פרק בתהילים או תפילה אחרת העוסקת בבריאות

נירה63

New member
פרק בתהילים או תפילה אחרת העוסקת בבריאות

אשמח להכוונתכם.
 
../images/Emo140.gifשלום נירה

א. בשחרית...יש הרבה בתפילת שחרית העוסק בחיזוק המאמין, בהודיה ושבח לאל.. ויש קטע בתפילה שפותח ב"מכלכל חיים בחסד. מחיה מתים ברחמים רבים. סומך נופלים ורופא חולים...וממשיך הלאה...ומסיים ב..ברוך אתה ה' רופא חולי עמו ישראל." ב. "יהי רצון אחר תהילים"..מופיע בכל סידור לנשים..בו יש מזמורי תהילים..וכן בספר של מזמורי תהילים אני מאמינה שתמצאי זאת בסידור תפילה ללא כל בעיה... החלמה שלמה שפע בריאות לך ולכל בני ביתך ומשפחתך ומוצאי חג ביכורים שמח (זמן טוב לבקש מליבך בקשות, משום ששערי שמיים נפתחו הערב, וזמן של ברכה ואהבה היא)
 
מקווה שתמצאי את המקום המדוייק

האמת בטח יש ברשת אבל אצלי בסידור תפילה לבנות חוה...הכל מופיע...
 

הלה מורז

New member
לבריאות

שלום אם כבר מדברים פה על בריאות כמה מילים מסוד הנדה ישנם כאלה אשר מבינים את עניין אשה בנדה שמובנו שעצם הנדה שיש לאשה מובנה טומאה זוהי החטאה גדולה מאוד של קדושת החיים הדבר חוטא לאמת שכן הנו קשור לקדושת החיים למשל פרשת נזיר הפניה הנה בין אם איש או אשה (למרות שכתוב בלשון זכר כפי הדברות בלשון זכר אולם פונות הן לאיש והן לאשה על הנזיר נאמר קדוש ל ה" ובכן בין אם איש או אשה המקיימים נזירות לאיזה פרק זמן הרי שודאי שבמהלך אותו זמן נומר אשה נזירה יש לה נדה ולא נאמר קדוש ל ה" חוץ מהפעמים שהאשה בנדה אלא כול ימי נזירותו דהיינו לא הנדה היא מובן הטומאה נהפוכה קדושת החיים שאין לטמא במעשים במחשבות של רובד עץ הדעת טוב ורע שכול מעשה מחשבה בתהליך היוצרות החיים שהנם ברובד של עץ הדעת טוב ורע "הוא" שבשלו מובן נדה -טומאה וכפי שהדברות והנזירות דוברות בלשון זכר ופונות לשני המינים כך עניין טומאה ונדה דוברת בלשון נקבה והנה ביחס הן לזכרים והן לנקבות (שהבריאה כולה נקבית ביחס לשם) הנזירות הפרישות מוחלטת מכול שיש לט מובן של דעת כפי שהובא לכן לנדה אין טומאה של עץ הדעת טוב ורע ואין זו הנדה עצמה שהנה טמאה שהרי הנזיר -נזירה קדוש ל ה" כנאמר וככתוב הרי מובן שאין הנדה עצמה טמאה שכן דרך הקודש טמא לא יעבור בה כתוב בעניין הנרות כפי שהנשים כלולות במלב בית של בית אהרון ואהרון כהן גדול מכין את הנרות כך מקובל שהבעל מתקין את הנרות להדלקה שזה על משקל מובן ביטוי לבית אהרון האשה -הבית והבעל על משקל מובן אהרון זהו רובד ביטוי של מובן שעם ישראל כולו הנו הנקרא עם של נביאים גוי קדוש והנם הכהן הגדול ביחס לאנושות כפי שהובא מאמר בבלוג והנם לוי ביחס לעולם שכן הנו מעבר שנחלתו נחלת השם וביטוי של כך בגשמי בעולם ומובן שהבעל מתקין הנרות במובן על משקל אהרון והכהן מלוי =עם ישראל הנו לוי ביחס לעמים והנו מלווה הכלל לשיבה -הכול למקומו לשם כך חייב ראשית שהאדם אינו בכפירה אינו בהכחשה אינו ערל וכו למשל ככה הוזכר בפורום נושא אובייקטיביות ישנם בני אדם האומרים "אין חיה כזאת כמו אמת אובייקטיבית" משמעותו מצב של גבה לב -חטא סדום שהכול "משל עצמם" שכן במישור עמוק מובנו שהאדם אומר אין שום דבר שהנו מעבר לי גדול ממני בלתי תלוי בי וברובד עמוק הכחשה רובד של כפירה עד למובן כפירה בשם בביטויים שונים של כך כמו כן משמעותו שעבור אותו אדם אין אמת שהנה נצחית בלתי משתנה והתובנות להכלת אותה אמת באופן רחב יותר היא המשתנה ראיה נכוחה התשובה לכול השאלות לפני השאלות הרפואה לפני המחלות המשיח לפני בריאה וכו האמת האובייקטיבית החוק האלוהי בכול ביטויו מלפני כול סוביקט אין אמת אובייקטיבית= העולם היחסי עץ הדעת טוב ורע דעת מנותק מעץ החיים בברכה לבריאות הלה
 

