פרקים 44+43 -ישוב של ילדים משועממים

Roei152

Well-known member
מנהל
אחרי תקופה ארוכה , חוזרים לגיורא לשתי סדרוות..
והנה הראשונה שבהם שחוזרת לעונה חדשה..
כמו באי ובשכונה , אין הפסקה עלילתית , אנחנו פוגשים אותם בנקודה שבה הפסיקה העונה הקודמת.
שבוע לאחר עזיבתה של סקיי ואריק מתעסק עם קוביה מעופפת..
אז מה הקוביה מנסה להגיד לאריק? האם זה מסר מסקיי?
מי האורח המסתורי?
האם מילי נהייתה יותר סימפטית לאחר ההרפתקה?
לאחר שהתעסקו ברשתות ובשיט , זה קרב בין יוני ושלי?
ומה קרה לליאור ? למה היא עזבה את אביטל לבד?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
טוב, אז היה פרק חמצירי קלאסי, , אבל הפעם בניגדוד לסדרות הקודדמות יש משחק עלילתי חלק מהדמויימות זוכרות, וחלק מהדמויות לא זוכרות,.. כן אני יודע כבר היו מקרים של דמויות שזוכרות.. אבל הפעם מדובר בשכחה לא בשל שיבוש בזמן, ולכן אפשר לשחק את המשחק העליילתי בפרקים הבאים, כאשר היחידים שזוכרים מה שקרה אלו מילי , שלי , ברוש ומקס.. מה שנגדיל את הסיכוי שאני צודק , ואכן יתפתח משהו בין מקס למילי בין השאר .. אבל הנקודה היא גיורא בכוח רוצה שמילי ושלי ישתפו פעולה עם מקס וברוש כדי להציל את המצב , זו הרביעיה המושלמת, אלו שהיו ביחנהם אנ טיגות חזקות בעונה הקודמת , נאלצים להתחבר ..
 

YossihNew

Well-known member
אוי ואבוי, שקופית.

ישר? בלי אירועי העונה הקודמת? היי, יונץ'. תמיד כשמתחילים בדיוק מהעונה שהייתה זה אומר שיש בעיות רציניות בהמשכיות מבחינת נראות. אני לא רוצה לרמוז לאף אחת, אבל דליה, פיקה לא יכולה לרזות כל כך הרבה בשעה. הבנת אותי? בעצם, אם הם ממחזרים סצנות, אז גם אני אמחזר תגובות כמדיניות שלי. מה, אריק? היי... מה זה אומר? וואו, זה היה מחזור קצר. רגע, אריק, לא סגרנו שהיא מוסרת לך "2" כדי לרמוז לעונה השנייה? ברוש ומקס נשארו זהים. קובייה מדברת, לא ראית את טי קיי? הוא לא קובייה אבל זה משהו דומה.

סקיי? זאת את? או שאריק כרגיל רק חולם (מה, אני לא מכיר את גיורא? גם בשמיניה זה היה). בוקר טוב, ילדים שלי. חבל, התגעגעתי למוזיקת הפתיחה.

מעגלי חיטה? זה לא מעגלי חיטה, כן? מי על הטרקטור? ולמה הבמאית שכונקית? היי! ניסניס! אם אתם מבינים למה אני מתכוון. תראו, חבל שהוא לא היה בהצגה, כי בדרך כלל זה הוא ודניאל סטיופין, ושניהם על הבמה ביחד אמור להיות וואו. אבל נסתדר גם איתו בסקיי. ואני לעד אזכור את יניב מכל מיני סדרות אחרות שהוא עשה לפני קופה ראשית. תגידו, זה הברז של המלדור? אוי. עב"מ.

אבל... לא עבר זמן כל כך... זה לא הגיוני... שכחתי לגמרי כמה רביד שחקנית טובה. תחשבו כמה היא צריכה להתאמץ כדי לשחק את סקיי נקי יותר, ואת מילי בצורה הגועלית שלה. תגידו חבר'ה, אגב... זה שאריק היה עם חברה של עילי, וברוש היה עם עילי... זה מכוון? זהו, רגע, אני חייב להגיד משהו... לא, לא שזה יוני, יונץ'...

