א. תודה על הפידבק והתגובה
בגדול אתה צודק,
ברגע הראשון שאתה לא מקבל שרות ואתה עצבני וכעוס שאין לך אתר וגם אף אחד לא חוזר אליך -התגובה האינסטקטיבית היא אמוצינלית ולא הגיונית,
ועם כל הכבוד לשחזור -חברת אחסון שהאתר שהלקוח שלה נפרץ -צריכה לקחת אחריות כלשהי, אבל כמו שאמרתי אתה צודק ולמחרת הסכמתי ל150 ש"ח פלוס מע"מ לשחזור -ואז הוא אמר לי שאי אפשר (סתם לדעתי,לא רצה לעזור)
אני מבין מה אתה אומר -אני ממש לא הולך ותובע כל חווית שרות גרועה שלי, אני ממש לא מאלו, הענין שהפסדתי כאן ימי עבודה בשחזור, לקוחות ,והכי חשוב-אני חושב (ולפי מה שדברתי גם עוד אנשים) חברת האחסון צריכה לקחת אחריות כלשהי -לא יתכן -שפתאום ללקוח אין אתר-וזה בסדר הם עוברים לסדר היום
ועם השרות הגרוע, הלא אכפתי הזה -הם צריכים לקחת איזשהי אחריות.
אני עוד לא דברתי על זה ששלמתי להם עד 2018,
ואין לי החזר כספי ,להפך, הם עוד רוצים לתבוע ממני עוד כסף כיון שאני עוזב אותם -מעבר למה שילמתי להם עד 2018 עבור שרות שכרגע אני לא מקבל..
בגדול אתה צודק,
ברגע הראשון שאתה לא מקבל שרות ואתה עצבני וכעוס שאין לך אתר וגם אף אחד לא חוזר אליך -התגובה האינסטקטיבית היא אמוצינלית ולא הגיונית,
ועם כל הכבוד לשחזור -חברת אחסון שהאתר שהלקוח שלה נפרץ -צריכה לקחת אחריות כלשהי, אבל כמו שאמרתי אתה צודק ולמחרת הסכמתי ל150 ש"ח פלוס מע"מ לשחזור -ואז הוא אמר לי שאי אפשר (סתם לדעתי,לא רצה לעזור)
אני מבין מה אתה אומר -אני ממש לא הולך ותובע כל חווית שרות גרועה שלי, אני ממש לא מאלו, הענין שהפסדתי כאן ימי עבודה בשחזור, לקוחות ,והכי חשוב-אני חושב (ולפי מה שדברתי גם עוד אנשים) חברת האחסון צריכה לקחת אחריות כלשהי -לא יתכן -שפתאום ללקוח אין אתר-וזה בסדר הם עוברים לסדר היום
ועם השרות הגרוע, הלא אכפתי הזה -הם צריכים לקחת איזשהי אחריות.
אני עוד לא דברתי על זה ששלמתי להם עד 2018,
ואין לי החזר כספי ,להפך, הם עוד רוצים לתבוע ממני עוד כסף כיון שאני עוזב אותם -מעבר למה שילמתי להם עד 2018 עבור שרות שכרגע אני לא מקבל..