פרקי השבוע - לכתה של הטריש

python 4

New member
פרקי השבוע - לכתה של הטריש../images/Emo99.gif

אני אתחיל בלציין שלא ראיתי עדיין את הפרק האחרון של השבוע - 4002, שבו ראיין מת - את זה אני אראה רק מחר בבוקר. אולי בשל כך אני עדיין לא מתאבל על לכתו של הראיין וכל תרומתו הענקית לסדרה (בכל זאת - הוא היה צריך להיות הבן זוג של נינה כמה שנים טובות, שזה לא דבר שהולך ברגל). לא, ראיתי את ארבעת הפרקים האחרונים בחייה של הטריש בצח"מ, את 3998-4001, והו - אלה היו פרקים! ואיזה רגעי טריש מטורפים
הרמת הרעלה והמבט הספק מופתע ספק "תודה אלוהים שזו לא ויקטוריה" של ראיין, הכדורים שנורו מאחורי דלת סגורה שהשאירו אותי במתח עז 5 דקות כאילו מעולם לא קראתי ספוילרים ולא ידעתי כבר 4 שנים מי הולך למות ומי הולכת לבכות עליו, ההילוך האיטי בקטע האחרון של טריש שבו היא נלקחת ע"י האחים למחלקה הפסיכיאטרית, ומעל הכל - אחד מרגעי השיא של צח"מ בתולדותיה - טרישה מזמזמת לעצמה בהנאה את נעימת הכלה של ואגנר בתא שלה בכלא, פייד אאוט לכתוביות - אחד מהקטעים המצמררים והיפים ביותר בתולדות צח"מ. דבר אחד הפריע לי בכל פסטיבל הראיין מת וטריש רוצחת המופלא הזה - ולדבר הזה קוראים בריטני ובילי, קולין והסמים שלה, ג'יל ושון עושים את זה בבוטיק וכמובן, שיא השיאים - מקנזי משתעממת תוך כדי מפגש עם אמא שלה המשעממת. וזו הבעיה התסריטאית הכי גדולה של הסדרה הזו משום מה. בכל אופרת סבון אחרת (ימ"ח זו דוגמה טובה מאוד לכך) - כשמתרחשת טרגדיה כעין זו, של חתונה חשובה, יריות ומוות - כל שאר הדמויות שלא קשורות עושות פסק זמן בעלילות הקטנוניות שלהן לטובת העלילה הדרמטית החשובה, ולרוב פרק שלם או שניים מוקדש רק לעלילה הזו ולתוצאותיה. לא כך בצח"מ. ראיין נורה, ומובהל לבית חולים. כולנו במתח עז. מה קורה? מה קורה? פייד אאוט - ואנחנו רואים את פרצופה הענוג של ג'יל שמחליטה לבדוק אם הרצפה בבוטיק קשה מדי. ואז לסצנה הבאה - וזו בריאנה בקפה שמחליטה לבדוק ברגע זה ממש מי בדיוק יוצאת עם ג'יי טי (כמדומני זה התור של קאסי). ולסצנה המרגשת הבאה - אבי פולטת על אשלי! אבוי, איפה מיימי שתנקה? איזו דרמה, איזו דרמה. ורק אחרי 5 דקות שבהן הספקנו להירדם שוב משעמום אנחנו שוב חוזרים לעלילה המרכזית וזוכים לראות את החיוך הענוג של הטריש ואת ויקטוריה בוכיה ואת ניל שהולך להתקשר לנינה שתבוא לחרדת כולנו. זו תסריטאות גרועה - ככה לא שומרים על מתח בפרק שאמור להיות מותח! כשכל סצנה רביעית עוסקת במה שאמור להיות השיא העלילתי של השנה - וביתר הפרק אנחנו זוכים לעלילות משנה מרדימות במקרה הטוב! ועכשיו לעניינים החשובים באמת - מתי מעיפים את ראיין מהפתיח, ושמים שם את פיליס??
 
הוצאת לי את המילים מהפה!

