Uma will kill bill
New member
פרק 60 - 02.12.2004 ../images/Emo150.gif
היה היום פרק טוב! הייתי צריכה להעביר קדימה רק ממש קצת קטעים, את סילביה המשעממת ואת טוני וז'אנרו מנגנים בפסנתר. למי יש כוח לשמוע את המוזיקה המעצבנת ההיא שוב ושוב ושוב?
אני מתחילה לחשוב שאני באמת חוזת עתידות, כמו שנאושה אמרה. מרצ'לו אכן דומה לאיטלקי של פרנצ'סקה!
הפלשבאק של פרנצ'סקה והאיטלקי הרג אותי מצחוק! פרנצ'סקה בתור ביאטריס והאיטלקי בתור מרצ'לו
היה קורע. מה שכן, סוף הפלאשבק היה עצוב. איך היא נאחזה בו ולא רצתה לעזוב אותו.
ופרנצ'סקה הרי אמרה לעצמה שביאטריס לא חושבת שפרנצ'סקה יכולה פשוט להרוג את "האיטלקי המלוכלך". אוי וואי, רק זה חסר לנו - שפרנצ'סקה תעשה מה שאבא שלה עשה. אבל איך היא יכולה? היא הרי נפגעה כ"כ - איך היא יכולה אפילו לחשוב על לעשות את זה לבת שלה?
ומאוריסיו אכן ממזר! הוא הבן של האיטלקי. מי היה מאמין שפרנצ'סקה היתה פעם נערה כ"כ קלת דעת, מאוהבת ואחוזה בתשוקה שהיא שכבה עם האיטלקי הזה ונכנסה להריון ממנו. עצוב לראות איך מהנערה המאוהבת ומלאת החיים שהיא היתה אז, האסונות בחייה הביאו אותה להיות האישה האכזרית ומלאת השנאה שהיא היום. עכשיו ברור למה היא שונאת איטלקים. למרות שזו לא באמת בדיוק אשמתם, האיטלקים בטח מתקשרים במוחה רק לאסונות. מות אהובה האיטלקי, ואז מות אביה, אולי אפילו אובדן החווה בה גדלה, כי נערה בגילה בטח לא יכלה לטפל בחווה כזו - כל הדברים הרעים האלה מתקשרים אצלה אימציונלית, גם אם היגיונית הם לא אשמת האיטלקים בלבד, לאיטלקים. פרנצ'סקה המסכנה נשארה לבד. ללא אהוב וללא אב, נערה בהריון שאין לה אף אחד שיתמוך בה - כל כך לבד. ובעלה מרסיליו, קיבל אותה למרות שהיתה בהריון. אולי זו חלק מהסיבה שהיא כ"כ מעריצה אותו. היה קשה למצוא חתן טוב לבחורות לא בתולות ועוד בהריון בימים האלה, במובן מסוים הוא הושיע אותה ואת מאוריסיו מחיים קשים מאוד, שהיו עלולים להיות להם בלי בעל לפרנצ'סקה. הוא הסכים לקחת אותה למרות הכל, ולגדל את הילד כבנו. אולי לכן הוא כזה דמות גיבור מושלם בעיניה.
נפתרה התעלומה איך זה שביאטריס החכמה והמשכילה לא חושבת על העובדה שהיא עלולה להכנס להריון ממרצ'לו. היא כן חושבת על זה. סוף סוף, היא הזכירה את האפשרות הזו, למרות שבסוף היא החליטה שבכל זאת לא אכפת לה מהאפשרות
בכלל, שהיא אמרה למרצ'לו ש"אסור היה לנו לעשות את זה" פחדתי שהיא תחזור לרוטינת ה"אנחנו לא יכולים להיות ביחד" שלה, אבל למזלנו היא דיברה רק על סקס, ולא על מערכת היחסים עם מרצ'לו כולה, ואפילו בקשר לסקס היא בסוף ויתרה
מריה הורסת אותי עם הטיפשות שלה. גם זה שהיא תמיד מדברת עם הילד על "סבא" ו"טוני" ולא קולטת שהוא עלול להזכיר אותם באוזני מרטינו, וגם זה שהיא יוצאת כל יום מהמלון, אחרי שהבטיחה בפירוש שהיא לא תצא. היא באמת חושבת שהמשרתים במלון לא יספרו למרטינו שהיא יצאה מהמלון?
ושוב פרנצ'סקה
מדהים איך כל הגברים בסידרה עטים עליה כמו זבובים אל דבש. פארינה, מרטינו, ועכשיו גם הבחור של הקפה, כולם מתחילים איתה כל הזמן. מתי היא סוף סוף תענה לאחד מהם?
וכמובן, איך אפשר בלי סצינות ה"כמעט פגישה" היומיות. טוני רק עוזב את החנות, אחרי דקה אבא שלו נכנס. טוני שומע את אבא שלו מנגן אבל מחליט ש"לא יכול להיות. אבא שלי באיטליה" ולא בודק מי מנגן את המנגינה הזו. ועכשיו העובדה שז'אנרו ומריה יגלו שטוני ניגן בחנות קודם. זה לא יקדם אותם בהרבה. כמו שאני מכירה את "טרה אספרנסה" לבעל החנות אין את הכתובת של טוני, וטוני לא יחזור שוב לחנות כי הוא במילא לא יכול לנגן, וכל הגילוי הזה לא יקדם את הדמויות אפילו סנטימטר אחד לעבר פגישה.
ולסיום, קמילי (AKA "קנאמילי") שוב שוברת שיאים של התעלקות. מסכן טוני, הבחור ברח ממנה כל עוד נפשו בו, אבל העלוקה מסרבת לעזוב אותו וממשיכה לרדוף אחריו. ועזבו את זה שהיא מתעלקת על טוני - טוני גם ככה מעצבן, מגיע לו שהיא תגרום לו סבל - אבל למה זה מגיע לז'וזה מנואל? המסכן לא עשה שום דבר עד כדי כך נורא שמגיע לו לגור עם קמילי הקרצייה
היה היום פרק טוב! הייתי צריכה להעביר קדימה רק ממש קצת קטעים, את סילביה המשעממת ואת טוני וז'אנרו מנגנים בפסנתר. למי יש כוח לשמוע את המוזיקה המעצבנת ההיא שוב ושוב ושוב?













