פרק 49- ג'ירף מגודל

Roei152

Well-known member
מנהל
אז מה יקרה עכשיו שמשפחת גבאי מבינה שכולם לא זוכרים?
מה ברוש עושה עם אור?
איך מה שנמצא בדיסק און קיי משפיע על מילי?
ומי תומכת באופן מפתי ע באריק וסקיי?
 

YossihNew

Well-known member
עזבי, זהבה, עכשיו יחשבו שאתם עשיתם... את... זה.

היי, בן. או... רוסו. גל את גל. איך היא התקדמה מאז אילת. היא הייתה בתפקיד מאוד משני שם. למה עם רוסו דווקא? זאת לא המכונה, זה רוסו. הוא קצת לא... לא. הוא לא בסדר.

מליפיקים, מליפיקים. תאמינו לי.

פלישה, בואו... ואוקו לא הגיע משלום. פלישה זה בכלל הנפילים. תדעו לכם.

ברוש ממש פסיבי העונה. תדעו לכם. אוקיי, אז זאת לא הפעולה שאני ממש רציתי. זה קצת לא נכון, היא יודעת מי הוא. לא מכירה אבל יודעת. אה, אצלה זה הצליח, המחיקה. או שלא בריא דף חדש. לא יודע. מה שתחליטי.

אני רק מסב את תשומת ליבם להבעות המצוינות של בר בסצנה. כולל ה"רוסו...?" ההזוי שלה. ללא ספק שחקנית מצוינת. מהטובות ביותר בקאסט. לא, רוסו סתם... עוד בכוכב הצפון היה בו משהו... קצת... אה... לא.

כולכם חליתם באלצהיימר! אה, עם פינטו. מבחינתה זה... תגידו, פינטו הולך עם המדים המגוחכים האלה גם בציבור? רגע, פינטו היה רק שלושה שבועות בכלא?

היי, היא התעוררה. ויש לה עדיין מבטא קצת בריטי.

קרה קצת הרבה. כן, זה אצל מילי. אבל אריק לא צריך גם לחשוד במקס וברוש?

כתוב שם מילי או... מילק?

כן, העונה הראשונה, תשלימי. כן, לצערנו הוא לא זוכר אותה. כמו כדברא.

אל תדאגו, חברים, יש לכם עוד המון סדרות בחינוכית בעתידכם. לאופק יש פצעון וזה מטריד אותי. אבל אל תדאגו, עוד קצת זמן, והסדרות של החינוכית יפרסמו אתכם. אני לא חושב שמילי תמחק. אני חושב שתהיה לה אובססיה על זה.

אה, גם לך. הייתי מציע את שלי ורוסו, אבל בחייאת. גל וגל. נהיה מאוחר ואפלולי. דצמבר. לא, אני לגמרי רואה את שלי ומקס מתחברים. לא את מילי ומקס.

איזה הביתה? עוצמה או וגה? כן, תדעי לך, זה קרה גם ב... אני אסתום לגבי כדברא. אוקיי, אז איזה גוף חדש? אני לא חושב שזאת אסיה. אה, ביצה. אז רגע... לא, אבל לגובי יש את מילי שם. אז זאת לא תהיה אסיה. אסיה תעשה טריקים אבל היא לא סקיי.

והיא גם לא יודעת על בעלה. אבל רגע, היא לא אובססיבית לחייזרים או משהו?

ביי, זהבה. מעניין איזה רעיון היא תביא. רגע. אז לך יש. למה אתה מסתיר?

לא הבנתי, הם לא מכירים את פינטו? זה קצת... מוזר. עשו פוטושופ יפה לתמונה. אלו באמת עידו ואופק בילדותם.

מערוך. חשוב. עידית לינוביץ' ועמיקם חורש מרמת אביב ג' רבים. אני התכוונתי להגיד מיכאל מאירי אבל אז התברר לי שהוא שיחק גם ברמת אביב. אוקיי, אבל עדיין זאת לא נראית לי אסיה. אסיה זה שם של נשים מסתוריות. ושל מי-רן שלי. אבל זהו.

ברחה? ועוד בלי צורה אנושית?​
 
נערך לאחרונה ב:

שיר m

Well-known member
אז זהבה לגמרי בעניינים

איריס, אני סומכת עלייך, את תפתרי הכל בסוף.

מקס מכבה שריפות

מעניין הסיפור.
 
בתור פרופסור, לא נראה לי שקראוס ממש הבין את העניין עם סקיי. היא לא יכולה לחזור הביתה. לפי איך שזה נשמע ממה שהיא מספרת, מהמדיניות המאוד אגרסיבית של לא להיחשף בפני יצורים אחרים, והעובדה שגובי והממונים עליו היו הורגים אותה בלי היסוס, אני חושבת שסביר להניח שאין לסקיי מה לחזור לווגה, אף פעם כנראה. וקראוס עוד חי בסרט שהיא צריכה להפעיל את המשדר ולחזור לווגה. מאוד מאוכזבת מקראוס, ציפיתי ממנו ליותר.

חוץ מזה רק מזכירה שג'ירף זה כבר גבוה
 
למעלה