זה באמת באמת היה דבילי לעשות כאלה אאוטים ולעבור מעלילה מותחת לכל השטויות מסביב. ואתה מתאבל על לכתה של טריש מוקדם מדי. ניראה לי שמחר הוא הפרק האחרון שבו היא משתתפת. וגם מאט יקירנו.
דווקא חיבבתי את מאט בתפקיד המת.
אגב....רק אני שמתי לב שאוליביה אף פעם לא מצילה אף אחד. ופול הבלש המתוחכם אף פעם לא פותר תעלומה- לפחות בזמן...? שבוע טוב. שפי
 

ItsNotMe1

New member
תפוז האלו... אוחח

יש איזה אתר עם וידאו של הרגעים האחרונים של ריאן וויקטוריה (מאז שהם מחזיקים את הטבעות עד שהוא מת)? תודה
 

pumiki25

New member
הרגע האחרון... ../images/Emo16.gif

ופייטי - אני מסכימה במאה ואחת אחוז. אני עדיין זוכרת את הפרק האגדתי, לטעמי, בו כיכבה נינה ונינה בלבד, מתוך תא הכלא שלה לאחר שירתה בדיוויד קימבל. זה היה פרק!
ופול...אוי, נו, די כבר. זה כל כך פאתטי. "אני מרגיש שיכולתי לעשות משהו..." - לא, מותק, לא יכולת. אתה בלש סוג ד' - אלוהים, תתרגל.
 

shavitlavi

New member
יש לי שאלה אליכם

לפני בערך 5 שנים הייתי בארה"ב ונפלתי בטלוויזיה על הומאז' שעשו לשחקן סקוט ריבס (ראיין). זה היה עשוי כ"כ טוב שהייתי בטוחה שהשחקן באמת נפטר (יש לציין שהייתי בהלם). עכשיו בדיעבד נראה לי שזה היה בפרק שהוא עזב את צעירים ועשו לו מעין מחווה כזאת. למי שמוריד פרקים מאמריקה-האם באמת עשו לו באמריקה מחווה כזאת כשהוא עזב את הסדרה?
 

pumiki25

New member
יכול להיות שצפית ב"שיקגו הופ"?

יש פרק ב"שיקגו הופ" (פרק מצויין, אגב, מצחיק עד דמעות) בו משחק סקוט ריבס שחקן בשם טד לנדרס, שנפטר לאחר שמגיע לביה"ח בעקבות השתלת סיליקון בתחת (אני לא צוחקת - זו הייתה מן פארודיה על סלבריטאים והדימוי הזוהר עד-כדי-גיחוך שלהם בקרב קהל המעריצים). יכול בהחלט להיות שצפית בפרק - הוא מצולם בסטייל דוקומנטרי - צלמיי עיתונות ודוברי תקשורת שמגיעים ל"שיקגו הופ" על מנת לסקר את ה"אירוע" - באמת נראה מאוד משכנע - בעיקר סרטוני ה-"לזכרו" הקצרים שהוקרנו במהלך הפרק. אבל יכול להיות שאני טועה
 

shavitlavi

New member
את רצינית??

באמת יש פרק כזה בשיקגו הופ? אם כן אז אולי זה זה. וזה היה פשוט מפחיד כמה אמין זה נראה. הייתי בטוחה שהשחקן מת במציאות.
 

