פרק עשיר בהתרחשויות ורגשות
איפה נתחיל? אהבתי מה שעשו עם גבריאל. שני פרקים אחרי שזינה באה הביתה לגלות שאמא שלה מתה, גבריאל מגיעה הביתה ומגלה שההורים שלה מתו. הפתרון שלה זה להפוך לכל מה שהיא שונאת, מה שהיא אפילו סיכנה את חייה של זינה בשביל שהיא לא תהפך אליו, ב-THE DEBT. זינה לא מוכנה לראות את גבריאל הופכת למתנקשת. הקטע עם התרופה למחלת הים היה נחמד (הקטע עם היד כבר לא עובד?) יכלתי לדמיין את ג´וקסר כמעט בכל סצנה שבה וירג´יל היה. עודף הבטחון שלו כשמכניסים אותו לתוכניות, צורת ההתיחסות שלו לגבריאל, צורת ההתיחסות של זינה אליו, אפילו הפרצוף שלו כשהוא ראה את זינה עירומה (כמה שנים של תרפיה הוא יצטרך, לדעתכם, בשביל להתאושש מזה שהוא ראה מישהי שנראית בדיוק כמו אמא שלו, עירומה?) איב היתה כמעט בסדר בפרק הזה. חוץ מהקטע שהיא שאלה את זינה עם כשרון ההרג בא בירושה ממנה. ברררר. עושה רושם שהקואורדינציה של גבריאל השתפרה מאד מהעונה הראשונה. זה לא היה ב-Hooves and Harlots שהיא אמרה שיש לה שתי רגליים שמאליות והיא לא מסוגלת לרקוד בכלל? ורגע הסאבטקסט שלי (היו כמה, למען האמת, אבל זה היה הבולט) - הקטע שזינה קשורה ומדמיינת את גבריאל בתא שלה, מכל הדברים שבעולם, דווקא רוקדת ריקוד בטן סקסי... הריקוד של זינה גם היה סקסי מאד, וכל העניין נעשה במיוחד כמו בקטע בברית החדשה שבו שלומית, בתו החורגת של הורדוס, רוקדת מולו, וכשהוא נמצא בדיוק איפה שהיא רוצה שהוא יהיה, דרשה ממנו את ראשו של יוחנן המטביל על מגש (והיא קיבלה מה שהיא ביקשה). אני אוהבת כשהם משתמשים בסיפורים ידועים. אני אוהבת את העובדה שגבריאל בסוף לא רצחה, אבל אנחנו אמורים לא לשים לב לזה שבסוף זינה גרמה לגורקאן למות? זאת אומרת, זה פחות חמור? משהו שהפריע לי, לא חשדו בזינה ובגבריאל ברגע שגבריאל הראתה כזאת אכפתיות כלפי זו שניסתה כביכול לרצוח אותה? הקטע עם שרה היה נחמד. כשראיתי את זה בפעם הראשונה, ניחשתי בשלב יחסית מוקדם שזאת ה-first wife. כמובן, היה נהדר לראות את לילה, ולו לכמה רגעים. ה-disclaimer (שצחק על ההתאוששות המהירה של זינה מהמכות הנמרצות שהיא חטפה) היה במקום. מגיע כל הכבוד לערוץ 10 שדאג שכל הפסקות הפרסומות יהיו במקום שיוצרי הסדרה תכננו למעבר לפרסומות ולא קטע סצנות באמצע. אני חושבת שזה גם משרת אותם, כי הפסקות הפרסומות מתוכננות לרגעים הכי מותחים, שמגבירים את הסיכוי שהצופים יחזרו אחריהן. ודבר אחרון, בפעם הבאה שאתם קוראים על סחר בנשים, תחשבו על הפרק הזה. כשאנחנו קוראים את זה בעיתון זה עובר לנו מעל הראש וליד האוזניים, אבל גם אם כל סוחרי הנשים למיניהם יגידו מיליון פעמים שהנשים עושות את זה מרצונן, תחשבו על ההיא שדיברה על הכפר שלה, ותראו כמה זה שפל לנצל יאוש של אנשים בשביל להפוך אותם לחתיכות בשר.
