פשוט חוסר רצינות...

SaipRes

New member
פשוט חוסר רצינות...

אני לא רוצה רק להתלונן כל הזמן אבל אני פשוט לא יכול יותר עם השדרנים החובבניים הללו, דוגמאות: 1) בועז לאלון - "הקרב משעמם את התחת - 59 UFC (על הקרב הראשון)" - כל מילה מיותרת 2) אלון לבועז - "פורסט הוא המתחרה הרציני ביותר שפגש טיטו" - הבנתי...רנדי, לידל ושמרוק הם ירוקים לעומת פורסט 3) בועז לאלון - "אולי תכין קפה" - אולי תמצה עבודה אחרת ? 4)...יש בערך עוד מליון דוגמאות שדרנים יקרים, כנראה לא קראתם את ההודעה שלי לפני חודש, וזה חבל כי אתם הורסים את כל חווית ה UFC אז יש לי פתרון : שדרו את התוכנית פעם עם דיבוב (של ילד בן 7 ) ופעם בלעדיו פנייה אישית : אלון (מהפורום), אני מבין שאתה מקושר לחברה שם, אז תעשה טובה ודבר איתם עם כאלה שדרנים לא פלא שהספורט הזה לא מובן כמו כן אני לא מבין 2 דברים נוספים : 1) למה צריך לשדר את ה UFC בשעות כמו 01:00 ו 23:00 במקום ב 21:00 - אני מבין את הצורך שיהיה מאוחר אך 21:00 זה מספיק מאוחר ( אם מתחיל ב 22:00 זה נגמר ב 03:00 ויש אנשים עובדים) 2) למה אין רצף כרונולוגי של ה UFC כ51 אז 56 ואז 42 ואז 73 וכו וכו - נוצר מצב שאני יודע את התוצאה לפני שהקרב התחיל חברה...!!! מספיק להיות חובבנים תתחילו להתעשת ולעשות את העבודה שעליה אנו (המנויים) משלמים
 

רנדי ק

New member
משהו עקום בשמיעה שלך וגם בהבנה

זה נחמד שאתה מקשיב למה שאומרים שם אבל מי שמקשקש ומבלבל את המוח זה היה "אלון" הזה שאני לא מבין מה הוא עושה שם בכלל, אני לא חושב שמישהו מבין משהו מהדברים שהוא אומר. כול השטויות שאתה מדבר עליהם באו מה"אלון" הזה שרק פריע לבועז לשדר את התוכנית ולהיתלהב, אני ממש נסחף אחרי ההיתלהבות שלו וחבל שההוא מקלקל. ונראה לי שאת הלא קולט מה שמסבירים לך, אמרו לך פה שמשדרים את הכי חדש בעדיפות ואז חוזרים אחורה וממשיכים את הרצף, מה לא הבנת בזה? ויש לי לסיום טיפ בשבילך אבל ממש: אם אתה יודע לשדר יותר טוב אז אולי תבואי לטוטאל ותציע את עצמך. אם לא יסכימו לקבל אותך לעבודה אז תלחץ על הכפתור הזה שמשתיק את הפלזמה ותשדר לעצמך, לא משנה את מי יביאו אפילו את ברוס לי מהקבר, בטח לא תהיה מרוצה, אני חולה על חכמים כמוך. שבת שלום!
 

Alon316

New member
מצטער על התגובה המאוחרת

אני פשוט בבאר שבע מחמישי במקום בביתי הקט, אבל אין תלונות
אז ככה, אני מסכים איתך לחלוטין בנוגע לשדרנים הישראלים. אין להם שום מקום מבחינת "העלייה" שלהם על רוגאן וגולדברג. בכלל, לדעתי וגם לדעתו של טל (המנהל השני שעובד יותר מאחורי הקלעים כרגע), אין שום טעם בלדובב את ג'ו רוגאן ומייק גולדברג בעוד שלהם יש רקע וידע מקצועי בנוגע לספורט - לשדרנים הישראלים מן הסתם אין. מה גם שרק משמיעה של רוגאן - למדתי ה-מ-ו-ן על העסק והמהלכים עוד לפני שהגיעה התוכנית של הערוץ שמלמדת על נושאי הMMA בין השאר. בנוגע לפנייתך השניה, אין סדר כרונולוגי מאחר ומנהלי התוכן רוצים בעצם להיות עדכניים ככל הניתן ולתת לנו שידורים יחסית חדשים (כמו האירועים האחרונים בUFC), ומצד שני, להעשיר את הידע ולרוות את הצימאון לעוד קרבות - כאשר הם משדרים את הUFC קלאסיקס - שהם האירועים הישנים יותר, ועוד ספיישלים כגון האולטימט נוק אאוטס וכו'. בנוגע לפניותיך, המסר הועבר להנהלת הערוץ. מתן (sandman2) הוא גם מהנהלת הערוץ וקורא כאן באופן רציף. תודה שלקחת מזמנך והעלית את הנושא. הערוץ עדיין בחיתוליו ואני מאמין שעם הזמן, ילמדו מהטעויות ובסופו של דבר אני מקווה שנזכה לראות אפילו אירועים ישירים. לילה טוב שיהיה:)
 

