פרסום, מתי, כמה ואיך. ?

R1E2V3I4

New member
פרסום, מתי, כמה ואיך. ?

שלום לכולם. אני עצמאית בתחום העריכה והכתיבה על כל גווניה. השנה החלטתי להתמקד בעיסוק זה ולהגדיל את היקף הפעילות, כלומר לא רק פרויקטים כהשלמת הכנסה אלה כעסק עקרי. (מלחיץ) הדילמה שלי קשורה לנושא הפרסום הכללי כלומר עיתונים, פליירים, כרטיסי ביקור וכדומה. כמו כולם גם לי חשוב לא להשקיע יותר מדי מבלי לראות צפי הכנסות ולכן חשוב לי לדעת האם פרסום גלובלי יכול לתרום לעסק שכזה או שעדיף להתמקד בפנייה ישירה לקהל היעד הנכון? למשל פנייה לחברות שמחפשות פרילאנס בתחום הכתיבה או לעסקים קטנים שיכולים להיעזר בשירותי. מהי הדרך הטובה ביותר לפעול על מנת לקדם עסק שנותן שירותי עריכה וכתיבה ?? והאם לעצמאים (לא לעסקים) אכן שווה להשקיע בפרסום כזה?? כמה מכן קיבלו לקוחות ממודעות או פליירים?? אשמח לשמוע מניסיון תודה רויטל R- עריכה עריכה, כתבות, תחקירים, כתיבה פרסומית, ,ביוגרפיות, כתיבה ייחודית לאירועים.
 
אני לא בטוחה שיש

ממש תשובה. אני באותה דילמה בדיוק בימים אלה- איך לפרסם, איפה, עלויות, פלחי שוק, ואני רק עצמאית קטנה, ולא הכל נראה מתאים. צריך לזהות את פלח השוק שמעניין אותך "ולתקוף" אותו ספציפית, אבל איך עושים זאת??? גם אני אשמח לשמוע תשובות
 
גם לי היתה אותה התלבטות

ולאחר שקיבלתי המלצה לשרותי טלמרקטינג, נפגשתי עם נציגת החברה והופתעתי לגלות שאני מקבלת ייעוץ רחב איך לפרסם נכון! הפנו אותי למקום בו ניתן להפיק כרטיסי ביקור בעלות "מצחיקה", יעצו לי גם לגבי פרופיל עסקי, יעצו לי לשלב פליירים רק עם טלמרקטינג, פילחו לי את השוק ובדקו איזה פלח שוק עדיין לא "מטופל", אני בשלבי בניית אתר תדמיתי בעלות ממש ממש נוחה, והוצעו לי דרכים נוספות לפרסם את עצמי בעלויות נוחות ופרסום אטרקטיבי ומניב תוצאות. וכל זאת ללא עלות נוספת. מומלץ בחום
 
"מגלה טפח ומכסה טפחיים?../images/Emo37.gif

אני מקבלת תחושה שאת משגרת הודעות אטרקטיביות, לא משחררת פרטים, מנסה למשוך נשים ליצירת קשר אישי, מבלי שאת משחררת פרט אותנטי אחד. רק בדף זה מצויות 3 הודעות שלך מסוג "מגלה טפח ומכסה טפחיים? אשמח להיווכח! שאינני טועה.
 

עיסקית

New member
שירית

אני פניתי אליה והכל נראה לי ממש בסדר, אני מסרתי לה מס' טלפון ויצרו עימי קשר ואפילו קבעתי פגישה.
 

drshy

New member
מה בדיוק את עושה???

אני אומנם גבר, אבל לפחות בעולם שלי כאשר אדם מעיד על עצמו משהו כמו "אני עצמאית בתחום העריכה והכתיבה על כל גווניה" זה אומר לי שהוא מ-א-ו-ד לא ממוקד. לפני שתוציאי שקל אחד על פרסום או כל דבר שיווקי אחר אני מציע לך להחליט במה את מתמחה ובמה את מתמקדת (זה לא פוסל מתן שירות גם לתחומים אחרים, אבל זה מגדיר לאן את ממקדת את מאמצייך השיווקיים וכיצד את ממצבת את העסק שלך) יש לך עכשיו כמה ימים שקטים לחשוב על זה... שנה טובה ובהצלחה
 

R1E2V3I4

New member
האם התמקדות בתחום כזה לא מגבילה ??

היי. שנים עבדתי כעיתונאית בכל מני עיתונים ואז ידיד עשה סרט ולקח אותי לעשות לו תחקיר, וזה הוביל למישהי שרצתה שאעשה לה תחקיר לספר שהיא כותבת. לאט לאט התחום גדל, כאשר מה שמאחד את הכל זאת הכתיבה. פעם זה תחקיר, פעם כתיבה פרסומית לאתר אינטרנט,עריכה לשונית של עבודת סמינריון ואפילו נאומים וברכות לאירועים מיוחדים. אני לא רוצה להגביל את עצמי כי אני אוהבת שהפרויקטים מגוונים ושונים וזה קצת יותר רחב ממישהי שאופה עוגיות (למרות שאם יציעו לה לאפות לחם קשה לי להאמין שהיא תגיד לא) עם זאת, אני בהחלט מרגישה שאתה צודק (עובדה שלא הצלחתי להחליט מה לרשום בכרטיס הביקור או באתר, כי לא רציתי לפספס כלום) איך אוכל להתמקד??
 

missB

New member
כן ולא

התמקדות בתחום אחד אכן מגבילה אותך במובנים מסויימים אבל התפרסות רחבה מגבילה אותך באופנים אחרים. אני אתן לך דוגמה מהתחום שלי שבו אני מבינה. בתחילת דרכי רציתי כמוך להיות פתוחה לכל האפשרויות ולהציע תכשיטים לכולם. אם הזמינו אותי ליריד אז הכנתי דברים פשוטים יותר ובמחירים עממיים, אם פניתי חנות אז ניסיתי להציע דברים שיתאימו להם וכן הלאה. בסופו של דבר גיליתי שאני כל הזמן בריצה אחרי ה"הזדמנויות" וזה מפריע לי ליצור כיוון עצמאי ולהתפתח בו. היום אני עובדת אחרת, הגדרתי לעצמי מטרות וכיוונים ואני נוקטת בצעדים כדי להצליח בכיוונים שבחרתי. כך שאם לקחת את הדוגמה שלך, לו הייתי אופה עוגיות והיו מציעים לי לאפות לחם - הייתי מסרבת!! כי זה לא תורם לי כלום חוץ מההכנסה הרגעית עבור הלחם. זה לא מקדם את המוניטין שלי בתחום העוגיות ואולי אפילו מזיק לו (כי אנשים יעדיפו לקנות ממומחים שמוכרים בתחום העוגיות ולא מכלבוינקית שעושה בין היתר גם עוגיות). בגדול זו בחירה בין לכוון את הקריירה שלך בעצמך לבין להיות מובלת ע"י הנסיבות והמקריות. אי אפשר לעשות הכל בחיים ולפעמים דווקא ע"י צמצום והתמקדות אנחנו דווקא פותחות יותר דלתות מאשר אנחנו סוגרים.
 
למעלה