פשלה בכתבת טמקא על עיכוב בחישמול מסילות רכבת ישראל

Ccyclist

Well-known member
[URL unfurl="true"]https://www.ynet.co.il/news/article/bk411eevot[/URL]

והתמונה:

Screenshot_20240105-000656_Samsung Internet.jpg

חבל שבטמקא לא יודעים להבחין בין רכבת ישראל לרק"ל.

הכתבה עצמה מדברת על עיכוב של כחצי שנה עד שנה בפרוייקט החישמול, בין השאר בגלל חוסר נוכחות של SEMI (בכתבה: באותיות קטנות !) בארץ אחרי 7/10. יש אלמנטים מסויימים בתוכנית החלפה ותיקון אחרי המקרים של נפילות הכבלים, דבר שמעכב גם הוא את תהליך החישמול.

הכתבה מונה בצורה משונה את הקטעים המחושמלים, כאשר החישמול מצפון להרצליה נמנה כמקטע נפרד במקום לומר שהמסילה הראשית מחושמלת מאזור בינימינה עד לוד ומניית השלוחות המחושמלות השונות.

נקווה לטוב עם החישמול, אולי יש מקום לדרוש שיכשירו קבלנים מקומיים או עובדי ר"י לעבוד על החישמול אם Semi לא אצה לחזור לארץ עקב המצב. בסופו של דבר יצטרכו לתחזק את החישמול בארץ ולהחליף בה כבלים ומרכיבים במרוצת השנים.

מעניין גם שכתוב שכל הרשת תחושמל. אם זה נכון - זה מבורך. אם זו טעות שלא סופרת את מסילות העמק ובית שמש - חבל. להבנתי מחשמלים את מסילת הנגב המערבי. תמיד טענתי שפוליטית לא יתנו לרכבת להפסיק את החישמול באשקלון ולהשאיר את המסילה לרכבות דיזל שיחייבו את תושבי ערי הנגב המערבי להחליף באשקלון.
 

tal#

Active member
לפחות 4 רכבי כביש מסילה של SEMI נמצאים על מסילת אשקלון ב"ש,צולם מהאמר באמצע אוקטובר. חשבתי שבהפסקת אש יפנו אותם, אבל זה לא קרה והם נמצאים באותו מקום (נכון לשבוע הזה).
 

Ccyclist

Well-known member
לפחות 4 רכבי כביש מסילה של SEMI נמצאים על מסילת אשקלון ב"ש,צולם מהאמר באמצע אוקטובר. חשבתי שבהפסקת אש יפנו אותם, אבל זה לא קרה והם נמצאים באותו מקום (נכון לשבוע הזה).

על תמונות כאלו נאמר :

Carelsee talk costes lives.

פוסטרים בריטיים נגד רכילות בנושאי המלחמה, שנות הארבעים.
 

קבצים מצורפים

  • 8971258.jpeg.jpg
    8971258.jpeg.jpg
    KB 210.3 · צפיות: 9
  • large_000000.jpg
    large_000000.jpg
    KB 40.3 · צפיות: 9

tal#

Active member
על תמונות כאלו נאמר :

Carelsee talk costes lives.

פוסטרים בריטיים נגד רכילות בנושאי המלחמה, שנות הארבעים.
מחקתי למרות שזה לא בשטח סגור ועבודות החישמול\פתיחה לכל אורכה לא יהיו במסילה הזאת בזמן הקרוב. דא איום נט על המסילה לא חדש
[URL unfurl="true"]https://www.margolin-bros.com/railway-under-fire[/URL]
לגבי הפוסטר- מאז תצ"א עדכני ואיכותי נהיה מאוד זול ונגיש לכל, גם לארגוני טרור.
 

Ccyclist

Well-known member
מחקתי למרות שזה לא בשטח סגור ועבודות החישמול\פתיחה לכל אורכה לא יהיו במסילה הזאת בזמן הקרוב. דא איום נט על המסילה לא חדש
[URL unfurl="true"]https://www.margolin-bros.com/railway-under-fire[/URL]
לגבי הפוסטר- מאז תצ"א עדכני ואיכותי נהיה מאוד זול ונגיש לכל, גם לארגוני טרור.

אני חושב שבגלל האזור עדיף לחשוב פעמיים.

תודה שהעלת וחבל שבימינו עדיף למחוק.
 
אחת ההוכחות לכך שפרויקט החישמול הופסק לעת עתה בצפון היא הפעלת רכבות במוצ"ש בקו החוף (בין הצפון למרכז) בתדירות של פעמיים בשעה (כמעט כמו פעם).
מנגד, אם הפרויקט אכן הופסק, לא ברור מדוע בימי שישי הלו"ז נשאר לו"ז חישמול של פעם בשעה ולא ברור מדוע לא מחזירים את רכבות הלילה לצפון בתקופה הזו. סביר להניח שמשחקים על התירוץ של כוח אדם, למרות שלאט לאט אין לו אחיזה במציאות שכן כל התחנות כבר פועלות וגם התדירות כבר קרובה יחסית לזו של השגרה.
 

ai27

Well-known member
מעניין גם שכתוב שכל הרשת תחושמל. אם זה נכון - זה מבורך. אם זו טעות שלא סופרת את מסילות העמק ובית שמש - חבל. להבנתי מחשמלים את מסילת הנגב המערבי. תמיד טענתי שפוליטית לא יתנו לרכבת להפסיק את החישמול באשקלון ולהשאיר את המסילה לרכבות דיזל שיחייבו את תושבי ערי הנגב המערבי להחליף באשקלון.
לפי מה שהבנתי משאירים קווים משניים בדיזל מסיבה תקציבית טובה מאוד:
עם המעבר לחישמול נתקעים עם כמות גדולה של קטרים והחלפתם תבוא על חשבון תדירות בקווים העיקריים, לטובת גריטת קטר מתפקד.

גם אם יחשמלו, בקווים המשניים ימשיכו להשתמש בקטרי הדיזל.
כל עוד יש שפע קטרים תקינים, עדיף למקסם את ההשקעה והרכש בקווים העמוסים
ולתזמן את שדרוג המשניים לזמן בו קטרי הדיזל יעמדו בפני פרישה.
 
למעלה