pumiki25

New member
לגמרי! ../images/Emo127.gif

אני יודעת שהיה לי אותו מוקלט, אבל מאחר ונגמר לי המקום ב - YesMax, מחקתי...
באמת פרק מעולה. אני זוכרת את הפרק די טוב - בתחילתו מובא ריבס ("טד לנדרס") לביה"ח וצורח מכאבים במשך בערך שלוש דקות, ואז מת. שאר הפרק עוסק ב"שערוריה" - התחת המוצק של לנדרס לא היה "שלו" באמת - הוא השתיל סיליקון. לאחר המקרה המצער, מובאים כל מיני קטעי "ראיונות" עם רופאי בית החולים (הפרק צולם בסגנון דוקומנטרי, לכאורה וכאמור) - אני זוכרת "ריאיון" אחד במיוחד, זה של קייט, אחת הדמויות היותר "קשוחות" בסדרה - שבו היא מצחקקת כמו ילדה בת 15 ומספרת שצפתה בכ-ל הסרטים של טד לנדרס, אפילו ב - "פלישת המולקולות הרצחניות" - או משהו שטותי שכזה - נקרעתי! בכל פעם שמוזכר סרט בו כיכב "לנדרס" - הראו "קליפ נבחר" מתוכו. בנוסף, הלנדרס הזה שיחק לכאורה בסדרת להיט טלוויזיונית (שלא קיימת, כמובן) שבה הוא מגלם מלאך שנשלח מלמעלה כדי לעזור לדמויות המיוסרות, ובכל פרק לובש צורת אדם אחר - במילים אחרות, כל סדרות המלודרמה והקיטש הזולות מושמות ללעג באותו הפרק. מומלץ ביותר
 
../images/Emo16.gif לזכרו של ראיין ../images/Emo7.gif

איזה פרק סוחט דמעות!!! אני לא זוכרת מתי בכיתי כ"כ... כ"כ כאב לי על ויקטוריה שבכיתי יחד איתה!
אין מה לדבר. משחק מצויין של ה'תר שלנו. ולעניין אחר (עצוב לא פחות)
המחשב שלי עדיין לא בסדר וכרגע אני כותבת מהעבודה וזמני קצוב. אני מקווה שיהיה לי זמן לבדוק את המסרים. ושוב, איזה פרק!!!
 
../images/Emo214.gif צהובי שכחתי את הסוכריה!!

ימוש ועידית- אני מניחה שרוב המסרים הם מכן ואני כבר מתה לקרוא אותן!!!
 

ים כחול

New member
אוהווווווווו כמה מסרים כתבתי ../images/Emo13.gif

חשבתי שהמחשב שלי דפוק ולא מעביר מסרים יווווו (נאנחת ומוחה אגלי זיעה ממצחי)
 

ים כחול

New member
ועוד הערונת קטנטנטנטנה ......

איך אפשר להיאחז בחיים כשהפרצוף של אוליביה מול העיניים ...איך ?????
הפרצוף הזה החמוץ הצנוני המיובש שלה מוציא את הטעם לחיים גם מהאיש הכי בריא בעולם . כל הגוף מתכווץ לנוכח דמותה והפנים מתעוותות הפה מתעקם והנשימה הופכת לא סדירה .... מה הפלא שזה 'גומר אותם' סופית בבית חולים ?
 
../images/Emo210.gif איך אפשר לשכוח סוכריה

כשאת סוכריה בעצמך?
|צהובון/ יור דה וואן השרמנטי
|
 

Jasper Jasper

New member
אני מסכים עם ההערה האחרונה

הקלטתי לי את פרקי השבוע בשביל לצפות בזה וציפיתי שזו תהיה העלילה המרכזית בפרקים ולא סתם עלילה משנית
 

sergew2

New member
כן כן..

הייתי רוצה לדעת מה קרה לפתיחה שבה כריס הופיעה?? לאן היא נעלמה?? והאם בכלל הפתיחה הנוכחית עוד תשתנה לפני שמחליפים אותה??
 

sergew2

New member
כן כן..

הייתי רוצה לדעת מה קרה לפתיחה שבה כריס הופיעה?? לאן היא נעלמה?? והאם בכלל הפתיחה הנוכחית עוד תשתנה לפני שמחליפים אותה??
 

אור2221

New member
התמימות, התמימות

רואים שאתה לא זוכר את הפרק שבו ויקטור התמוטט במשרד בעימות עם ג'ק, אבל דרו העמידה פני גבר ושיחקה מחבואים עם ניל בג'קוזי. חשבתי שאני הולכת למות מעצבים!!!
 
למעלה