רנדי ק

New member
במקום להנות מהספורט אתם סתאםםםם בכיינים!

אני יכול לנחש שאתם אוהדים של טיטו אורטיז לפי הסגנון שלכם, אכלו ושתו לי כול היום מבוקר ועד ליל. לא יודע מי זה סנדמן ומה הוא קשור להנהלה של הערוץ, אני חושב שמה שעושים זה אחלה אבל תמיד צריך להשתפר. כול מי שחושב שהואיודע יותר טוב שיכתוב לסנדמן הזה ואולי הוא יהיה האלוף הבא של UFC? בשלב הבא תתחילו לבכות כמו כוסיות שאתם רוצים החזרה של 4.90 שקלים על הערוץ שקניתם. תהנו מספורט במקום לקטר כול היום. רנדיק!
 

sandman2

New member
תגובה לשאלות

קודם כל תודה על ההערות הבנות. ועכשיו לתשובות: לגביי התגובות של הפרשנים ב UFC 59 (אורטיז נגד גריפין), התוכנית הזו הוקלטה לפי זמן מה ומאז העמדנו את השדרנים על טעויותיהם והם משתפרים מתוכנית לתוכנית כפי שתוכלו לראות בהמשך. שעות השידור הם נוחות יחסית, השידור הראשון מתחיל בעשר בלילה יום שלישי ומסתיים ב1 ובשאר הימים מאוחר יותר אך בהחלט נבדקת האופציה לשדר זאת מוקדם יותר (אם כי זה מתנגש בפריים טיים של הערוצים במובילים בארץ). לגביי הרצף. הוסבר פה בעבר שאנו משדרים את הרצף כמו שהוא כולל קלאסיקות וכאשר מגיע אירוע חדש מארה"ב אנו משדרים אותו ישר על מנת להיות עדכניים ככל שאפשר (בקרוב ישודר 73). אשמח לענות על עוד שאלות, תודה, מתן
 

SaipRes

New member
תודה על התגובה

אני בטוח שעם הזמן אנשים כמוכם יגיעו לתוצאות גבוהות בערוץ.
 
לסנדמן תקרא בבקשה

אני מסכים עם רוב הדברים שנאמרו על הפרשנים , עם בועז קורפל אין לי בעיה הוא שדרן מקצועי ומשדר היטב הבעיה העיקרית שלי היא עם אלון פדות - כבר משמיעה ראשונה ניתן להבחין שהבחור כמה שיתאמץ לא כל כך עושה רושם של פרשן אלא יותר של חובבן מתלהב , מה גם שהוא מפרשן הקלטות והוא נותן רמזים מאוד עבים לגבי מי ינצח את הקרבות , זאת אומרת שהוא עלק מפרשן ונותן את דעתו על הקרב ולדעתו מי ינצח ותמיד ב100 אחוזים יוצא שהוא צודק ?? מאוד תמוה בעיקר מצחיקה אותי התכונה שהוא משדר שידור מוקלט והוא כמובן יודע במהלך ה"פרשנות" שלו מי הולך לנצח בקרב , לסיכום כל הביקורת שלי היא על אלון פדות אין לי מושג איך הוא הגיע לערוץ אך כל קשר בינו לבין הערוץ הוא תמוה לחלוטין לבדיקתך ..
 

sandman2

New member
קראתי

לדעתי אלון הוא פרשן מצויין לכל מה שקשור בידע וטכניקה של MMA. בכל השאר תמיד אפשר להשתפר ואני סבור ובטוח שכשתצפה באירועים הבאים תראה שהוא משתפר מאירוע לאירוע.
 
למעלה