נגיד מה שרציתי אחרי ניסים. כן, לבוא עם מפתח שבדי מתאים לו. עוד אחד, הא? הרחפן שלך לא תפס את זה. זה המבט שהיה לו כשהסתבר לכוכבה שהיא לא כוכבה היפה. כן, הגיוני. תופס נומה.

זהו, רציתי להגיד משהו. גיורא בקטע של ללהק אנונימיים חוץ מבר המוכשרת. עכשיו, עד לעליית העונה הראשונה, שחר הפך מאנונימי לבחור עם קיפוד שכל המדינה אוהבת. בין העונות, עידו גם התפרסם, ואופק הפך מהבחור שכולם יורדים על המשחק שלו, לבחור ששיחק במגוון סדרות מצוינות כמו מיוחדת, המפקדת וכמובן כמובן עלומים (ואני זוכר איך בזום הוא היה באמצע הצילומים עם פציעה בראש). כלומר גם הוא הפך לשחקן מוכר. עולה השאלה... את מי כאן 11 תיקח ותהפוך לכוכב עד לעונה 3? האם מעיין תתפרסם, או שמא נגלה שדולב הוא כוכב גדול? מוניקה לא נחשבת, היא חדשה פה. בכל אופן... כמה זמן עבר, לא הבנתי... שבוע של חופש? אוקיי. רביד שחקנית מצוינת, בעיקר בעיניים. אני לא מאמין. יוני, אתה ארגנת פה משחק פוקר והחבאת אנשים בארון?! אתה נורמלי?! המועצה תבוא אלינו! רגע... אין פה... אה... שלי!!!!!!!!!!!!!!! התגעגעתי אלייך!!!!!!!!!!!!!!!! את אפילו נראית נורמלית!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ויוצאת מהארון, מסתבר...

אדוני החייזר, אני מציע לך לא להפוך ל... אבל זה הכי מחשיד! למה שתיקח אותו? ולמה הוא עם החולצה המשובצת שבכלל לא דומה? תראו, כאן אסור להתערב. שנייה אחת עם אימא של שלי (איריס שטיבל, הלא היא שירה) ועם כוכבה והחוצן חוזר לכוכב שלו. אם אתם מבינים למה הוא התכוון...

את לא מבינה. בין לבין, כולכם עשיתם דברים בחינוכית. את היית עם ברוש והתחלת עם עמית הכטר, שגם הוא רוצה לנסוע לחלל עכשיו בגללך, וחבל שאין המשך למי פה הבוס. היא גם עשתה דברים בחינוכית וזה מה שיצא. היא לא יכולה עם ירדן, היא לא יכולה עם עילי, עם מיכאל היא כבר ממש לא יכולה והוא אפילו מנסה להתנחם במישהי עם פאה ג'ינג'ית, אז... יוני. זה מה שיש. אה, הנה, שלי חזרה לעצמה. השבוע הם אמורים לחזור. אבל אם ככה מה עם שלי? שלי הייתה צריכה להיות עם ברוש.

טוב, מילי, בסדר.

היי, יותם. או איתן. מה שלא תהיה. לא הדיחו אותך אחרי מה שהיה? חייזר יותר מסוכן מסקיי ומאוקו. ומה הוא רוצה מאריק?

ליאור מדברת מדברת מדברת. אוהבת לדבר. אגב, ידעתם שהיא אמורה להיות שיבוט של מור סרוסי? לא עובד השיבוט. רוני השיבוט האמיתי. בפועל או בפועל. זה מה שתלמד. ברוש די. עוד פעם?! אריק, אני חושב ש... אולי בגן חיות?

ליאור כל כך התבגרה. כל כך התקשחה. רגע, שלי חיוורת אבל זה רק כי היא ג'ינג'ית! מה הבעיה איתה?

הוא הגיע לפה. מה הוא רוצה לעזאזל?! הוא בטח מחפש איזו שארית של סקיי. או שהוא סתם סוטה ומודד... אה... תראו, היה פרק כזה.

ליאור כל כך בוגרת. היא כל כך מדברת. תשוו בין זה לבין פעם. אני תמיד אהבתי אותה. לא, הגמד הממושקף שווה מאוד. מגניב ביותר. כן, זה קצת מוזר ש... אני רוצה להבין שליאור השתנתה ככה תוך שבועיים?

