מירן ומוטי
New member
פרסומות בצל האסון
כיצד מתמודדות חברות הפרסום והמפרסמים עם המצב החדש שנוצר בארה"ב? מסתבר כי רבים מהם הקפיאו את מסעות הפרסום שלהם או שינו את תכניהם כך שיתאימו לאווירה הציבורית בעקבות האסון. להודעה זו מצורף לינק המוביל למאמר באתר דה-מרקר. מעניין להשוות את המצב לארץ ולראות כי גם אצלינו בזמן פיגועים לא משדרים פרסומות (למשך ערב אחד בלבד!) אך אף אחד לא מקפיא פרסום בעיתונים או מוריד שלטי חוצות. וההסבר- אולי מכיוון שאנחנו כבר רגילים לטרור ואי אפשר להקפיא מדינה שלמה לתקופות ממושכות או כי אצלנו למפרסמים אין עניין להפסיד כל כך הרבה כסף. את המסקנות תסיקו בעצמכם. מירן
כיצד מתמודדות חברות הפרסום והמפרסמים עם המצב החדש שנוצר בארה"ב? מסתבר כי רבים מהם הקפיאו את מסעות הפרסום שלהם או שינו את תכניהם כך שיתאימו לאווירה הציבורית בעקבות האסון. להודעה זו מצורף לינק המוביל למאמר באתר דה-מרקר. מעניין להשוות את המצב לארץ ולראות כי גם אצלינו בזמן פיגועים לא משדרים פרסומות (למשך ערב אחד בלבד!) אך אף אחד לא מקפיא פרסום בעיתונים או מוריד שלטי חוצות. וההסבר- אולי מכיוון שאנחנו כבר רגילים לטרור ואי אפשר להקפיא מדינה שלמה לתקופות ממושכות או כי אצלנו למפרסמים אין עניין להפסיד כל כך הרבה כסף. את המסקנות תסיקו בעצמכם. מירן