פרסומת קופ"ח כללית לאופניים-

yuvalhets

New member
פרסומת קופ"ח כללית לאופניים- ../images/Emo31.gif

פוגעת בנשים. זו פרסומת שעשויה היטב, משעשעת, אחלה רעיון, מצחיקה וחמודה. אני מקווה שהבנות פה לא נפגעו ממנה. הפרסומת מעמידה את האישה כטיפשה וחסרת יכולת, והאופניים בשבילה זו סיבה לתפוס בנים. נכון, אפשר לראות את הצד ההומוריסטי והוא מאוד מוצלח לדעתי, אבל זו אפילו לא פרסומת פמיניסטית. כל הנשים שאני מכיר ברכיבת האופניים עושות את זה בשביל עצמן ולא בשביל מישהו אחר (אבל אני לא מכיר את כולן, אבל די בטוח). זו פרסומת שמעודדת לזלזל במאמץ של הבנות לשם הספורט שבעניין ומציג את הפעילות הספורטיבית כהתנצחות או קשר סקסטקסטואלי לספורט. קופ"ח כללית - יופי של רעיון, פיכסה של שיווק.
בוווווווז..... להוריד
 

siv30

New member
../images/Emo45.gif לאחרונה פושה בתרבות הפרסומית

הנטיה לסקסיזם מופגן. מספר דוגמאות לפרסומות שמעליבות לנו את האינטליגנציה:
נתחיל עם הפרסומת לתחבושות אולוויז שאי אפשר להבין מהפרסומת אם היא מפרסמת מכון ריקוד (ע"י החתיכה שרוקדת לנו עם הישבנים המתנדנדים מול הפרצוף) או כושר גופני....
החומוס? עם בצל עם פטריות אנחנו ממש נראות מפגרות ולא מבינות.
פרסומות לבגדים מציגות את כל הנשים כאחוזות תזזית רק להתפשט. כמה מינימלי כה אופטימלי.
בירה מכבי, אם את עומדת אז תביאי לי בירה...ציאניד זה מה שתקבל אצלי עם יחס כזה !!! והאחרונה...הזוג המושלם, היא חתיכה הוא חתיך והילד ששואל למה. גם אני שואלת למה, למה קופ"ח כללית מאמינה שניפול בפח אם לא נפלנו קודם אחרי שראינו את הפרסומות שלה שכללו *חתיכים* נמרחים על הספה ובולסים כולסטרול ושומנים...למה קופ"ח כללית מאמינה שעכשיו החתיך והחתיכה שצועדים אל השקיעה יעשו לנו את זה וכולנו כאחוזי תזזית נקום ונקנה אופניים ונצטרף אל המסע...כאילו דההההה!!!! אם אני אעשה מליון קילומטר אופניים יהיה לי גוף כמו שלה או שלפתע כבמטה קסם לבעלי יצמחו שרירים... מסכימה עם כל מילה שלך.
 

yuvalhets

New member
אני לא הייתי שותק על זה

אני מציע שתפנו איכשהו לקופ"ח כללית שיורידו את הקמפיין המטומטם שלהם. אני חבר בהנהלת איגוד הטריאתלון. אצלנו רצו לתת ניקוד יתר לאגודות ספורט בעבור השתתפות נשים בתחרויות, מעבר למה שמקבלים גברים. אני הצלחתי לבטל את זה. אישה שמתחרה מול נשים אחרות, לא צריכה לזכות את האגודה שלה בניקוד רב יותר מאשר גבר שהשיג תוצאה זהה. אני חושב שאפליה "מתקנת" (למעשה מקלקלת) זו למעשה היתה מצביעה על כך שאישה בספורט היא בכל מקרה חלשה ומסכנה אז נצ'פר אותה בניקוד רב יותר. המאמץ המושקע על ידי איש או אישה הוא זהה. יש דרכים אחרות לצ'פר נשים, אבל אין שום צורך להעמיד אותן מול הגברים, אחרת איפה השוויון? בקיצור, תשלחו לקופ"ח כללית איזו תזכורת. הרי הם השקיעו כל כך הרבה בקמפיין שהם בודאי ישמחו להוריד אותו...
 

Rivendell

New member
../images/Emo45.gif הפרסומות לתחתוניות וטמפונים תמ

יד גורמות לי להרגיש שאני ממש מפסידה משהו כל זמן שאני לא במחזור. כאילו כל מה שיש לבחורה במחזור בראש זה ללבוש ביקיני לבן קטן ולצלול עם כרישים. ממממממממממממהמ.
 

siv30

New member
../images/Emo12.gif ואיך אני פיספסתי את ההזדמנות...