אני חש שליאור... תהיה בצרה. הוא השתנה למילי? הוא לא סקיי. מה אתה עושה, מה אתה, האיש בלבן?

אני רק רוצה להסב את תשומת ליבכם לעובדה הפעוטה אך המדהימה שרביד משחקת שלושה מצבים שונים בצורה מדהימה. אם היא לא שחקנית מהממת אני לא יודע מי כן.

מחקו לה את ה... אוי ואבוי! אוי ואבוי! אוג! אני רק מזכיר לכם שגם מעיין רחימה משחקת שתי דמויות! ליאור ההחלטית וליאור הלא החלטית! רגע... שיתוף פעולה מפ... מילי תשתף... אוי ואבוי. אבל למה הם לא יכולים למחוק יותר טוב את הזיכרון?! אפילו לוק הצליח יותר!

חזרנו אל ההתחלה. אני לא עוד פעם אמחזר תגובה. רביד עדיין מצוינת. כן, סקיי לומדת מהר. אבל מה הוא רוצה? מה הוא, המליפיק של החייזרים?

אשת אכיפת החוק ש... אה... כן. די נו, תעזבו אותה, מסכנה, חקירות מס וחייזרים וערפדים.

עזבי, יותם לא מבין.

כן, מליפיקים.

עזבי, אל תסמכי על יותם. הבחור בעייתי.

כן, מילי. אני חוזר ומדגיש שרביד שחקנית מצוינת. כן, הוא יתעלף. זה הגיוני. אבל רגע, אם היא מוחקת לו את הזיכרון אז... סליחה, אם הוא מוחק...

לא מסתדר, שלי. כן, היא פה. אופס. שלי, תמצאי מחבוא טוב יותר עכשיו. לא ארון או משהו.

די, נו, זה מקובל בעונות שניות. תשאלו אנשים אחרים. יופי, מקס. אריק, תשאל אותה אם היא זוכרת פרק של שכונה. זאת הדרך הכי טובה. או... מה השיר האהוב עליה מסרג'נט פפר. צב איטי. מי הוא. אה, אתה מליפיק בעצם. מוכר. יפה, מקס. טוב שאתה מחזיק במשקה השטן. וזה הזמן לרוץ.

אני שוב מדגיש. רביד שחקנית נהדרת.

גם בר שחקנית נהדרת. גם אופק. זה השחזור הכי מוזר של פסיכו שראיתי בחיי. אוי, הוא גם חזר ללפני המפקדת ועלומים ומיוחדת וכל זה... שיט... הוא הכי יאבד את זה. שחר מילא... הוא עוד הייתה לו קריירה בעונה 1... רגע, "שלי" או "שלי"?

כן, כן, בדיוק. ראיתי את כל הקטעים האלה באינסטגרם ולא הבנתי שזה מהפרק של היום. אוקיי. אני לא יודע מי תזכה בליבו של יוני. אני לא יודע מי צריכה. אני לא יודע למי אכפת.

אגב, ליוני מחקו יותר מדי את הזיכרון. זה לא יגרום נזק? בחייאת. אגב, אתם יודעים מי הכי יצטרכו להתנגד למחיקת הזיכרון. שלי וברוש! הם איבדו בני זוג! וזה אומר שהחברים הכי טובים חוזרים לטפל בעניינים! בנוסף, כשהציעו להם לחבר פתיח לסקיי, בר שרה "סקיי היי פסטיגל". מקס נהיה יותר ציני. אריק, תאמין לי, לפעמים מחיקת זיכרון זה הסוף היחיד שיכול להיות. לפעמים. גודזילה. גודזילה חזק. הכל מאוד סרט אימה. גם הטיימינג והתאורה. הנה היא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! והוא!!!!!!!!!!!! מרמייט!!!!!!!!!!!!!!! לא, מה, גם סקיי החייזרית התפרסמה בין העונות. ואני לגמרי רואה אותה אוכלת מרמייט. כמה זמן לקח לצלם את העפת החייזר? רגע, אני לא זוכר אותך. דברי במבטא בריטי בבקשה. קצת מטומטם. מה, וככה עלילת המליפיקים החייזריים נגמרת? לא פייר. אני שומע צל צלו של מבטא בריטי בסקיי. מה לטוס בחלל, מי יטיס נער לחלל?! פרסס. לא, באמת, אני שומע את בקי. אני שומע אותה. אוי, דבילים. נעלם לכם החייזר.