הלה מורז

New member
אור אהבת האמת

הפרשנות הסובייקטיבית והתחושות הנלוות לכך כאשר הנן במנותק מהפרשנות האובייקטיבית רמה שתיים שהנה בהתאם לאמת האובייקטיבית הדבר הנו על משקל חיי יצר או הנקרא אין בעל בית בהקשר זה הפרשנות הסובייקטיבית הנה על משקל מדרגת היצרים ללא "החוט" המקשר &nbsp
ללא אובייקטיבי רמה 2 -ראיה נכוחה ) מובנו ודאי אי ראית האמת האוביקטיבית או ראיה חומרנית "שכן במישור עמוק מובנו שהאדם אומר אין שום דבר שהנו מעבר לי גדול ממני בלתי תלוי בי וברובד עמוק הכחשה רובד של כפירה עד למובן כפירה בשם בביטויים שונים של כך " למשל השואה -אמת אובייקטיבית ישנם המתכחשים לאמת אובייקטיבית זאת -הכחשה המתכחשים לאמת אובייקטיבית זאת הנם על פי רוב "אדוקים" באיזה דבר למשל אחמד מאירן או למשל אף קבוצת יהודים שהנה "אדוקה "מאוד אדיקות זאת "אמונה" זו הנה הנקראת אמונה פנטית ראה הודעה בפורום אלה מצבים שמובן הכחשה אותיות חשכה והאמונה אינה אלא בעוצם יד של המאמין אולם בשם איזה אלוהים איזו דת או כול סיסמא נבובה אחרת אי ראית אמת אוביקיבי ת =חשכה ואת השם מוצאים באור אמונה שלמה של אמת כלומר הקשר מובן כפירה האנושות חיה בהכחשות רבות למשל הכחשה של אמת אובייקטיבית שירושלים השלמה הנה בירתה הנצחית של ישראל זהו אף רובד מישור עמוק של כפירה והקשר שכפירה קשור הכחשה של אמת אובייקטיבית ומובן "אדוק" "אמונה " אלא שלא של אמת ודבקות באותה אמונה הרי למשל רבים מבני העם הערבי "מאמינים אדוקים " שירושלים נצרכת לחלוקה וכו ראה מאמרים מסלול ודרך ודרך הקודש במישור רובד למי שקרא את המאמר בנושא דפי הדנא וחלקו של האדם זהו רובד של רצון למעשה שאינו ממלא התכלית כלומר אדם אינו במקומו שתוצאתו חומד שהראשון עם האחרון הרי שמובנו כפירה בדיבר הראשון שזה תוצאות של הכחשה ערלת העין אור אהבת האמת הלה
 