 

Rivendell

New member
הלכתי לקישור. מה שמצאתי לא נראה לי

אפילו בכלל לא. אבל אתם יודעים מה? לא הפרסומות הן שהטרידו אותי כ"כ. הרבה יותר הפריע לי התחושה העזה שבמשחק הזה אי אפשר לנצח. ובואו אני אדגים, בסדר? ברוב המכריע של הפרסומות, התלונה היא על העדר האבא. תני לתינוקך, עשי לילדייך, תכיני סנדוויצ'ים, תגהצי ותכבסי. עד כאן - ניחא. לא נורא מחמיא, אני מודה. אבל בפרסומת לישרכארד, כשהאישה מפנטזת על שיט והאבא רוצה ללונה פארק עם הילד... פתאום גם זה לא תקין. ואם הגבר כבר חלילה מבין בגבינות זה בטח קשור לזה שמנסים לעשות מהאישה אהבלה. לא שאני חושבת שהפרסומות בארץ מייצגות במיוחד, או מוציאות שם טוב לגברים, נשים או למדינה בכלל. אבל מה? פרסומת נועדה למכור ולא לחנך. ואתם יודעים מה מוכר הכי טוב, לא? (סקס, למי שפספס. ואפילו יצא לי בחרוזים
). נכון, הילדים נחשפים לזה. אבל בשביל הגדרות מגדריות, לא צריך פרסומות. מספיקה העובדה שילדות קטנות לובשות ורוד וילדים כחול, או שלילד קטן קונים מכונית צעצוע ולילדה בובה. גם זה מגדרי, וזו אולי החשיפה הכי אינטנסיבית שהילדים קולטים. יותר מפרסומות. מה שאני חושבת, זה שאולי בגלל המגדריות של החברה שלנו והעובדה שזה משהו שבאמת אי אפשר לברוח ממנו, הפכנו קצת רגישות מדי. רק אולי. אני מקווה שלא יהרגו אותי בגלל ההודעה הזאת
תנסו לחשוב ברצינות על זה. איזו פרסומת כן היתה מרצה אתכן? כי אני יכולה לחשוב על מרכיב מעליב בכל דבר. השאלה היא באיזו רוח מקבלים את זה. אני לא מדברת כמובן על הדברים הבאמת בוטים שמראים חצאי-אונס וכו', אלא על פרסומות תמימות יחסית, כמו חלק גדול מאלה שמוזכרות בלינק.
 

אפרתי 17

New member
מלך הסלים!

זאת פירסומת שמרצה אותי. למי שפספס, הינה תקצירון: בחורה צעירה מכדררת, משעמם לה... היא מתחילה לרסס על הקיר (לא חינוכי במיוחד, אבל ניחא), מהציורים שלה נוצר סל ושני גברים, עם צבעי עור שונים. שלושתם משחקים וקולעים סלים, ובנתיים השדרן מהלל את הערוץ שבו ניתן לשחק את "מלך הסלים", ובסוף כשהוא אומר "מלך הסלים" הבחורה מחזיקה כדור, מחייכת ואומרת "מלכה". בפרסומת הזו לא עושים אפליה בין עדות או בין מגדרים, ואפילו הצליחו, יחסית, להתגבר על שם הערוץ שהוא די מפלה. אז בעיניי זו פירסומת מוצלחת!
 

Rivendell

New member
איפ, הפריע=הפריעה, למעלה.

בושות לי. זה מה שקורה כשכותבים ולא מאופסים. ולפרסומת שלך - נו, הם קלקלו את הנוער והדיחו אותם לגרפיטי
אבל ברצינות, אני לא חושבת שפוליטיקל קורקטנס היא מה שיש לפרסומאים בראש. כמו שאמרתי - פרסומת זה כדי למכור, לא כדי לחנך.
 

בלגאנים

New member
אפשר בקלות להוציא פרסומות

שיוויוניות ולא חובה לשים את נועה תישבי או מי שלא תהיה בתוך אוטו מלקקת גלידה ואת עצמה ולא אישה שיושבת על מכונת כביסה וכמעט מגיעה לפורקן מיני או האישה במטבח שמבשלת לילדים. ולא אישה שעומדת לפני קפיצה מבניין כי השיער שלה לא נראה טוב מדי פעם יש חריגות בפרסומות- חריגות- הכוונה לכך שסוף סוף לא מוכנסים סטריאוטיפים ותפקידי מגדר , אבל זה קורה כל כך מעט. אחת הפרסומות שזכורות לי ללא סטריאוטיפים זה של פאנטה, סבון נקה 7.. א פ ש ר להוציא פרסומות שלא פוגעות בציבור!! הבעיה היא שהפירסומאים נצמדים לדברים מוכרים מראש, ולא מתאמצים לחשוב על דרכים אחרות לפרסם את המוצרים.
 

אפרתי 17

New member
זה לא מחנך, זו פשוט פרסומת טובה!

אני דווקא כן חושבת שהפירסומת הנ"ל טובה. נניח בחורה שאוהבת לשחק כדורסל או במשחקי מחשב יושבת בבית ורואה פרסומת לאותו ערוץ, רק שבמקום הבחורה או במקום הבחור בעל צבע העור הכהה (זו ההגדרה הכי פחות גזענית שעולה לי לראש כרגע) יש רק גבר לבן סטרייט אז אולי היא, בתור בחורה, תעדיף למצוא משחקי מחשב במחשב, ולא ללכת לערוץ, אבל העובדה שרואים מגוון רחב יותר של קהל היעד, אותי באופן אישית מעודד.
 
למעלה