לעבור את ההצפה הזאת של שיחות לא רלבנטיות ב. פיוז מאד קצר של המגיעים - אם אני פנויה באותו רגע ושעה שהוא מתקשר - אז יש לי טיפול, אבל אם אני לא מקבלת מטופלים באותו יום או מציעה לקבוע מועד אחר - זה בדרך כלל לא מתאים. בשבוע מסויים שבו הייתי רוב הזמן בדרכים - בין סידורים לבין הכנסת והוצאת הרכב מהמוסך - דחיתי לפחות 2-3 אנשים ליום. ג. אחוז ביטולים ענקי - למעלה מ 50% מהאנשים שקובעים טיפול מבטלים. וזה שיש טלפון ושם (בדוי או לא) - לא ממש עוזר, כי מה אני אעשה ? אתקשר ואדרוש ממנו את הכסף? אז כשאני בבית ובאים אלי זה עוד בסדר, אבל לא נעים לחשוב באיזה מצב הייתי נמצאת אם הייתי שוכרת קליניקה ויושבת שם ומחכה. ד. איפה הנשים איפה? אמרתי לעוזי שנראה לי שאם מתקשרת איזו אמא מודאגת שרוצה לטפל בילד שלה בעזרת רפלקסולוגיה (או בעצמה) , נראה לי שאני אשתטח לרגליה בהוקרת תודה ואעשה לה הנחות ענק
(מזל שיש מטופלות מקודם).
זוכרים את כל הסיפורים העסיסיים? אז בינתיים עברו כבר 3 שבועות, והנה קצת מסקנות (שישמחו מאד את בעלי האתר) קודם כל, מכל הפרסומים האחרים שלנו ביחד, אולי הגיע אדם אחד או שניים וגם הם מהמרכז. שבלית ברירה אנחנו מגיעים לשם (בעיקר עוזי) אבל ההעדפה כמובן היא לנסות להגיע למצבת מטופלים יציבה כאן קרוב. מפרסומים באתרי מטפלים ואתרים של מועצות איזוריות בדרום בכלל 0 כרגע ... התועלת הכי גדולה של יד2 היא בכך שהפרסום המפולח לפי איזורים, הביא אלינו הרבה מאד התעניינות מהאיזור שלנו. אז בשבוע הראשון היו בערך 100% מהפונים ששואלים על הרפיה ו/או מנתקים כששומעים גבר עונה, ועדיין היו כמה שעברו את מחסום התשובה השלילית והגיעו לטיפול מקצועי. (שניים אפילול עוזי - הרוב בכל זאת מעידפים מטפלת) וזה למרות, אגב, שאני לוקחת מחיר גבוה יחסית למקובל באיזור (המטפלות שעובדות עם עוזי בספא לוקחות 120 עד 150 ש"ח לטיפול) מהשבוע השני ואילך, ירדה כמות הפניות, אבל בהחלט היו כמה שלא שאלו על תוספות, והיו כמה שהתגברו על האכזבה, ובכל זאת התעניינו במה שאנחנו כן מציעים . השיא היה היום כשמישהו התחיל משאלות על הרפיה, אבל כשהוא הבין שהתשובה שלילית לחלטין (כל השיחה אגב עם עוזי - לא אתי), נזכר פתאום שיש לו טריגליצדים גבוהים בדם, ואז הטלפון עבר אלי והתחלנו לדבר על סדרת מפגשים ליעוץ תזונתי בישלוב צמחי מרפא. אז בסך הכל - כן עושה את העבודה. איפה החסרונות? א. צריך להיות פתוח וסובלני כדי לעבור את ההצפה הזאת של שיחות לא רלבנטיות ב. פיוז מאד קצר של המגיעים - אם אני פנויה באותו רגע ושעה שהוא מתקשר - אז יש לי טיפול, אבל אם אני לא מקבלת מטופלים באותו יום או מציעה לקבוע מועד אחר - זה בדרך כלל לא מתאים. בשבוע מסויים שבו הייתי רוב הזמן בדרכים - בין סידורים לבין הכנסת והוצאת הרכב מהמוסך - דחיתי לפחות 2-3 אנשים ליום. ג. אחוז ביטולים ענקי - למעלה מ 50% מהאנשים שקובעים טיפול מבטלים. וזה שיש טלפון ושם (בדוי או לא) - לא ממש עוזר, כי מה אני אעשה ? אתקשר ואדרוש ממנו את הכסף? אז כשאני בבית ובאים אלי זה עוד בסדר, אבל לא נעים לחשוב באיזה מצב הייתי נמצאת אם הייתי שוכרת קליניקה ויושבת שם ומחכה. ד. איפה הנשים איפה? אמרתי לעוזי שנראה לי שאם מתקשרת איזו אמא מודאגת שרוצה לטפל בילד שלה בעזרת רפלקסולוגיה (או בעצמה) , נראה לי שאני אשתטח לרגליה בהוקרת תודה ואעשה לה הנחות ענק