הלה מורז

New member
לבריאות 2-בהעלותך

שלום עליכם מפרשת בהעלותך במדבר פרק י: לה לו " ] לה וַיְהִי בִּנְסֹעַ הָאָרֹן, וַיֹּאמֶר מֹשֶׁה: קוּמָה יְהוָה, וְיָפֻצוּ אֹיְבֶיךָ, וְיָנֻסוּ מְשַׂנְאֶיךָ, מִפָּנֶיךָ. לו וּבְנֻחֹה, יֹאמַר: שׁוּבָה יְהוָה, רִבְבוֹת אַלְפֵי יִשְׂרָאֵל. ]" עם שני הנון מלמדים אותנו על העומד לקרוא בפרק יא שאינו נפרד מפרק יב ואף על פי נבדל אלא שפרק יב מלמדנו מדוע הקורות בפרק יא שהן תוצאה של פסוקים לה לו בפרק י על משקל משה שמצוי באופן פרטי בשער 50 ובאופן רחב כללי בשער 49 על פי כ 600000* משה אהרון ומרים מיצגים עבור העם את החלק החסר בבחינת כ600000 למשל משה הכה בסלע המלמדנו על מצב העם והנצרך עדיין לתקון על כול המשתמע מכך באותו אופן ועל אותו משקל אהרון ומרים פרק י "לה ויהי בנסע הארן ויאמר משה קומה יהוה ויפצו איביך וינסו משנאיך מפניך לו : ובנחה יאמר שובה יהוה רבבות אלפי ישראל " שני פסוקים אלו מלפניהם האות נון ובסיומם נון וכתובים בהיפוך מלמדנו על מצב של רגרסיה לצורך ניפוי ואתור השבת החלק החסר כ600000 ופרק יא מתחיל "ויהי העם כמתאננים רע ...." שהם 24000 או 42000 על פי ההקשר מצב כזה של ניפוי מסומל באות נון בהיפוך שהאות נון היא הנצרכת לתקון הנסיעה של הארן בפסוקים אלה על פי הנון משמעה על אותו משקל של "אין" בית מקדש של מטה כלומר שאינו במקומו בגשמי (כלומר האדם בחסר ואינו במקומו לומר הנני ) ומי בכול זאת דבק בשם ויכול לומר הנני לכן מתאפשר ניפוי במצב של הארן עם שני הנונים כפסוקים לה לו בפרק י העם מתאוננן רע שזהו מצב של חסר לעומת שני נונים מתוקנים במלה הנני כלומר הוויה ללא חסר יוד הא בכול החמש עד ליחידה בכול יוד ספירות=הנני הנני מצב של יש לעומת מתאונן על משקל אונן כלומר זרע מת מת אונן מת און של ן מתוקן לכן מתאוננים רע כלומר מן המות בפרק יא אנו רואים את מצב העם על פי המצב הנל בפרק יב אנו רואים זאת במרים ובאהרון על אותו משקל של משה הכה בסלע "חטא בעל כורחו" על משקל "יעקוב ומרמה " שאף על פי שמשמים הוא וזה אשר נצרך ומחוייב היה לעשות נאלץ לשלם בגשמי לאותו חלק גשמי כיעקוב כך משה וכך אהרון ומרים למשל משה משקף עם של נביאים אהרון עם של כוהנים מרים גוי קדוש -טהרת המשפחה מרים ואהרון אם כך משקפים בתמציתיות את העם ואת הנדרש תקון המהות והנצרך להתאמה למהות החלק החסר ותדבר מרים ואהרן על אדות האשה הכשית אשר לקח כי אשה כושית לקח " מפרק יא אנו למדים על עניין תאות בשר של העם אשה כושית מסמל אשה מבנות חם שמשמעותו עניין תאות בשרים יצר וכו כנראה ממעשי חם באותה פרשה עם נח שם ויפת לכן אשה כושית הנו כסמל לעניין תאות הבשר של העם ואין מדובר באשה גשמית כזו או אחרת שאהרון ומרים מסמלים את הרוח של העם לכן מתארים מצב רוחני ותדבר מרים ואהרון כתוב והרי היה נצרך לומר וידברו מרים ואהרון בא ללמדנו שעניין תאות הבשר על כול רבדיו -יצר הנו מצד הנקבי של העם מיד בפסוק אחרי כתוב "ויאמרו הרק אך במשה דבר יהוה הלא גם בנו דבר וישמע יהוה:" מכאן אנו למדים שהן הזכרי והן הנקבי מתקנא יהושוע בן נון נחשב ללבנה ביחס למשה כלומר הנו בבחינת נקבי בפרק יא אנו רואים שאלדד ומימד נחה עליהם הרוח ומתנבאים יהשע בן נון מציע לכלוא אותם משה עונה לו " המקנא אתה לי ומי יתן כל עם יהוה נביאים כי יתן יהוה את רוחו עליהם " למראית עין ולכאורה נראה שיהושוע מציע מתוך נאמנות למשה מדברי משה ומההבנה שמשה אהרון ומרים הנם 600000 באופן אישי וכ60000 במובן העם הרי משה שואל אם מקנא לו כלומר לעם על שיש מתנבאים בתוכם והוא אינו יהושוע כאהרון ומרים משקף את ההיבט הרוחני של החוסר המלה להאסף בוריאציות שונות מופיעה פעמים רבות שזהו בשל פרק י "ויפוצו איביך .......... ובנחה יאמר שובה יהוה רבבות אלפי ישראל" פזור לצורך ניפוי ואיסוף של המתוקן מהדברים לעיל ניתן לראות שמרים חוטאת "כפול" מאהרון והקשר של זה לעניין הצרעת אשר רק היא לוקה בה מלמדנו על אופיו הרוחני של מחלה זו כמו כן מלמדנו באיזה רובד החטא כלומר שהרי משה משקף את כלל ישראל ברובד הכ600000 הרי משמעות זה שהחטא הוא של הזכרי נקבי במה שקשור לעם של כוהנים וגוי קדוש ואינו בעם חסר בעם של נביאים לעומת משה הכה בסלע המלמדנו את הנצרך תקון בעם של נביאים בפרק יא ההתנהגות היא של העם על כול הערב רב שבה התנהגות גשמית בפרק יב מרים ואהרן החוסר במובן הרוחני של כ600000 במובן האשמה -לשון הרע קנאה על משקל שאינו שמח בחלקו כלומר חסר העם אינו יכול להמשיך במסעו עד אשר נאספת מרים שזה פזור לצורך ניפוי ואיסוף של המתוקן שבלעדי כך אינם יכולים להמשיך לשלב הבא ם כי יתן יהוה את רוחו עליהם -והאיש משה ענו מאוד ומי יתן כל עם יהוה נביאימכל האדם אשר על פני האדמה (ברובד הנשמה כ 600000 משמעותו כ =כמו להדמות בצלם ) " בברכה הלה נכתב ב2006
 
