פרסום

חMודי

New member
פרסום

במשפחתי פתחו מוסך חדש,
איפה באינטרנט כדאי לשווק אותם
וכיצד אני מקים אתר "בנוי " ועליו אני נותן את הפורמט שאני רוצה לעצב למוסך וככה לתת עליו עוד פירסום וכו'?
 

RoyceGracie

New member
אני לא יודע אם יש לכם מה להשקיע כסף

באתר אינטרנט למוסך, גם ככה מדובר במשהו מקומי ונדיר שמישהו מחפש מוסך באינטרנט (שווה לבדוק את זה).

אולי עדיף להשקיע בפליירים וחלוקתם באזורים רלוונטים, כמו חניונים גדולים עשירים במכוניות, להציע הנחה למי שיגיע עם הפלייר.

אפשר אולי ליצור עמוד פייסבוק שבו מי שיעשה לייק יכנס להגרלה של אביזר רכב כלשהו במתנה...

אולי גם דגלים של מדינת ישראל (עוד מעט יום העצמאות) שצד אחד זה דגל מדינת ישראל וצד שני זה פרסומת של המוסך שלכם.

ליצור ריחנים כאלה לאוטו עם פרסומת שלכם. העיקר שתהיו בתודעה של האנשים בסביבה המיידית של המוסך שלכם.



אני לא חושב שאתר אינטרנט ישנה הרבה בשיווק שלכם...
 
אני בעד -גם אתר :)

תעשו מה שנראה לכם נכון.

פעם ,היה מקובל ככה או אחרת
במחשבה חכמה וחשיבה מחוץ לקופסא אפשר לעשות כמעט הכול :)
יש דוכן משוק הכרמל שמפרסם קבוע בפייסבוק והבנות רואות ,מזמינות אצלו ומגיעות לשוק עצמו -וזה מקסים לראות...

האם אתה מחפש אתר עם תבנית פשוטה שתוכל בעצם להלביש עליו כל מה שתרצו |?
 

חMודי

New member
יש דוכן משוק הכרמל שמפרסם קבוע בפייסבוק

שהבנות באות אליו
מה הן עושות אצלו?
נשמע כמו אליל בנות חח
 
הכוונה היא...:)

כשחושבים מחוץ לתבניות המקובלות :) דברים קורים.

הוא פרסם כל גרביון חדש שהוא מביא (עם דוגמאות )
ויש המון תגובות על כל תמונה כזאת -ובקשה לשמור מידות/גוונים וכדומה

וככה עם כל מוצר אחר .
(בגדי ים,טייצים ועוד )

ככה ש...אם היה שואל היו אומריןם לו "דוכן בפייסבוק ? לא יעבוד "
והאמת....עובד מצוין !!!
 

חMודי

New member
תודה רבה,

מה שנקרא אל תלך אחרי העדר,אלא תהיה אדם האריה הגדול

ותעשה שינויים
 

superman52

New member
מועדון לקוחות

הדבר הכי חושב בשבילך זה לבנות מועדון לקוחות.
1. חובה אתר אינטרנט - אבל צריך לדאוג לעדכן אותו כל הזמן (פעם בשבוע שבועיים) אתר אינטרנט עם טיפים, שיטות תחזוקה מונעת וכו' ותעדכן את הלקוחות שלך באימייל ו/או SMS על דברים חדשים באתר שלך

2. שלח להם SMS פעם בכמה זמן ותעדכן אותם על מבצעים שונים
תזכיר להם טיפול לרכב וכו'. שלח להם טיפים לקראת הקיץ/חורף.
3. צור שת"פ עם צמיגים, שמנים, כיסויים, רדיו וכו' ותן מבצעים ללקוחות שלך
4. צור עמוד בפייסבוק מקומות / foursquare וגוגל מקומות וכל מי שנכנס למוסך שיעשה check in ואז כל החברים שלו רואים איפה הוא נמצא ואתה יכול להציע מבצעים

ככה תישאר בתודעה של האנשים כל הזמן.
 
למעלה