איפה נתחיל? אהבתי מה שעשו עם גבריאל. שני פרקים אחרי שזינה באה הביתה לגלות שאמא שלה מתה, גבריאל מגיעה הביתה ומגלה שההורים שלה מתו. הפתרון שלה זה להפוך לכל מה שהיא שונאת, מה שהיא אפילו סיכנה את חייה של זינה בשביל שהיא לא תהפך אליו, ב-THE DEBT. זינה לא מוכנה לראות את גבריאל הופכת למתנקשת. הקטע עם התרופה למחלת הים היה נחמד (הקטע עם היד כבר לא עובד?) יכלתי לדמיין את ג´וקסר כמעט בכל סצנה שבה וירג´יל היה. עודף הבטחון שלו כשמכניסים אותו לתוכניות, צורת ההתיחסות שלו לגבריאל, צורת ההתיחסות של זינה אליו, אפילו הפרצוף שלו כשהוא ראה את זינה עירומה (כמה שנים של תרפיה הוא יצטרך, לדעתכם, בשביל להתאושש מזה שהוא ראה מישהי שנראית בדיוק כמו אמא שלו, עירומה?) איב היתה כמעט בסדר בפרק הזה. חוץ מהקטע שהיא שאלה את זינה עם כשרון ההרג בא בירושה ממנה. ברררר. עושה רושם שהקואורדינציה של גבריאל השתפרה מאד מהעונה הראשונה. זה לא היה ב-Hooves and Harlots שהיא אמרה שיש לה שתי רגליים שמאליות והיא לא מסוגלת לרקוד בכלל? ורגע הסאבטקסט שלי (היו כמה, למען האמת, אבל זה היה הבולט) - הקטע שזינה קשורה ומדמיינת את גבריאל בתא שלה, מכל הדברים שבעולם, דווקא רוקדת ריקוד בטן סקסי... הריקוד של זינה גם היה סקסי מאד, וכל העניין נעשה במיוחד כמו בקטע בברית החדשה שבו שלומית, בתו החורגת של הורדוס, רוקדת מולו, וכשהוא נמצא בדיוק איפה שהיא רוצה שהוא יהיה, דרשה ממנו את ראשו של יוחנן המטביל על מגש (והיא קיבלה מה שהיא ביקשה). אני אוהבת כשהם משתמשים בסיפורים ידועים. אני אוהבת את העובדה שגבריאל בסוף לא רצחה, אבל אנחנו אמורים לא לשים לב לזה שבסוף זינה גרמה לגורקאן למות? זאת אומרת, זה פחות חמור? משהו שהפריע לי, לא חשדו בזינה ובגבריאל ברגע שגבריאל הראתה כזאת אכפתיות כלפי זו שניסתה כביכול לרצוח אותה? הקטע עם שרה היה נחמד. כשראיתי את זה בפעם הראשונה, ניחשתי בשלב יחסית מוקדם שזאת ה-first wife. כמובן, היה נהדר לראות את לילה, ולו לכמה רגעים. ה-disclaimer (שצחק על ההתאוששות המהירה של זינה מהמכות הנמרצות שהיא חטפה) היה במקום. מגיע כל הכבוד לערוץ 10 שדאג שכל הפסקות הפרסומות יהיו במקום שיוצרי הסדרה תכננו למעבר לפרסומות ולא קטע סצנות באמצע. אני חושבת שזה גם משרת אותם, כי הפסקות הפרסומות מתוכננות לרגעים הכי מותחים, שמגבירים את הסיכוי שהצופים יחזרו אחריהן. ודבר אחרון, בפעם הבאה שאתם קוראים על סחר בנשים, תחשבו על הפרק הזה. כשאנחנו קוראים את זה בעיתון זה עובר לנו מעל הראש וליד האוזניים, אבל גם אם כל סוחרי הנשים למיניהם יגידו מיליון פעמים שהנשים עושות את זה מרצונן, תחשבו על ההיא שדיברה על הכפר שלה, ותראו כמה זה שפל לנצל יאוש של אנשים בשביל להפוך אותם לחתיכות בשר.