פרצופו האמיתי של הימין

Roobie

New member
פרצופו האמיתי של הימין

להלן קטעים משיחה עם פרופסור ארנון סופר, מרצה ימני ידוע מאוניברסיטת חיפה. שיחה זאת חושפת במלואה את פרצופו הגזעני של הימין. שאלה : האם נראה לך שהרשות הפלסטינית שמצבה רע גם ככה, תסכים לקלוט לתחומה את מאות אלפי הערבים שחיים באיזורים האלה (תושבי המשולש ומזרח ירושלים). ומדוע שאוכלוסיה זו תעבור אל רשות שהתנאים בה גרועים לאין שעור מאלו המקובלים בחברה הישראלית? פרופסור ארנון : "לא ירצו לעבור, אין בעיה נקים להם גטאות מסביב לכפרים שלהם." שאלה: גטאות? פרופסור ארנון : "כן במפורש גטאות, אני לא מתבייש לומר זאת, גטו חברתי כלכלי מסביב לאזורים שבהם הם גרים, ניתן להם אוטונומיה שם ונסגור אותם מכל הכיוונים". נאצי או לא נאצי?
 

אבנר.

New member
פרצופו של השמאל

לגרש יהודים מבתיהם -לא "מרצון"! אלא בכח, (פינוי!) -זה דבר ש"לגיטימי" לדבר עליו. אבל כשמדברים על "טרנספר מרצון" לערביי יש"ע -אנחנו נעשים גזענים!! אז מי פה נאצי?? ניראה לי שמי שחימש מחבלים וגרם לישובים רבים להיות תחת אש -קרוב יותר להגדרה של "נאצי" מאשר פרופסור (מרצה) המשתייך למחנה מסוים! בכל מקרה אני מסתייג משימוש במונח זה.
 

Charlie

New member
"מרצה ימני ידוע"....ידוע למי?

במקרה אני מכיר את האיש ואת דעותיו והוא לא בדיוק איש ימין. הוא גיאוגרף שבצדק מזהיר שנים מפני אסון אקולוגי ולאומי כתוצאה מהסכנה הדמוגרפית הערבית בא"י. שים לב שהוא מדבר על גיטו כלכלי-חברתי ועל מתן אוטונומיה. לא על הרעבה והוצאות להורג. תפסיק לחפש בציציות של כל אדם - אבנר הביא מספיק ציטטות שחושפים את פרצופו האמיתי של השמאל. ואלו היו רק ציטטות על המתנחלים. לי יש אוסף של ציטטות של אנשי השמאל שנאמרו על אחינו שומרי התורה המצוות. רק שאם אצטט אותם עוד יחשדו בי ששלפתי את הדברים מביטאונה של המפלגה הנאצית...
 

shlomikli

New member
נכון. זה מספיק.

בשביל להוכיח את צרות- המוחין והבורות שלך. לא יותר מזה.
 

Roobie

New member
אני מצטער.

שלא התייחסתי להיבט החיובי של הגטו. בסך-הכל קהילה חיה ביחד חיים משותפים בסבבה, אני בטוח שאם היו לך סבא וסבתא בשואה הם ישמחו לספר לך על כך. אידיוט.
 
למעלה