ליאור חוזרת לאביטל ולכל שאר חסרות ההחלטיות. אגב, כמה פרקים אמרנו שיש?

אין מצב, נו. הם פה. לפחות אריק. מחקו לו את הזיכרון בסוף? שיט. זה מעניין מה זה אומר. מקס, ברוש ושלי הם היחידים שזוכרים מה קרה בהרפתקה. ומילי שלא באמת הייתה חלק. הגבאים וליאור לא זוכרים כלום. מה זה אומר בעצם? ואיפה סקיי? ואיפה החייזר?​
 
אומייגאד איזה טירוף של פרק

הפרק היה איטי כרגיל אבל כל הטיימליין בסקיי דפוק
זה היה ברמה שכשהפרק נגמר הייתי כזה "אה, עכשיו כאילו יתחיל הפרק השני כי זה פרק כפול" אבל לא, מסתבר שזה באמת היה 40+ דקות ואני הייתי בטוחה שעברו רק 20. לא יודעת אם זה סימן טוב או רע אבל בכל מקרה, הזמן שעובר בכל פרק הוא בערך שעה בעולם של הסדרה אז כבר למדתי לצפות שלא יקרה הרבה בפרק.

הקונספט של לשלוח damage control מתבקש ונהדר, ואני שמחה שאנחנו מתחילים לגלות יותר על וגה. מה שקצת היה לי מצחיק אבל זה שסקיי אמרה לאריק שגם אצלה עבר שבוע, למרות שזה ברור שהיה צריך לעבור אצלה פחות זמן באופן משמעותי בגלל המסע בחלל או מעבר הזמן בווגה.

אם מסתמן שמקס, ברוש, מילי ושלי יהיו הדמויות המרכזיות בעונה הזאת אני אתאכזב, כי אחד הדברים שהכי אהבתי בסדרה זה את אריק כדמות הראשית ואני מקווה שהוא ימשיך להופיע הרבה כמו בעונה הראשונה. אם הוא יהפוך להיות קליפה של עצמו בגלל המחיקת זיכרון יש מצב שאני אפסיק לצפות כי זה ממש יעצבן אותי. כאילו, אנחנו מדברים על הבחור שצלל לתוך קקי, התנשק עם חייזרית בצורה הטבעית שלה, גנב את החברה של אח שלו בלי שום היסוס, ובייסיקלי המציא כל תוכנית אפשרית כדי להסתיר חייזרית שהוא פגש לפני פחות משבוע מהאנשים הכי קרובים בחיים שלו. הבחור הזה משוגע לגמרי וחסר מעצורים ואני מאוד מקווה שנראה עוד ממנו.

אני שמחה לראות שהסדרה עדיין מצחיקה כרגיל ומקס לא הפסיק עם הוואן-ליינרים שלו. אבל עדיין הייתה חסרה לי קצת רצינות וזה רק אני או שהיו יותר מידי קאטים באמצע סצנות לסצנות אחרות?

בכל מקרה אני שמחה לראות את החבר'ה שוב, התגעגעתי.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
למה הם לא יכולים למחוק יותר טוב את הזיכרון?! אפילו לוק הצליח יותר!
לוק לא היה הרסני פסיכלוגית כמו החייזר ההוא..
החיזר פשוט בא להשכיח, והוא משתמש בתרגיל פסיכולגי לפני שהוא משכיח אותך.. לוק פשוט שם את היד בלי רגש.. המלפיקים
לחייזר לא אכפת את מי הוא משכיח, למלפיקים אכפת כי הסבוואר אומר להם את מי להשכיח
 

YossihNew

Well-known member
בוודאי שאכפת לחייזר. כל מי שראה את סקיי.

אם כי זה לא בדיוק אמור לעבוד. ואם מישהו יגיד לאריק שהוא יצא עם מילי תקופה?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
על סמך הפרק הזה, אני דווקא אתחבר יותר לעונה הזו , אולי אף יותר מאז החממה 3 וחצי ..
זו תהיה העונה הטובה ביותר שגיורא כתב
 

שיר m

Well-known member
פתיחה טובה
שילוב כיפי בין מתח לצחוק
וואלה התגעגעתי לכולם
 
למעלה