פרסומת לבזק במהלך הפרק

mavi1

New member
פרסומת לבזק במהלך הפרק

במילה אחת : איכס בשתי מילים : גועל נפש איך ברגע אחת כל ההערכה שלי ליוצרים נופלת לבור ללא תחתית ... מזל שיש ישי גולן
 

idanoosh17

New member
../images/Emo45.gif גם אני ראיתי והזדעדעתי.

"זה אינטרנט ולנו יש NGN במהירות 50 מגה שזה דיי מהיר!"
 

יונה1

New member
הוי התמימות הקדושה שלכם

לא הפריע לכם שראשי קשת לקחו קבוצה של פדויי שבי, גרמו להם להחשף ולשפוך את הקרביים לראשונה בחייהם בסרט הדוקומנטרי "שבויים" (ושבעקבות ההחשפות הזו חברי היקר ניסים שלם עבר התקף לב), וזאת רק כדי לקדם את הרייטינג של "חטופים", אבל כן מזעזע אותכם ששובצה שם פרסומת סמוייה? על אנשים שכמותכם ניתן להגיד שאתם חיים בסרט. ועל מנת להסיר ספק כלשהו, לדעתי הסרט הדוקומנטרי "שבויים" היה יוצא מהכלל וחשוב מעיין כמותו. הסיבה הצינית והמסחרית להכנתו - היא זו שמפריעה לי.
 

idanoosh17

New member
התקף לב

בעקבות מה? בעקבות שחשפו את הנושא (שכתבת שזה מצויין וחשוב) או בעקבות הסיבה הצינית והמסחרית?
 

יונה1

New member
אני לא קרדיולוגית

אני רק יודעת שניסים היה תקופה ארוכה במתח בלתי רגיל בעקבות הראיון הזה. לאיש מהם לא קל (בהמעטה) להחשף בראיונות ולדבר על השבי. ליתר דיוק, מרביתם לא התראיינו מעולם בתקשורת. אני טוענת שהסרט הדוקומנטרי "שבויים" הוא יוצא מהכלל, כי אני עצמי חיפשתי ללא הצלחה, במשך חודשים צלם שילווה את המסע בן השנה וחצי בשביל ישראל שערכה עמותת "ערים בלילה" של פדויי השבי. למרבה הפתעתי ושמחתי, בקטע המסע האחרון (באילת) הגיע צוות של ערוץ 2 ובכך מימש על דעת עצמו את היוזמה שלנו. ולכן מצד אחד אני מאד מאד שמחה שסרט כזה נעשה ומצד שני חשה חוסר נוחות רב על הציניות של ראשי קשת שעמדה מאחורי היוזמה להפקתו.
 

idanoosh17

New member
אז לדעתי

המשפט על ההתקף לב היה מיותר. מאחל לו החלמה מהירה. אגב, אני מסכים איתך לגמרי שסרט דוקומנטרי כמו "שבויים" היה צריך להיות גם ללא קשר למסחור והניצול למטרת חטופים.
 

יונה1

New member
עידנוש

בגילו הצעיר של ניסים - התקף לב הוא המיותר ולא הכתיבה עליו. אגב, על התקף הלב שלו שמעתי דווקא בחדשות ערוץ 2, ובהקשר ישיר לחשיפה והמתח, כך שאיני מגלה כאן שום חדש. ואני רוצה לחזור ולהדגיש שלדעתי אין לאורן אהרוני וליצחק גרבוז (יוצרי "שבויים"), שום קשר לשיקול הדעת של ראשי קשת לגבי עשיית הסרט הזה. פגשתי את שניהם כשהוזמנתי לצפייה מוקדמת בסרט בשלבי הכנתו האחרונים, ואין לי ספק שהוא נעשה מבחינתם בהרבה הרבה רגישות, אהבה ואיכפתיות. הם רק "ברגים" מאד קטנים בתעשייה שם והסרט שלהם מצויין.
 

idanoosh17

New member
אין ספק בכלל

שהתקף הלב מיותר. את רואה.. אנחנו יכולים להסכים אפילו לפעמים
 

יונה1

New member
אכן

אני מודה שחששתי שתטען שזה בכלל לא היה התקף לב אלא שפעת
ולגופו של עניין... בגילך הצעיר כדאי ללמוד שלא תמיד אפשר או רצוי להתווכח על כל דבר. יש דבר או שניים שאני מכירה ומבינה מעט יותר ממך. אז למה להתווכח ולא להקשיב? רק בגלל שהפורומים באינטרנט הפכו לזירת התגוששות?
 

mavi1

New member
לדעתי זו נבלה וזו טרפה

ואת הסרט על השבויים לא ראיתי , את הלוגו של בזק באמצע הסדרה כן ולא ממש מבינה את המתקפה בתגובה הראשונה מה קשר ? אם בחרתי להגיב על האחד ולא על השני ( כי לא הייתי מודעת לקיומו ) אני חיה בסרט ?
 

יונה1

New member
מתנצלת על השמוש בלשון רבים

יצאתי מתוך ההנחה השגויה שמי שכותב פה בפורום, מכיר גם את השתלשלות העניינים. מתקנת את הערתי ללשון יחיד.
 

mavi1

New member
תודה

אני אשתדל לצפות למרות שקשה לי הצפיה . בחטופים אני לפחות יודעת שזה לא אמיתי ...
 

יונה1

New member
טוף... אני מודה שבכיתי

בהקרנה המוקדמת כבר בדקה השניה או השלישית, אבל הצפייה השניה הותירה אותי רק עם המון המון המון הערכה לגבורתם. כאשר אני צפיתי בסרט בשלבי הכנתו, השם היה "גיבורים בשבי". כידוע השם שונה והפך ל"שבויים" (נו, כנראה עוד שיקול מבית היוצר של ראשי קשת). בהתחלה זה הכעיס אותי, אבל לאחר הצפייה והפידבקים ששמעתי, אני חושבת שמצויין שהשאירו את המונח "גיבורים" לפרשנות העצמית של הצופים.
 
למעלה