פשוט לעשות סלוגן
החיים הקלים של הקופירייטרים...
כשאני התחלתי לעבוד כקופירייטר צעיר במשרד פרסום, אמר לי אחד המעצבים: "רק אל תעשה סלוגנים פתאום".
"אבל זה חלק מהתפקיד" חשבתי, והוא הסביר-
"פתאום כולם כבר יודעים...", "פתאום כולם רוצים את...".
בשנים האחרונות יש כבר פחות כותרות או סלוגנים פתאום, אבל העשור האחרון רווי סלוגנים פשוטים.
"פשוט להנות מהדרך", "פשוט להציל חיים", "פשוט משתלם" ועוד רבים.
אני יודע, זה נשמע טוב, וקל מאוד למכור את זה ללקוח.
יש בזה סוג של כפל משמעות, צליל קליל וקליט, זה פשוט סלוגן טוב.
אבל דייי רבותי, זה כבר מוגזם.
אספתי בשבילכם כמה סלוגנים פשוטים כדי שיהיה ברור על מה אני מדבר,
ואני רוצה לראות את מנהל הקריאטיב הבא שמאשר סלוגן פשוט כזה.
החיים הקלים של הקופירייטרים...
כשאני התחלתי לעבוד כקופירייטר צעיר במשרד פרסום, אמר לי אחד המעצבים: "רק אל תעשה סלוגנים פתאום".
"אבל זה חלק מהתפקיד" חשבתי, והוא הסביר-
"פתאום כולם כבר יודעים...", "פתאום כולם רוצים את...".
בשנים האחרונות יש כבר פחות כותרות או סלוגנים פתאום, אבל העשור האחרון רווי סלוגנים פשוטים.
"פשוט להנות מהדרך", "פשוט להציל חיים", "פשוט משתלם" ועוד רבים.
אני יודע, זה נשמע טוב, וקל מאוד למכור את זה ללקוח.
יש בזה סוג של כפל משמעות, צליל קליל וקליט, זה פשוט סלוגן טוב.
אבל דייי רבותי, זה כבר מוגזם.
אספתי בשבילכם כמה סלוגנים פשוטים כדי שיהיה ברור על מה אני מדבר,
ואני רוצה לראות את מנהל הקריאטיב הבא שמאשר סלוגן פשוט כזה.