פרסומת של דיאט קולה והביליארד

התאמה ישראלית של פרסומת עולמית

פרסומת הדיאט קולה היא דוגמא קלאסית לחברות בינלאומיות שבוחרות לשדר פרסומות שנעשו בעולם לקהל ישראלי. היתרון בבחירה זו היא כמובן העלויות, מצלימים סרט אחד ומקרינים אותו במגוון ארצות, החיסרון הוא שטעם ואופי של קהל אחד אינו דומה לקהל אחר ובדרך כלל רואים את זה. כי התסריט של הפרסומת דווקא נחמד: הבחור משיג מטבע למכונה ע"י כך שהוא כאילו הולך לשחק ביליארד, אבל משהו פוגע בהנאה ובאמינות הפרסומת ולפי דעתי מדובר באפיון הדמויות המאוד לא ישראליות, הבר הז וההתנהגות שאינה מתאימה למנטליות הישראלית. מירן
 

מתילדה1

New member
התאמה ישראלית - תגובה

ידיעתך הפרסומת של דיאט קוקה קולה היא פרסומת ישראלית והפקת מקור והפקה לארץ בלבד, זו אגב הפרסומת הראשונה של דיאט קולה שהיא הפקת מקור ולא התאמה השחקנים הם אמנם זרים והחזות היא בינלאומית כיוון שהמשקה הוא בינלאומי הבר והסגנון ניסו להעביר אוירה של מקום בילוי בסגנון אלי מקביל כך שתגובתך מאוד מעניינת
 
מעניין, לא ידעתי

הפרסומת הזו ממש לא נראית כהפקה ישראלית, לכן מפתיע אותי לשמוע את מה שאמרת (אגב, מאיפה היידע?). אם יש לך עוד מידע על תהליך הפקת הפרסומת, זה מאוד יעניין אותנו לשמוע ולהחכים. מירן
 

noam01234

New member
רק בישראל...

רק בישראל קוראים לזה דיאט קוקה-קולה, בעולם קוראים לזה קוקה-קולה לייט
 

GK_FF

New member
..........

"רק בישראל קוראים לזה דיאט קוקה-קולה, בעולם קוראים לזה קוקה-קולה לייט " מה פתאום!!!! בסרטים מזמינים "Diet Coke" (ככה כותבים את זה?)! ואם כבר מדברים על הפרסומת, מישהו יודע איך קוראים לשיר ברקע?
 

noam01234

New member
המממממ

לא כלכך טעיתי, אמנם לא רק בישראל קוראים לזה דיאט קוקה קולה, אבל בהרבה מקומות בעולם קוראים לזה קוקה קולה לייט. מישהו פעם אמר לי (אני לא יודע אם זה נכון) שהכל התחיל מדיאט קוקה קולה, אבל יש אנשים שהמילה דיאט עושה להם רע, אז בחלק מהמקומות החליפו את זה, צירפתי אתר איטלקי שמתעד את שינוי מראה הפחיות משנת 1986 ועד 1999, שים לב איך קוראים למוצר בהתחלה ואיך הוא משתנה
 

מתילדה1

New member
השיר בפרסומת של דיאט קולה נקרא..

spining weels בביצוע blood sweat and tears וזה נכון מה שאתה אומר בארה"ב מבקשים diet coke
 

מתילדה1

New member
דיאט קוקה קולה- המשך

אני מכירה את מי שהפיק את הפרסומת ויש לי קשר לתחום
 
למעלה