נירה שאלתי חברה טובה

תלמידה לשעבר אשת רב..ובת למשפחת רבנים: וזו תשובתה כלשונה- " פרק שאומרים לרפואת מישהו שחולה ק"ל בתהילים (ממעמקים קראתיך ה') יש תפילה בסידור בשבת בבוקר אחרי קריאת התורה, שאומרים בציבור לכל החולים,"תפילה לחולים"אם יש לך סידור תמצאי שם ואז אומרים את שם החולה ושם אמו בכל תפילת שמונה עשרה,בשחרית במנחה ובערבית, בברכת רפאנו ה' ונרפא, יש בסידור למטה תוספת לתפילות אישיות, וגם שם מוסיפים את שם החולה ושם אמו בתפילה לרפואת כל חולי עמנו " מקווה שזו תשובה מספקת...תמי
 
תוכלי למצוא תפילה נהדרת ב...

בספר ליקוטי תפילות של רבי נתן מברסלב , תלמידו של רבי נחמן מברסלב : תפילה י"ד , כ"ז וכן עייני שם ותראי עוד תפילות נפלאות על רפואות ועוד נושאים אחרים .
 
ועוד משהו ששכחתי - פרק תהילים מיוחד

תאמרי מזמור י"ג (בשעות אחה"צ - זמן תפילת מנחה) , 13 פעם במשך 13 ימים רצופים ובכל פעם תבקשי רק בקשה אחת בלבד- בדוק ומנוסה
 
לגבי מזמור י"ג

לַמְנַצֵּחַ, מִזְמוֹר לְדָוִד. ב עַד-אָנָה יְהוָה, תִּשְׁכָּחֵנִי נֶצַח; עַד-אָנָה, תַּסְתִּיר אֶת-פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי. ג עַד-אָנָה אָשִׁית עֵצוֹת, בְּנַפְשִׁי-- יָגוֹן בִּלְבָבִי יוֹמָם; עַד-אָנָה, יָרוּם אֹיְבִי עָלָי. ד הַבִּיטָה עֲנֵנִי, יְהוָה אֱלֹהָי; הָאִירָה עֵינַי, פֶּן-אִישַׁן הַמָּוֶת. ה פֶּן-יֹאמַר אֹיְבִי יְכָלְתִּיו; צָרַי יָגִילוּ, כִּי אֶמּוֹט. ו וַאֲנִי, בְּחַסְדְּךָ בָטַחְתִּי-- יָגֵל לִבִּי, בִּישׁוּעָתֶךָ: אָשִׁירָה לַיהוָה, כִּי גָמַל עָלָי. שמעתי בשם אחד מגדולי הדור (נדמה לי שזה הרב מוצפי שליט"א) שאחרי שקוראים את המזמור הנ"ל 13 פעמים 13 ימים זה סגולה טובה לבקש מה שרוצים............
 
אבל הסגולה האדירה ביותר!!!...

סגולה להנצל מכל המחבלים והמשחיתים ותאונות דרכים, ממחלות וכל מיני פגעים רעים, וסגולה לשידוכים, בנים, וכל הישועות, ולצאת מכל המחלות, סגולה המבטלת כל קטרוג וכל עין רעה, ומסוגלת לצאת מכל משפט והסתבכות בחיים איזו שתהיה, והיא עשרה מזמורי תהלים שנקראים בשם התיקון הכללי, וכל האומרים את עשרת הפרקים האלו כבר ראו ישועות וזכו לצאת מכל הצרות וראו נסים ונפלאות עד אין חקר, ועד אין מספר!!! ניתן לראות את הרב לאו שליט"א מסביר על התיקון הכללי ב "לב ברסלב" , בעמוד הראשי בין הסרטים שם.
 
'תהילים נגד טילים'

אינכם רואים שלא משנה כמה תתפללו עדיין נוחת הטרור בארצינו? והרעב? והרצח? והאונס? והשחיתות? והבצע? ושנאת החינם? התורה ניתנה לאנשי לבב, רק בעזרת תיקון טבעם של בני האדם נינצל מהמכות - לימוד פנימיות התורה בדרכו של בעל הסולם עליו השלום.
 
למעלה