"פרפרי תעתוע" או "המלכה שלי"?

"פרפרי תעתוע" או "המלכה שלי"?

זה בכלל "כוחות"? ההשוואה בכלל לא ברורה לי אז מה אתם אומרים, כדאי להתחתן כדי להביא את ערן צור??? :))))
 
../images/Emo6.gif

אני לעולם לא אתחתן, אבל אם זה יאפשר לי להביא את ערן צור, להופעה פרטית??? הו, תמצאו לי רק עם מי!
 

osn

New member
את בטוחה

שהוא בכלל עושה דברים כאלה? נשמע רעיון נהדר למי שכבר מתכנן חתונה מהסוג שאמורים להזמין אליו אמן, אבל צריך שהקהל יהיה "ערן פרנדלי" , אחרת לא בטוח שזה ילך משהו.... דווקא לך זה נשמע ממש מתאים...
 
ברור שלא,

לדעתי הוא לא עושה "דברים כאלה" :)) רק הבאתי לינק לכתבה ועל הדרך היה נעים לפנטזז.... מצד שני, אני בטוחה שמי שירצה לשמח אותי ביום חגי ינסה (מן הסתם לא יצליח, אבל אני בטוחה שינסה) להביא את ערן צור לחתונה שלי. ולא שאני מתכוונת להתחתן בקרוב, אבל די ברור שהקהל שיבוא לחתונה שלי הוא "ערן פרנדלי" כמו שניסחת כל כך יפה. אכן, לא לכל חתונה הוא יתאים, אבל לזו שלי, בול. וזה מוביל אותי לחידה של הערב, באיזה שיר ערן אומר "בול" ?
 
שלומי שבן שר במקור "מגדיר אותך היטב"

ערן שר: מגדיר אותך "בול" אחפש לך עוד מעט את הדקה, מסביבי חושבים שאני עובדת ולא נעים לי לקלקל..
 

osn

New member
אני פשוט אקשיב שוב

זה מספיק יפה בלי קשר.... תמשיכי לעבוד.
 

gellerj

New member
האמת? עד עכשיו לא חשבתי על חתונה עם כל המסיבה

חשבתי על משהו קטן ופורמלי באירופה, הרחק ממדינתנו אכולת הדת והבירוקרטיה. גם קצת מפחיד לחשוב על ערן כ"זמר חתונות", לא? יש עם התפקיד הזו מעין סטיגמה..נמוכה משהו, לא?
 
מי יכול היה לנחש שהמילים "ערן" ו"זמר חתונות"

יהיו פעם יחד באותו המשפט... לדעתי זו סתם פרובוקציה זולה של "פנאי פלוס" להשיג עוד קוראים. ונכון, גם אני לא יכולה לדמיין את עצמי בחתונה עם מסיבה אבל כן מדמיינת את המקום המדוייק, את החברים המעטים ואת ערן, מנעים לנו את הערב...
 

osn

New member
דוקא לאחרונה

יש תופעה של כל מיני רוקרים ש"מרשים לעצמם" להופיע באירועים, מן הסתם מתןך רצון להשלים הכנסה, אבל מדובר בכאלה שלא היית מחברת עם התיאור "זמר חתונות". אז אני מאמינה שלא בכל אירוע, אבל אפשר לגרום לזה לקרות.
 
למעלה