פשוט לעשות סלוגן

  • פותח הנושא dobo
  • פורסם בתאריך

dobo

New member
פשוט לעשות סלוגן

החיים הקלים של הקופירייטרים...

כשאני התחלתי לעבוד כקופירייטר צעיר במשרד פרסום, אמר לי אחד המעצבים: "רק אל תעשה סלוגנים פתאום".
"אבל זה חלק מהתפקיד" חשבתי, והוא הסביר-
"פתאום כולם כבר יודעים...", "פתאום כולם רוצים את...".
בשנים האחרונות יש כבר פחות כותרות או סלוגנים פתאום, אבל העשור האחרון רווי סלוגנים פשוטים.

"פשוט להנות מהדרך", "פשוט להציל חיים", "פשוט משתלם" ועוד רבים.
אני יודע, זה נשמע טוב, וקל מאוד למכור את זה ללקוח.
יש בזה סוג של כפל משמעות, צליל קליל וקליט, זה פשוט סלוגן טוב.
אבל דייי רבותי, זה כבר מוגזם.

אספתי בשבילכם כמה סלוגנים פשוטים כדי שיהיה ברור על מה אני מדבר,
ואני רוצה לראות את מנהל הקריאטיב הבא שמאשר סלוגן פשוט כזה.











































 

Barshai

New member
מסכים איתך

הדבר המדהים פה הוא שמוסדות בסדר גודל של רכבת ישראל, מפעל הפיס וניו פארם עם תקציבים הרבה מעל הממוצע, השתמשו ועדיין משתמשים בסלוגנים האלה.
אפשר להגיד שזה יכול להעיד על עצלנות של הקריאטיב או שמא זה פשוט זה עובד?!
היה לי מקרה דומה בתחום של חברות ניקיון , שם דרך אגב לא ויתרנו והצלחנו לחלץ סלוגן הרבה יותר מתוחכם
 

dobo

New member
בחרתם בסלוגן שגם הוא מאוד משומש

"קבוצת אופק. כל הזכויות שמורות."


עוד רגע תבחרו בסלוגן: "קבוצת אופק - ט.ל.ח"



 
למעלה