פרק שכולו נפילה
אחרי עליה יש ירידה, זה ידוע, זה ברור, התחלנו נמוך, ואז חל שיפור, טבעי שיהיו פרקים פחות טובים, אבל הפרק האחרון היה פשוט נפילה חופשית במדרון תלול.
זה לא בגלל שהפסנתרנים הודחו, מהזוגות היותר חביבים עלי במשחק, זה בגלל איך שהם הודחו.
משימה ראשונה: אחלה, משימה טובה, למרות שלכמה זוגות יש יתרון ברור (עומר למשל, שמזהה בקלות יתרה תמונות ילדות של אחותו, והני, שצריכה למצוא תמונות של אביבית, ובכל זאת הצליחה להכשל ברמה כזו שהתחלתי לחשוב שמא להני יש בעיה חזותית, בשיא הרצינות, אולי לכן היא גם לא מסוגלת להנות מהנוף, אדם שלא מסוגל לראות הבדל בין ילדה שחורה ללבנה אולי גם לא רואה הבדל בין שיח לבין סלע).
ואז התרסקות.
משימה שניה תלויה לחלוטין בזרים. או.קי, יש הרבה משימות שבהם המתמודדים נעזרים בזרים, אבל הכישורים שלהם הם הקריטיים – לשכנע הרבה אנשים לעזור, להשתתף במשימה, לארגן אותם, לשמור שלא יאבדו עיניין וכו'. פה רק צריך לבקש עזרה בקריאת מפה, אבל הכישורים שנבחנים הם של עוברי האורח, לא שלהם, כלומר זו משימת מזל נטו. זוג ממוזל יפול על עובר אורח שהבין ישר לאן הם צריכים להגיע, זוג חסר מזל, יפול על המוני אנשים שישלחו אותו לכל מיני כיוונים שונים ומשונים, כמו אן וירדן שהתרוצצו במעגלים במשך 3 שעות ואיבדו את היתרון שהגיעו איתו.
ואז המכה של המשימה השלישית, משימת מחט בערימת שחת שהיא תלויית מזל לחלוטין.
וכל זה לפני נקודת סיום.
משימת הצומת, לעומת זאת, הייתה חסרת חשיבות לחלוטין, כי כל מה שהיה ביום הקודם ממילא נמחק, אז בשביל לעשות את זה בכלל? כדי ליצור מתח ומריבות בין זוגות סתם?
אז אם הכל בעצמם מזל, אז בשביל מה משימות? כדי שלא יהיה למשתתפים משעמם בטיול אז עושים להם ג'ימבורי? חבל על הזמן שלהם, חבל על הזמן שלנו, תעשו הגרלה ותגידו לנו מי עלה בגורל כל לג, ובסוף יהיה בינגו שיקבע את הזוכה הגדול.