כמה הערות
אהבתי מאוד את הפרסומת, אני חושבת שהקריאייטיב קלע בול וכמובן אהבתי את ה-"מיאו, חתולה" השובה. א-ב-ל היה חבל לי לראות גם בסרט המגניב הזה דבר שלצערי חוזר על עצמו (דווקא בעיקר בפרינטים) המון בארץ וזה ריבוי הכותרות. נו באמת, הייתם חייבים לכתוב "סרט בורקס?" עשיתם סימולציה מדהימה של סרט בורקס, אז למה אתם כותבים "סרט בורקס"? זה כמו מודעה של פלאפון: פלאפון נותנת לכם מתנה. ויז´ואל של מתנה. סתם הורס. פשוט הורס ונותן לזה גוון של דביליות שלא מועילה לאף אחד.