יש מיספר אפשרויות , מאוד חשוב לדעת במה מדובר, ועוד....
נתונים לפני שמגבשים החלטה . כמו למשל קהל היעד, אופי המוצר/השירות, האם צריך פרסום ארצי או מקומי, אינטרנט, רדיו ועוד.
וגמובן בסופו של דבר מה התקציב והאפשרויות.
מוזמנת ליצור קשר אם תרצי במסר להרחבה.
כמובן את הפרסום הממומן בדומה לגוגל, גם בפייסבוק, לקהלי יעד שהגדרת.
אם מרשים לך לפרסם בקבוצה, ללא קשר לפרסום ממומן, כדאי לפרסם מאמרים, טיפים, להביא ערך מוסף לחברים מעבר למידע פרסומי רגיל.